F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Oreca odnosi sensacyjne zwycięstwo w Sebring w ILMC

Zespół Hugues'a de Chaunac'a pokonał fabryczne zespoły Peugeota i Audi.
Bartosz Pyciarz, 20 marca 2011, wyświetlenia: 4474<< | lista | T- | T+ | >>
Korzystający z ubiegłorocznego modelu Peugeota 908 HDi zespół Oreca (Nicolas Lapierre, Loic Duval, Olivier Panis) odniósł sensacyjne zwycięstwo w 12-godzinnym wyścigu w Sebring. W ostatnich godzinach toczyła się pasjonująca walka o zwycięstwo między trzema zespołami, jednak ostatecznie to francuski zespół wjechał na metę 31 sekund przed Highcroft Racing i 43 sekundy przed fabrycznym Peugeotem.

Do dziesiątej godziny wydawało się, że Peugeot #8 w składzie Stephan Sarrazin, Franck Montagny i Pedro Lamy odniesie łatwe zwycięstwo w pierwszym wyścigu Intercontinental Le Mans Cup, jednak niespodziewanie w prowadzącej 908 konieczna stała się wymiana nosa, a w dodatku zespół stracił sporo czasu po tym, jak Lamy obrócił się na wyjazdowym okrążeniu tuż po przejęciu samochodu.

W końcówce Montagny starał się odrobić straty, jednak wystarczyło tylko na trzecie miejsce, a drugie przypadło Marino Franchittiemu, Davidowi Brabhamowi i Simonowi Pagenaud, pomimo że ich samochód HPD-01e po raz pierwszy na tor wyjechał zaledwie tydzień przed wyścigiem, lecz nie zawiódł ich ani razu podczas 12 godzin.

Nie był to udany wyścig dla zespołu Audi, którego oba samochody straciły sporo czasu w pit-stopie na naprawę uszkodzeń po kolizjach na torze i pomimo bycia najszybszym samochodem w końcówce wyścigu ukończyli wyścig dopiero na 4. i 5. pozycji.

W klasie LMP2 zwycięstwo przypadło zespołowi Level 5 Motorsport w składzie Luis Diaz, Ryan Hunter-Reay i Scott Tucker po tym, jak problemy ze skrzynią biegów dopadły liderujący wcześniej zespół Signatech ORECA.

W klasie GTE fantastyczny wynik zanotowało BMW, które zdobyło dublet w Sebring. Zwyciężyła załoga #56 w składzie Andy Priaulx, Dirk Muller i Joey Hand przed #55 kierowaną przez Augusto Farfusa, Billa Auberlena i Dirka Wernera, która na kilka godzin przed końcem wyścigu musiała zaliczyć nieplanowany pit-stop spowodowany przebiciem opony.

Intercont. Le Mans Cup > 2011 > 12 Hours of Sebring, Sebring - 5,960 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 10Nicolas Lapierre
Loic Duval
Olivier Panis



Team Oreca MatmutPeugeot 908 HDi FAP
Klasa LMP1
33212h00m28,42315
2. 01David Brabham
Marino Franchitti
Simon Pagenaud



Highcroft RacingHPD ARX-01e
Klasa LMP1
332+0:31,868
3. 8Stephane Sarrazin
Franck Montagny
Pedro Lamy



Peugeot Sport TotalPeugeot 908
Klasa LMP1
332+0:44,50211
4. 2Tom Kristensen
Allan McNish
Rinaldo Capello



Audi Sport Team JoestAudi R15 TDI plus
Klasa LMP1
3275 okr.9
5. 1Timo Bernhard
Romain Dumas
Mike Rockenfeller



Audi Sport Team JoestAudi R15 TDI plus
Klasa LMP1
3266 okr.8
6. 016Christopher Dyson
Guy Smith
Jay Cochran



Dyson Racing TeamLola B09/86
Klasa LMP1
3248 okr.
7. 12Nicolas Prost
Neel Jani
Jeroen Bleekemolen



Rebellion RacingLola B10/60 Coupe
Klasa LMP1
32012 okr.6
8. 7Anthony Davidson
Alex Wurz
Marc Gene



Peugeot Sport TotalPeugeot 908
Klasa LMP1
31517 okr.5
9. 036Jens Petersen
Dane Cameron
Michael Guasch



Genoa RacingOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
31220 okr.
10. 56Andy Priaulx
Dirk Müller
Joey Hand



BMW MotorsportBMW M3 GT
Klasa GTE Pro
31220 okr.15
11. 005Jonathan Bennett
Frankie Montecalvo
Ryan Dalziel



Core AutosportOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
31220 okr.
12. 55Augusto Farfus
Bill Auberlen
Dirk Werner



BMW MotorsportBMW M3 GT
Klasa GTE Pro
31220 okr.13
13. 03Olivier Beretta
Tom Milner
Antonio Garcia



Corvette RacingChevrolet Corvette C6.R
Klasa GTE Pro
31220 okr.
14. 04Oliver Gavin
Jan Magnussen
Richard Westbrook



Corvette RacingChevrolet Corvette C6.R
Klasa GTE Pro
31121 okr.
15. 51Giancarlo Fisichella
Gianmaria Bruni
Pierre Kaffer



AF CorseFerrari 430 GT2
Klasa GTE Pro
31121 okr.8
16. 045Jorg Bergmeister
Marc Lieb
Patrick Long



Flying Lizard MotorsportsPorsche 911 GT3 RSR
Klasa GTE Pro
31022 okr.
17. 044Darren Law
Seth Neiman
Marco Holzer



Flying Lizard MotorsportsPorsche 911 GT3 RSR
Klasa GTE Pro
30626 okr.
18. 006Gunnar Jeannette
Ricardo Gonzalez
Rodolfo Junco



Core AutosportOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
30527 okr.
19. 57Tracy Krohn
Niclas Jonsson
Michele Rugolo



Krohn RacingFerrari F430
Klasa GTE Am
30230 okr.15
20. 055Scott Tucker
Ryan Hunter-Reay
Luis Diaz



Level 5 MotorsportsLola
Klasa LMP2
30032 okr.
21. 054Tim Pappas
Damien Faulkner
Sebastiaan Bleekemolen



Black Swan RacingPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
29933 okr.
22. 066Duncan Ende
Spencer Pumpelly
Alain Li



TRGPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
29933 okr.
23. 030Sean Edwards
Henrique Cisneros
Carlos Kauffmann



NGT MotorsportPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
29636 okr.
24. 011Nick Ham
Scott Blackett
Chris Cumming



JDX RacingPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
29537 okr.
25. 068Dion von Moltke
Peter Ludwig
Jim Norman



TRGPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
29537 okr.
26. 040David Robertson
Andrea Robertson
Boris Said



Robertson RacingFord GT-R Mk.VII
Klasa GTE Pro
29438 okr.
27. 063Eric Lux
Elton Julian
Christian Zugel



Genoa RacingOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
29438 okr.
28. 59Stephane Ortelli
Frederic Makowiecki
Jean-Denis Deletraz



Luxury RacingFerrari 458 Italia
Klasa GTE Pro
29240 okr.4
29. 034Peter LeSaffre
Andrew Davis
Bob Faieta



Kelly-Moss MotorsportsPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
29141 okr.
30. 26Franck Mailleux
Lucas Ordonez
Soheil Ayari



Signtech NissanOreca 03
Klasa LMP2
29042 okr.13
31. 35Frederic Da Rocha
Andrea Barlesi
Patrice Lafargue



Oak RacingOak Pescarolo
Klasa LMP2
28745 okr.11
32. 077John Potter
Craig Stanton
Matthew Marsh



Magnus RacingPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
28250 okr.
33. 33Scott Tucker
Christophe Bouchut
Joao Barbosa



Level 5 MotorsportsLola Coupe
Klasa LMP2
28052 okr.9
34. 023William Sweedler
Leh Keen
Brian Wong



Alex Job RacingPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
27953 okr.
35. 002Ed Brown
Guy Cosmo
Robert Bell



Extreme Speed MotorsportsFerrari 458 Italia
Klasa GTE Pro
26864 okr.
36. 062Toni Vilander
Mika Salo
Jaime Melo



Risi CompetizioneFerrari 458 Italia
Klasa GTE Pro
26666 okr.
37. 004David Murry
Anthony Lazzaro
Colin Braun



Robertson RacingFord GT-R Mk.VII
Klasa GTE Pro
26171 okr.
38. 098P.J. Jones
Rocky Moran
Kenny Wilden



Jaguar RSRJaguar XKR-S
Klasa GTE Pro
25676 okr.
39. 63Christian Ried
Richard Lietz
Gianluca Roda



Proton CompetitionPorsche 911 RSR
Klasa GTE Am
25280 okr.13
Niesklasyfikowani
018Anthony Nicolosi
Jarrett Boon
Jan-Dirk Lüders



