F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Tor Silverstone zanotował 2 mln funtów zysku w roku 2010

Tymczasem promotor GP Kanady jest zainteresowany wyścigiem IndyCar w Toronto.
Mariusz Karolak, 14 marca 2011, wyświetlenia: 1660<< | lista | T- | T+ | >>
British Racing Drivers' Club (BRDC) poinformował, że tor Silverstone będący jego własnością przyniósł zysk w wysokości dwóch milionów funtów w ostatnim roku, mając już zapewnione na wiele lat do przodu prawo do organizowania Grand Prix Wielkiej Brytanii na obiekcie w Northamptonshire.

„Obroty w roku 2010 wynosiły jakieś 47-48 milionów funtów” – stwierdził dyrektor toru Richard Phillips w wywiadzie dla agencji Reuters. „W tym roku szacujemy, że będą to już ponad 52 miliony funtów. To dobry zastrzyk gotówki. W ostatnich czterech latach przyrost roczny był na poziomie około czternastu procent. Jeśli cofniemy się do roku 2007 to obrót wówczas wynosił około 30 milionów funtów”.

„Wydaje mi się, że jesteśmy jedynym prywatnym torem grand prix na świecie, który przynosi zyski, ale Wielka Brytania to specyficzny rynek, ponieważ jest tu olbrzymie zainteresowanie motorsportem i jest tu zbudowany przemysł wokół tego. Wygląda na to, że radzimy sobie lepiej niż Niemcy, Włosi i Francuzi”.

Promotor GP Kanady zainteresowany wyścigiem IndyCar w Toronto

Z kolei Francois Dumontier, dyrektor zarządzający Octane Racing Group, która jest promotorem Grand Prix Kanady w Montrealu oraz wyścigu IndyCar Series w Edmonton, oświadczył w wywiadzie przed kilkoma dniami, że dostrzega szansę w rozwoju swojej firmy poprzez ekspansję na kolejny wyścig.

Obecnie w Kanadzie odbywają się dwa wyścigi IndyCar w lipcu, jeden w Edmonton a drugi w Toronto. Promotorem tego drugiego jest obecnie spółka Green Savoree Racing Promotions. „Jeśli Toronto będzie poszukiwało nowego promotora do organizacji wyścigu IndyCar, to jesteśmy dostępni” – powiedział Dumontier. „Jeśli w przyszłości nadarzy się okazja i zapytanie, czy moglibyśmy promować wyścig w Toronto to naszą odpowiedzią będzie 'tak'”.

Dumontier przyznał, że firma ma już wyrobioną reputację dzięki fenomenalnemu sukcesowi związanemu z Grand Prix Kanady i wyścigowi NASCAR Nationwide na Circuit Gilles Villeneuve. Uważa, że dzięki temu łatwiej otwierają się drzwi do kolejnych możliwości w świecie wyścigów. Jedną z nich może być na przykład pomoc Amerykanom przy organizacji wyścigu F1 w Teksasie.

„Nie obawiamy się tego” – powiedział, gdy zapytano go, czy zgodziłby się też zaangażować w przyszłoroczny wyścig Grand Prix Stanów Zjednoczonych w Austin. „Wystartowaliśmy z naszą firmą przed dwoma laty, mając tylko pięciu pracowników. Dziś mamy biura w Montrealu, Toronto i Edmonton z 25 pracownikami”.

Octane powstało po tym, jak w roku 2009 Bernie Ecclestone anulował wyścig F1 w Kanadzie, gdyż Montreal zalegał z opłatami i nie miał odpowiedniego promotora. Dumontier i jego ekipa nie tylko przywrócili wyścig do kalendarza F1, ale także ocalili przed kilkoma miesiącami wyścig IndyCar w Edmonton.

Źródło: gpupdate.net, torontosun.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.02.2024  Silverstone z nowym kontraktem
09.07.2023  GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia w wyścigu
09.07.2023  Verstappen zwycięzcą Grand Prix Wielkiej Brytanii
09.07.2023  GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu
09.07.2023  Victor Martins zwycięzcą głównego wyścigu F2 na Silverstone [Akt.]
Tagi:
Silverstone
Montreal
IndyCar

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
noofaq, 14.03.2011 12:26[!]
no i da się ;)
Adakar, 14.03.2011 12:38[!]
DAWAĆ DWA GP U BRYTOLI !

Zamiast dennej Valencji dać drugą szansę Donington Park na odbicie się od dna
SirKamil, 14.03.2011 12:40[!]
z takimi cenami biletów i powodzeniem wśród kibiców trzeba być co najmniej wojującym trockistą żeby nie zarobić.
akkim, 14.03.2011 13:01[!]
Dwóch Brytoli, dwóch z Hiszpani, a tam zarobili,
może by im do Walencji ten skład podrzucili
aby Panią Burmistrz poduczyć w biznesie,
bo płacze kobicina, że ma straty przecie.
damian27, 14.03.2011 13:22[!]
ja mam dwa marzenia odnośnie kalendarza na najbliższe lata
tak jak już napisał Adakar: GP Europy nie w Walencji, a na Donington, a najlepiej byłoby na zmianę Donington, Nurgburgring i jakiś tor z Hiszpanii (Jerez) lub Imola

A drugie to GP USA w Austin połączone z jednym z wyścigów IndyCar. Wyścig F1 i tak musi się odbyć tam wczas rano, aby u nas był wieczorem, a nie już w nocy, a następnie mógłby się tam odbyć wyścig IndyCar. To zpewnością pomogłoby organizatorom w reklamie i dużo większa liczba amerykanów, obejrzała by wyścig F1, nawet z ciekawości co jest szybsze F1 czy IndyCar.
akkim, 14.03.2011 13:56[!]
Najszybsze są w tym wszystkim damian Twe marzenia,
nie zechcą dzielić toru, nie do ugryzienia.
jpslotus72, 14.03.2011 14:03[!]
Oglądałem kiedyś skrót GP Wielkiej Brytanii na Brands Hatch - nie pamiętam, czy to z 1972 czy z 1974 - w każdym razie widać było tablicę z cenami biletów: Dorośli 2,5 funta, Dzieci 1 funt. I dawali sobie radę...

Ekipa z Melbourne - na "rekolekcje" do Northamptonshire.
Turbo, 15.03.2011 14:27[!]
@ jpslotus72
to były trochę inne czasy
wszystko miało inną wartość
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca