F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Glock ma nadzieję, że Virgin zdoła się zakwalifikować

Kierowca Virgin ani w pierwszej, ani w drugiej sesji treningowej nie zmieścił się w 107% czasu P1.
Marek Roczniak, 25 marca 2011, wyświetlenia: 1808<< | lista | T- | T+ | >>
Timo Glock uważa, że zespół Virgin Racing powinien być w stanie zakwalifikować się do wyścigu o Grand Prix Australii, pomimo słabego tempa podczas piątkowych treningów. Przyznał jednak, że jego ekipa nie jest w najlepszej formie na otwarcie sezonu.

W tym roku przywrócona została zasada niedopuszczania do wyścigu kierowców, którzy nie zmieszczą się w 107% najlepszego czasu w kwalifikacjach. Konkretnie zasada te będzie obowiązywała w pierwszej części czasówki, gdy po torze jeździ cała stawka. Pomijając już zespół HRT, który dziś wykonał tylko jedno kółko instalacyjne, problemy z zakwalifikowaniem się może mieć też Virgin, który ani w pierwszej, ani w drugiej sesji treningowej nie zmieścił się w 107%.

„To rozczarowujące. Nie jesteśmy tam, gdzie powinniśmy być i łatwo jest dostrzec, że nie jesteśmy wystarczająco szybcy w chwili obecnej” – powiedział Timo serwisowi AUTOSPORT. „Jedyną szansą dla nas jest sytuacja, w której czołowi faceci będą jeździli w Q1 na twardych oponach, a my na miękkich – wtedy nie będziemy mieli problemu ze zmieszczeniem się w 107% najlepszego czasu”.

Swoje nadzieje na poprawę osiągów Glock pokłada też w jeździe z mniejszą ilością paliwa: „Zabrakło nam dzisiaj 0,3 sekundy do zmieszczenia się w 107% i wykonałem ten czas w ramach długiego przejazdu. Jeśli zmniejszymy ilość paliwa i pojadę dobre okrążenie, to powinniśmy się załapać. Jednakże naszym celem nie jest walka o zmieszczenie się w 107%, a bycie na poziomie Lotusa i to zdecydowanie jest nadal naszym zamierzeniem”.

Niemiec przyznał, że brakuje im ogólnie docisku, i że nie spodziewa się poprawy sytuacji przed wprowadzeniem poprawek na europejską część sezonu: „Mam nadzieję, że ludzie odpowiedzialni za nowy pakiet do samochodu wiedzą, co robią i liczby są takie, jak trzeba, ponieważ w chwili obecnej z pewnością nie jesteśmy tam, gdzie sobie założyliśmy pod względem osiągów. Liczę, że nowy pakiet usprawnień na wyścig w Turcji spowoduje, że będziemy w stanie osiągnąć nasze cele”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2022  Haas coraz bliżej rozstania z Schumacherem?
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
04.11.2021  Glock: Perez zapewnia Red Bullowi przewagę na tym etapie sezonu
06.10.2021  Glock: Verstappen imponuje mi w tym roku swoim spokojem
21.03.2019  Glock broni Kubicę po nieudanym Grand Prix Australii
Tagi:
Virgin
Glock T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Huckleberry, 25.03.2011 19:07[!]
Virgin - pierwszy zespół w historii,który nie zakwalifikował się do żadnego wyścigu w sezonie ;)
Kojag, 25.03.2011 19:16[!]
Na testach było widać, że to słaby bolid. O ile słabość boliduHRT jest wytłumaczalna brakiem kasy na jego zbudowanie, o tyle słabości Marussi wytłumaczyć nie można, bo mają dużo kasy, mają za sobą sezon zbierania doświadczeń, mają doświadczonych pracowników... wstyd...
VShila, 25.03.2011 19:16[!]
HRT - pierwszy zespół w historii, który nie zakwalifikował się do żadnego wyścigu w sezonie
Maly-boy, 25.03.2011 19:18[!]
mają teraz to swoje CFD i Wirtha ;p
Ralph1537, 25.03.2011 19:19[!]
i tak nie wiadomo czy zbudują HRT na wyscig lub kwalifikacje :D
Sobciu, 25.03.2011 19:20[!]
Oj nie pierwszy Life się w ogóle w swojej historii ani razu nie przedkwalifikował
lukaszlew77, 25.03.2011 19:21[!]
@Kojag

Ale ślepo wierzą komputerom i szczypią kasy na tunel areo. Oni to są chociaż w okolicach 107%, HRT myślę, że nawet tej granicy nie powącha.
leni93, 25.03.2011 19:21[!]
no to sie przejadą w końcu na CFD konkretnie więc jak dla mnie najlepszym krokime z ich strony to by było wynajęcie tunelu aerodynamicznego, chyba że wolą się męczyć z CFD
Huckleberry, 25.03.2011 19:24[!]
Szczerze mówiąc to ja wierzę, że w końcu komuś się uda bez tego archaicznego tunelu, tylko na samej teorii i mocy maszyn obliczeniowych. Nie wiem czy to będzie Virgin, ale to kwestia czasu.
lukizc, 25.03.2011 19:26[!]
Ciekawi mnie czy taki RBR lub Ferrari pojadą na wyeliminowanie tych słabszych w Q1.
Huckleberry, 25.03.2011 19:30[!]
@lukizc - można spekulować, Alonso - nie, bo to przecież Hispania ;), RBR - tak, bo liczy się tylko reklama Red Bulla a im mniej bolidów tym więcej czasu reklamowego dla reszty, zwłaszcza czołówki.
A tak na serio to myślę, że nie będą spekulować tylko jechać qual na 100%, za małe są (chyba) różnice w czołówce, żeby sobie było można pozwolić na wolniejszą jazdę.
jpslotus72, 25.03.2011 19:41[!]
@Huckleberry
Jeśli to "kwestia czasu", to (moim zdaniem) bardzo odległego. Gdyby to była rzeczywiście technologia na dzisiaj czy na jutro, to osiągi Virgina powinny być co najmniej o połowę większe (gdyby to miało być na "jutro" - czyli najbliższe lata). Ich sytuacja pod tym względem jest - jak na zespół, który ma już rok doświadczeń w F1 - po prostu dramatyczna.
Wszyscy zastanawialiśmy się, czy HRT zmieści się w limicie 107%, obdarzając Virgina chyba zbyt dużym kredytem zaufania. Może coś przeoczyłem, ale jakoś nie przypominam sobie żeby ktoś wcześniej łączył Virgina z limitem kwalifikacji - mnie samemu nie przychodziło to do głowy - wydawało się, że to minimum będzie dla nich oczywistością. A tu proszę - muszą pokładać nadzieję w sprzyjającym zbiegu okoliczności (wspomniany przez Glocka dobór opon, ilość paliwa)...
Jak dla mnie - ale chyba nie jestem tu wyjątkiem - spore rozczarowanie.

Można oczywiście powiedzieć, że kwalifikacje dopiero jutro i przedwczesne są takie pesymistyczne wizje - ale skoro do takich wątpliwości przyznaje się sam zespół, to te przewidywania - mimo że wciąż są to tylko przewidywania - mają jednak bardzo realne podstawy. (Przed startem widzieliśmy już różne "zasłony dymne", ale w tym przypadku taka strategia byłaby tak absurdalnie bezsensowna, że jej prawdopodobieństwo równa się nieprawdopodobieństwu.)
wartek, 25.03.2011 19:42[!]
po 1, to virgin i hrt sa dla nich problemem na torze
po 2, trzeba oszczedzac opony wiec majac pewne przejscie Q1 watpie zeby ktos zylowal czasy na miekkich
Huckleberry, 25.03.2011 19:46[!]
@jpslotus - słyszałeś pewnie o tym, że postęp techniczny następuje w sposób wykładniczy? :) Tunel to tak naprawdę, analog, przeżytek. Ja mam wrażenie, że technologia cyfrowa już jest tylko potrzeba osoby pokroju Neweya ale dobrze zorientowanej w CFD, z otwartym umysłem pełnym pomysłów i będzie przełom. Parę innowacji w stylu Neweya na polu informatycznym i granica pęknie :)
jpslotus72, 25.03.2011 20:41[!]
@Huckleberry
Pożyjemy - zobaczymy. Ferrari niedawno modernizowało swój tunel - więc jeśli taka firma w to jeszcze poważnie inwestuje, to chyba nie aż taki przeżytek... :)
Jeśli wyścigi przeniosą się kiedyś do wirtualu i kierowcy będą się ścigać w symulatorach, to może CFD wystarczy - ale mam nadzieję, że tego nie doczekam (nie w sensie, że wyciągnę nogi, ale że do tego nie dojdzie!). :)

Może dzisiejsze tunele są lekko archaiczne - ale przecież i tutaj może się dokonywać postęp. Hybryda tunel+CFD jeszcze na jakiś czas wydaje mi się najlepszym wyjściem.

OK - zostawmy futurologię na jakiś wolny tydzień - jutro kwalifikacje i realny problem dla Virgina.
Witek, 25.03.2011 22:39[!]
Stawiam w ciemno, że jutro dwa bolidy się nie zakwalifikują! Zobaczycie sami.
Maly-boy, 26.03.2011 08:43[!]
zobaczyliśmy
Witek, 26.03.2011 11:12[!]
:D Dzięki!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca