2012 Tak jak rok temu, nie kwalifikuje się do Grand Prix Australii. Zalicza bardzo słaby sezon na tle swojego zespołowego partnera, wyraźnie mu ustępując swoim tempem kwalifikacyjnym jak i wyścigowym. Nie bierze udziału w dziesięciu piątkowych treningach, zostając w nich zastąpiony przez Daniego Closa oraz Ma Qing Hua. Mistrzostwa kończy na dwudziestym czwartym miejscu z zerowym dorobkiem punktów.
2011 Zalicza średnio udany powrót do Formuły 1 w barwach ekipy HRT. Do pierwszego Grand Prix sezonu nie udaje mu się zakwalifikować, a w następnych wyścigach dojeżdża na szarym końcu stawki. Po Grand Prix Europy zostaje zastąpiony przez Daniela Ricciardo. Wraca na domowe Grand Prix Indii i zalicza dosyć udany występ. Udaje mu się podpisać nowy kontrakt z hiszpańską stajnią na sezon 2012.
2010 W miarę udanie rywalizuje w NASCAR Camping World Truck Series, gdzie dostaje nagrodę najpopularniejszego kierowcy roku. Większe sukcesy odnosi jednak w Superleague Formula, gdzie reprezentuje barwy PSV Eindhoven i odnosi zwycięstwo w Brands Hatch.
2009 Bierze udział w mistrzostwach Le Mans Series za kierownicą Audi R10, reprezentując zespół Colina Kollesa. Zajmuje 7 pozycję w słynnym 24-godzinnym wyścigu.
2008 Znów ściga się dla Indii w A1GP, tym razem najlepszym rezultatem okazuje się 2 miejsce na torze w Brands Hatch.
2007 Kolejny rok w roli rezerwowego kierowcy w zespole Franka Williamsa. W A1GP udaje mu się wygrać 2 wyścigi oraz zdobyć raz pierwsze pole startowe.
2006 Zostaje testerem Williamsa, poza tym reprezentuje swój kraj w mistrzostwach A1GP.
2005 Udaje mu się wejść do F1 w barwach Jordana. Przed sezonem przejeżdża 300 km testowych niezbędnych do otrzymania superlicencji. Kończy 14 z 19 grand prix, najlepszym rezultatem okazuje się 11 miejsce w kwalifikacjach do GP Japonii oraz 4 lokata w niesławnej edycji wyścigu w USA, kiedy to do rywalizacji przystąpiło zaledwie 6 bolidów. Pod koniec roku nie udaje mu się przedłużyć umowy z zespołem ze względu na niewystarczające wsparcie sponsorów. W zamian testuje bolid Williamsa, pokonując zakontraktowanego na przyszły sezon kierowcę tej stajni - Nico Rosberga.
2004 Uczestniczy w Formule Nissan World Series oraz w FIA GT Championship. W tych pierwszych mistrzostwach odnosi 3 zwycięstwa na torach w Walencji, Hiszpanii i Francji.
2003 Kontynuuje jazdę w tej samej serii, lecz zmienia ekipę na Carlin Motorsport. Wygrywa 2 wyścigi, łącznie 5 razy wizytuje na podium, dzięki czemu ostatecznie zostaje sklasyfikowany na 4 lokacie. Odbywa kolejny test w F1, tym razem z Minardi. Dostaje propozycję jazdy w tym zespole na sezon 2004, ale niewystarczająca ilość pieniędzy od sponsorów uniemożliwia mu to.
2002 Ściga się w Formule Nissan, reprezentując zespół Tata RC Motorsport. Najlepszym weekendem okazuje się dla niego ten na torze Interlagos, gdzie zdobywa pierwsze pole startowe i ustanawia najlepszy czas okrążenia w wyścigu.
2001 Przenosi się do Formuły Nippon, gdzie kończy rywalizację w czołowej dziesiątce. Ważniejszym wydarzeniem dla niego jest jednak test w bolidzie Formuły 1 stajni Jaguara na torze Silverstone. Pod koniec roku Jordan daje mu drugą szansę jazdy autem F1. Podczas testów na torze w Mugello Karthikeyan osiąga czas gorszy zaledwie o 0,5 sekundy od lidera ekipy Jeana Alesiego.
2000 Trzeci z rzędu rok w tej samej serii, tym razem udaje mu się wskoczyć na 4 pozycję w klasyfikacji łącznej. Ponadto zdobywa pole position w Makau oraz wygrywa oba wyścigi Międzynarodowej F3 na torze w Spa oraz Korea Super Prix.
1999 Zalicza cały sezon w brytyjskiej F3, podczas którego 2 razy triumfuje, zdobywa pierwsze pole startowe i ustanawia rekord toru oraz 3 razy wykonuje najszybsze okrążenie w wyścigu, co daje mu 6 pozycję w klasyfikacji generalnej. Ściga się także w słynnym Grand Prix Makau, gdzie kwalifikuje się na 6 lokacie i również na tym miejscu kończy główny wyścig.
1998 Wchodzi do brytyjskiej Formuły 3, zasilając szeregi zespołu Carlin Motorsport. Mimo uczestnictwa tylko w 8 zawodach udaje mu się 2 razy wskoczyć na podium - w Spa i na Silverstone. Sezon kończy jako dwunasty.
1997 Powraca do Wielkiej Brytanii, by rywalizować w tamtejszej Formule Opel. Dominuje podczas weekendu wyścigowego na torze Donington Park, w klasyfikacji generalnej plasuje się na szóstej lokacie.
1996 Triumfuje w Formule Asia, po drodze ustanawiając mnóstwo rekordów. Ponadto zostaje jedynym Hindusem, który wygrywa międzynarodowe mistrzostwa tej serii.
1995 Zalicza 4 wyścigi w mistrzostwach Formuły Asia, podczas których zdobywa drugie miejsce w Malezji.
1994 Przenosi się do brytyjskiej Formuły Ford i udaje mu się stanąć na podium w towarzyszącym wyścigu na torze Estoril oraz wygrać zimową edycję tych mistrzostw - tym samym zostaje pierwszym Hindusem, który triumfował w europejskiej serii wyścigowej.
1993 Powraca do Indii i Formuły Maruti, ale poza tym ściga się również w Wielkiej Brytanii, konkretnie w juniorskich mistrzostwach Formuły Vauxhall, co przynosi mu cenne doświadczenie rywalizacji w Europie.
1992 Przeprowadza się do Francji i wstępuje do Elf Winfield Racing School, którą udaje mu się ukończyć.
1991 Podekscytowany rajdową karierą ojca postanawia wejść w świat wyścigów. Uczestniczy w krajowej Formule Maruti, gdzie podczas swoich pierwszych zawodów od razu staje na podium.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2012
Albert Park
23
HRT F112
NZ
-
Sepang
23
HRT F112
23
22
kara doliczenia 20 sekund za incydent z Vettelem
Shanghai
23
HRT F112
23
22
Sakhir
23
HRT F112
24
21
Catalunya
23
HRT F112
23
NS
niedokręcone koło
Monte Carlo
23
HRT F112
22
15
Gilles Villeneuve
23
HRT F112
24
NS
hamulce
Valencia
23
HRT F112
22
18
kara przejazdu przez boksy za przekroczenie prędkości w alei serwisowej
Silverstone
23
HRT F112
22
21
Hockenheim
23
HRT F112
24
23
Hungaroring
23
HRT F112
24
NS
wspomaganie kierownicy
Spa-Francorchamps
23
HRT F112
24
NS
niedokręcone koło
Monza
23
HRT F112
21
19
Marina Bay
23
HRT F112
23
NS
wypadek
Suzuka
23
HRT F112
24
NS
podwozie
Yeongam
23
HRT F112
23
20
Buddh
23
HRT F112
23
21
Yas Marina
23
HRT F112
23
NS
hydraulika/kolizja z Rosbergiem
Austin
23
HRT F112
24
22
Interlagos
23
HRT F112
23
18
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu