|
|
|
|
|
|
•GP2 Series > 2016 > Wielka Brytania 2 (sprint), Silverstone - 5,891 km | | | | | P. | # | Kierowca | Nar. | Zespół | Samochód | Okr. | Czas/strata | Pkt. |
|
1. | 4 | Jordan King | | Racing Engineering | Dallara GP2/11 Renault | 21 | 37:35,325 | 15 |
2. | 15 | Luca Ghiotto | | Trident | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:00,580 | 12 |
3. | 22 | Oliver Rowland | | MP Motorsport | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:11,664 | 10 |
4. | 20 | Antonio Giovinazzi | | Prema Racing | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:11,786 | 8 |
5. | 1 | Nobuharu Matsushita | | ART Grand Prix | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:17,518 | 6 |
6. | 9 | Raffaele Marciello | | Russian Time | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:20,467 | 4 |
7. | 21 | Pierre Gasly | | Prema Racing | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:23,126 | 2 |
8. | 19 | Marvin Kirchhofer | | Carlin | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:25,873 | 1 |
9. | 18 | Sergio Canamasas | | Carlin | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:26,721 | |
10. | 6 | Nicholas Latifi | | DAMS | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:27,370 | |
11. | 12 | Arthur Pic | | Rapax | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:28,061 | |
12. | 10 | Artiom Markiełow | | Russian Time | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:28,632 | |
13. | 7 | Mitch Evans | | Campos Racing | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:28,844 | |
14. | 5 | Alex Lynn | | DAMS | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:29,598 | |
15. | 24 | Nabil Jeffri | | Arden International | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:31,284 | |
16. | 23 | Daniel de Jong | | MP Motorsport | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:32,249 | |
17. | 25 | Jimmy Eriksson | | Arden International | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:35,412 | |
18. | 8 | Sean Gelael | | Campos Racing | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:40,058 | |
19. | 11 | Gustav Malja | | Rapax | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +0:46,964 | |
20. | 14 | Philo Paz Armand | | Trident | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +1:30,028 | |
21. | 2 | Siergiej Sirotkin | | ART Grand Prix | Dallara GP2/11 Renault | 21 | +1:30,624 | |
22. | 3 | Norman Nato | | Racing Engineering | Dallara GP2/11 Renault | 19 | 2 okr. | |
| |
|
•GP2 Series > Wszystkie wyścigi rozegrane na torze Silverstone | | | | | Data | Wyścig | Okr. | Zwycięzca | |
|
10.07.2016 | Wielka Brytania 2 (sprint) | 21 | 0h37m35,325 - J. King (Racing Engineering) | wyniki | | |
09.07.2016 | Wielka Brytania 1 (główny) | 29 | 0h51m39,383 - P. Gasly (Prema Racing) | wyniki | | |
21.06.2009 | W. Brytania (sprint) | 23 | 0h35m27,955 - P. Maldonado (ART Grand Prix) | wyniki | opis | |
20.06.2009 | W. Brytania (główny) | 36 | 0h55m32,255 - A. Valerio (Piquet GP) | wyniki | opis | |
06.07.2008 | Wielka Brytania (sprint) | 24 | 0h44m29,867 - B. Senna (iSport International) | wyniki | opis | |
05.07.2008 | Wielka Brytania (główny) | 36 | 0h56m38,094 - G. Pantano (Racing Engineering) | wyniki | opis | |
08.07.2007 | Wielka Brytania (sprint) | 24 | 0h36m41,162 - A. Carroll (FMS International) | wyniki | opis | |
07.07.2007 | Wielka Brytania (główny) | 35 | 0h54m21,118 - A. Zuber (iSport International) | wyniki | opis | |
11.06.2006 | Wielka Brytania (sprint) | 23 | 0h37m27,225 - L. Hamilton (ART Grand Prix) | wyniki | opis | |
10.06.2006 | Wielka Brytania (główny) | 36 | 1h00m53,888 - L. Hamilton (ART Grand Prix) | wyniki | opis | |
10.07.2005 | Wielka Brytania (sprint) | 24 | 0h40m09,933 - O. Pla (DPR) | wyniki | | |
09.07.2005 | Wielka Brytania (główny) | 36 | 0h58m26,373 - N. Rosberg (ART Grand Prix) | wyniki | | |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|