Performance TechOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
246
048Bryce Miller
Rene Rast
Sascha Maasen



Paul Miller RacingPorsche 911 GT3 RSR
Klasa GTE Pro
231
62Pierre Ehret
Shaun Lynn
Roger Wills



CRS RacingFerrari F430
Klasa GTE Am
226
15Mathieu Lahaye
Guillaume Moreau
Pierre Ragues



Oak RacingOak Pescarolo
Klasa LMP1
222
017Wolf Henzler
Bryan Sellers
Martin Ragginger



Team Falken TirePorsche 911 GT3 RSR
Klasa GTE Pro
220
038Luca Moro
Johnny Mowlem
Olivier Lombard



Iconik Energy Drinks - WROOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
203
052Ken Dobson
Ryan Lewis
Henri Richard



PR1/Mathiasen MotorsportsOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
185
06Klaus Graf
Greg Pickett
Lucas Luhr



Muscle Milk Aston Martin RacingLola Coupe B08 62
Klasa LMP1
151
24Jacques Nicolet
Richard Hein
Jean-Francois Yvon



Oak RacingOak Pescarolo
Klasa LMP1
110
032Jan Seyffarth
Bret Curtis
James Sofronas



GMG RacingPorsche 911 GT3 Cup
Klasa GTC
87
089Kyle Marcelli
Tomy Drissi
Rusty Mitchell



Intersport RacingOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
85
001Scott Sharp
Johannes van Overbeek
Dominik Farnbacher



Extreme Speed MotorsportsFerrari 458 Italia
Klasa GTE Pro
49
50Patrick Bornhauser
Gabriele Gardel
Julien Canal



Larbre CompetitionChevrolet Corvette C6.R
Klasa GTE Am
37
099Bruno Junqueira
Oriol Servia
Cristiano da Matta



Jaguar RSRJaguar XKR-S
Klasa GTE Pro
35
050Ian James
Benjamin Leuenberger


Panoz RacingPanoz Abruzzi
Klasa GTE Pro
19
008Nicky Pastorelli
Dominik Schwager


West Yokohama RacingLamborghini Gallardo LP56
Klasa GTE Pro
10
60Fabien Giroix
Roald Goethe
Michael Wainwright



Gulf AMR Middle EastAston Martin Vantage
Klasa GTE Am
5
Najszybsze okrążenie: Alex Wurz (Peugeot Sport Total) - 1:48,141 na 3 okrążeniu
Pole position: Stephane Sarrazin (Peugeot Sport Total) - 1:46,571 (+1 pkt.)
Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Giancarlo Fisichella (AF Corse) +0 pkt.
Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Frederic Makowiecki (Luxury Racing) +0 pkt.
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Pokaż rezultat tego wyścigu z rozbiciem na klasy


Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2011  Davidson i Bourdais triumfatorami wyścigu w Zhuhai
26.10.2011  Toyota będzie współpracowała z ORECĄ
22.10.2011  Mika Hakkinen wystartuje w wyścigu IMLC w Chinach
03.10.2011  Peugeot wygrał Petit Le Mans i zdobył tytuł ILMC
23.09.2011  FIA ogłosiła konkretne plany dotyczące Długodystansowych MŚ
Tagi:
ILMC

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
lukaszw412, 20.03.2011 09:14[!]
Pedro Lamy trochę nie udane urodziny, na pewno liczył na zwycięstwo.
bartek199874, 20.03.2011 09:37[!]
Dobrzy,że na pudle nie było samych diesli.No i był na pudle tylko jeden samochód fabrycznego zespołu.
michels, 20.03.2011 14:56[!]
Jest trochę tak jak mówisz lukaszw412: Pedro Lamy liczył na więcej. Na pewno cały Peugeot liczył na dużo więcej,
nawet na dublet, ale nie udało im się. Z innej strony dobrze, że Highcroft Racing stoi na podium, bo to naprawdę
dobry zespół i co by nie mówić, należało im się. A Oreca? Trzyma wysoki poziom i oby tak dalej.
Czechoslowak, 20.03.2011 16:04[!]
Niech się Francuzi cieszą póki mają z czego. W Le Mans tradycyjnie dostaną baty, tym razem od nowych R18
sylrol, 21.03.2011 14:04[!]
a ja czekam na debiut AMR-one :) www.gulfpl.blogspot.com
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca