F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pietrow nie jest w stanie precyzyjnie określić formy bolidu Renault

"Początkowo myślałem sobie, że to może jest złom".
Grzegorz Filiks, 10 marca 2011, wyświetlenia: 2911<< | lista | T- | T+ | >>
Witalij Pietrow stwierdził, że niemożliwym jest trafne ocenienie formy tegorocznego bolidu swojego zespołu tylko na podstawie rezultatów przedsezonowych testów.

Co prawda nowa konstrukcja Lotus Renault GP prezentuje się jak na razie dosyć obiecująco, jednak Rosjanin przestrzega, że na ten moment pewnikiem jest wyłącznie świetna konkurencyjność Red Bulla.

Tempo pozostałych bolidów jest zaś niemożliwe do odgadnięcia aż do momentu pierwszego wyścigu. „Trudno powiedzieć, ponieważ nikt nie jeździ z małą ilością paliwa” – wyznał 26-latek. „My może również. Trudno wywnioskować, gdzie jestem ja i inni. Red Bull nadal wygląda na dosyć mocnego, ale co do reszty, to nie wiem”.

Pietrow ujawnił, że podczas pierwszego testu modelu R31 miał spore obawy co do jego konkurencyjności, lecz teraz czuje się już o wiele pewniej: „Początkowo, pierwszego dnia testów nie byłem zadowolony z samochodu. Myślałem sobie, że to może jest złom, ponieważ naprawdę ciężko się jeździło na tych oponach. Gdy tylna oś traciła przyczepność, ty traciłeś kontrolę nad maszyną – wszystko działo się bardzo szybko”.

„Mając założone Bridgestone'y byłeś w stanie nad nim panować – można było troszkę jeździć bokiem, jak w rajdach, no wiecie. Z tym ogumieniem gdy dochodzi do takiej sytuacji, to dzieje się to bardzo szybko i ciężko utrzymać kontrolę. Niemniej jednak teraz otrzymaliśmy sporo nowych elementów aerodynamicznych oraz dużo innych rzeczy, więc jest lepiej i lepiej. Myślę, że po kilku grand prix będziemy mieć jeszcze więcej części i będzie o wiele lepiej”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.10.2020  Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii
23.10.2020  Hamilton zdumiony dołączeniem Pietrowa do grona sędziów FIA
01.09.2020  Pietrow: Jest jeszcze za wcześnie, by skreślać Kwiata
31.03.2020  Pietrow: Możliwy całkowity brak wyścigów w roku 2020
13.04.2019  Pietrow: Kwiat może skorzystać na problemach Gasly'ego
Tagi:
Renault
Pietrow W.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kajt, 10.03.2011 12:28[!]
Ty Witia tak nie szalej z tym jeżdżeniem bokiem, bo rok temu na dobre Ci to nie wychodziło...
nij0, 10.03.2011 12:30[!]
"Pietrow nie jest w stanie precyzyjnie określić formy bolidu Renault" - Jakoś szczególnie mnie to nie dziwi...
SirKamil, 10.03.2011 12:50[!]
"Mając założone Bridgestone'y byłeś w stanie nad nim panować – można było troszkę jeździć bokiem"

