Korzystający z ubiegłorocznego modelu Peugeota 908 HDi zespół Oreca (Nicolas Lapierre, Loic Duval, Olivier Panis) odniósł sensacyjne zwycięstwo w 12-godzinnym wyścigu w Sebring. W ostatnich godzinach toczyła się pasjonująca walka o zwycięstwo między trzema zespołami, jednak ostatecznie to francuski zespół wjechał na metę 31 sekund przed Highcroft Racing i 43 sekundy przed fabrycznym Peugeotem.
Do dziesiątej godziny wydawało się, że Peugeot #8 w składzie Stephan Sarrazin, Franck Montagny i Pedro Lamy odniesie łatwe zwycięstwo w pierwszym wyścigu Intercontinental Le Mans Cup, jednak niespodziewanie w prowadzącej 908 konieczna stała się wymiana nosa, a w dodatku zespół stracił sporo czasu po tym, jak Lamy obrócił się na wyjazdowym okrążeniu tuż po przejęciu samochodu.
W końcówce Montagny starał się odrobić straty, jednak wystarczyło tylko na trzecie miejsce, a drugie przypadło Marino Franchittiemu, Davidowi Brabhamowi i Simonowi Pagenaud, pomimo że ich samochód HPD-01e po raz pierwszy na tor wyjechał zaledwie tydzień przed wyścigiem, lecz nie zawiódł ich ani razu podczas 12 godzin.
Nie był to udany wyścig dla zespołu Audi, którego oba samochody straciły sporo czasu w pit-stopie na naprawę uszkodzeń po kolizjach na torze i pomimo bycia najszybszym samochodem w końcówce wyścigu ukończyli wyścig dopiero na 4. i 5. pozycji.
W klasie LMP2 zwycięstwo przypadło zespołowi Level 5 Motorsport w składzie Luis Diaz, Ryan Hunter-Reay i Scott Tucker po tym, jak problemy ze skrzynią biegów dopadły liderujący wcześniej zespół Signatech ORECA.
W klasie GTE fantastyczny wynik zanotowało BMW, które zdobyło dublet w Sebring. Zwyciężyła załoga #56 w składzie Andy Priaulx, Dirk Muller i Joey Hand przed #55 kierowaną przez Augusto Farfusa, Billa Auberlena i Dirka Wernera, która na kilka godzin przed końcem wyścigu musiała zaliczyć nieplanowany pit-stop spowodowany przebiciem opony.
Najszybsze okrążenie: Alex Wurz (Peugeot Sport Total) - 1:48,141 na 3 okrążeniu Pole position: Stephane Sarrazin (Peugeot Sport Total) - 1:46,571 (+1 pkt.) Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Giancarlo Fisichella (AF Corse) +0 pkt. Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Frederic Makowiecki (Luxury Racing) +0 pkt. Zdjęcia z imprezy | Klasyfikacje generalne | Kalendarz wyścigów