Niektórzy faktycznie nad nimi panowali, lecz VP nie był jednym z nich.
akkim, 10.03.2011 12:54[!]
No Witalij bez obciachu, nie Masz Chłopie wstydu,
tu nie części trzeba więcej, lecz więcej bolidów.
stanson1980, 10.03.2011 13:46[!]
Widzę tu w komentarzach sami specjaliści z doświadczeniem za kółkiem bolidu F1 :) Prawda jest taka, że VP być może nie jest najszybszym kierowcą w stawce, ale pojęcie o jeździe ma delikatnie mówiąc trochę większe niż specjaliści z for internetowych :)
akkim, 10.03.2011 13:55[!]
@stanson1980 >>>
Że Ma więcej doświadczenia Tutaj Nikt nie wątpi,
jak Go to usprawiedliwia, to już świat się kończy.
xdomino996, 10.03.2011 13:56[!]
Mówcie co mówcie ale mam nadzieje że Heidfeld dostanie pod tyłku od Pietrowa bo Heidfeld jest trochę za pewny siebie takie coś mu się przyda...
pablonzo, 10.03.2011 14:19[!]
Pietrow w tym artykule pokazał jakim na prawdę jest bruakiem z Rosji (nie obrażając nikogo). "Myślałem sobie, że to może jest złom" no tak wiadomo, lecisz bokiem, nie potrafisz ogarnąć to już złom, nie ma dużego doświadczenia i z tąd takie głupie wypowiedzi. Na oponach Pirelli na pewno jeździ się trudniej, oby VP znowu nie kończył wyścigów na bandach... bo wtedy szybko go usuną pomimo sponsorów. Mimo wszystko życzę mu sukcesów bo kibicuje Renault.
jpslotus72, 10.03.2011 14:20[!]
Zamiast na wyrokowaniu o ogólnej formie R31, Pietrow powinien się skupić na precyzyjnym dobieraniu toru jazdy - bo ma w tej sprawie pewne zaległości z zeszłego "semestru"...
Aquos, 10.03.2011 15:06[!]
A ja dostrzegam w tej wypowiedzi inną nutę. Nie wydaje Wam się, że Pietrow gra trochę na umocnienie swojej pozycji w zespole? Bo jaki obrazek nam odmalował między wierszami? Bolid, na którego konstrukcję Pietrow miał niewielki (jeśli nie żaden) wpływ, był początkowo kiepski, ale teraz, po czasie, gdy znacznie więcej zależało od Pietrowa, kolejne modyfikacje poprawiają to nieudane dzieło. Nie pada to wprost, ale jest w tym czytelna sugestia, że Witalij tak wypolerował złom, że zaczyna już nawet błyszczeć.
akkim, 10.03.2011 15:14[!]
Aquos to by tylko oznaczało, że Pietrow gdzieś skłamał,
albo kiedy był w szpitalu lub dzisiaj na łamach,
po wizycie u Roberta mówił coś innego,
że go razem budowali, Rozumiesz coś z tego ?
jpslotus72, 10.03.2011 15:34[!]
@akkim
Obaj się do "R-ki" mocno przyłożyli -
każdy swoją rolę przy tym spełnił, czyli:
Robert dobre rady inżynierom dawał,
a Pietrow tym pomógł, że im nie przeszkadzał...
akkim, 10.03.2011 15:40[!]
@up
Cóż nie wykluczone, choć by pewnie wolał,
aby jednak większa była Jego rola,
myślę, że ma problem z Nimi do współpracy,
kiedy wszyscy wiedzą, że za miejsce płaci.
Aquos, 10.03.2011 15:41[!]
akkim -> "skłamał" to za mocno powiedziane, bo wszystko oparte jest (całkiem zgrabnie) na niuansach, na sugestiach i niedopowiedzeniach.
akkim, 10.03.2011 15:46[!]
@up >>>
Bardzo często słowa niedopowiedziane,
mają większą wartość niźli wykrzyczane,
grać niuansem, sugestią tutaj brudna sprawa,
jak się tak chce wartościować - nie dostanie brawa.
christoff.w, 10.03.2011 16:05[!]
My może również? A co on nie wie z jaka iloscia paliwa jezdzi po torze? buhaha..w takie bajki to nie uwierze.Sciemniaja jak tylko moga.Oby okazalo sie pozytywnie. :)
yaper, 10.03.2011 22:35[!]
To jest właśnie ten archetypowy przykład kierowcy niedoświadczonego, który swoją wiedzą i doświadczeniem w znikomym stopniu może rozwinąć bolid. Jak dobrze, że zatrudniono solidnego Heidfelda, który na pewno wie o wiele więcej o potencjale R31.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca