|
|
|
|
|
|
Barrichello: Zależy mi tylko na jeździe w konkurencyjnym bolidzie |
Brazylijczyk zaprezentował także projekt kasku na pierwszy wyścig nowego sezonu. |
|
•Nataniel Piórkowski, 28 listopada 2011, wyświetlenia: 3708 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Rubens Barrichello twierdzi, że wszystko, czego chce od przyszłego sezonu ogranicza się do jazdy w konkurencyjnym bolidzie Formuły 1. Brazylijczyk zapewnia, że ciągle drzemie w nim motywacja i posiada wsparcie rodziny, czego dowodem jest projekt przyszłorocznego kasku, stworzony przez jego syna.
Barrichello ma za sobą niezwykle emocjonalny weekend na torze Interlagos, który upłynął pod ciągłymi pytaniami o to, czy Grand Prix Brazylii 2011 jest jego ostatnim w karierze w F1.
Brazylijczyk powiedział jednak, że ciągle jest spragniony jazdy, a dodatkowej motywacji dodał mu projekt kasku na przyszły sezon, który tuż przed wyścigiem namalował dla niego najmłodszy syn – Fernando.
„Mój syn namalował dla mnie kask na przyszły rok i jeśli podpiszę kontrakt, to na pierwszym wyścigu nowego sezonu zastosuję ten projekt. Naprawdę nie jestem jeszcze przygotowany na zakończenie kariery. Jedyną rzeczą, o jakiej myślałem podczas niedzielnego okrążenia zjazdowego było pożegnanie się z kibicami, ale tylko do nich machałem. Wiem, że ciągle będę w F1. Na samym końcu przycisnąłem pedał gazu do podłogi, ponieważ zdaję sobie sprawę, że za palenie opon można dostać karę. Jeśli byłby to mój ostatni wyścig, to nie myślałbym o tym i kręcił się w chmurach dymu na każdym miejscu toru. Muszę jednak myśleć o przyszłym roku”.
Kierowca z Sao Paulo twierdzi, że jego ciężka praca dla Williamsa powinna uzasadniać możliwość przedłużenia kontraktu ze stajnią. „Myślę, że zasługuję na posadę kierowcy wyścigowego w przyszłym sezonie. W tym roku trudno było prowadzić zespół, mając na uwadze odejście Sama Michaela i zatrudnienie Marka Gillana, ale oni wiedzą, że jeśli ktokolwiek może być liderem, to ja mogę to zrobić. W F1 ludzie przychodzą i odchodzą, ponieważ prawie nie dochodzi do sytuacji, które możesz widzieć w F3, F3000, GP2, czy gdziekolwiek indziej. W Formule 1 jest większa presja i czasem zespoły są zmuszone do podejmowania decyzji, które czynią cię rozczarowanym, można od nich wpaść w depresję”.
„Wybieram tylko te pozytywne emocje, pomijając wszystkie negatywy. Dla pasji, która ujawnia się gdy siedzę za kierownicą jestem gotów oddać wszystko. Dajcie mi tylko kartkę papieru z trzema liniami. Ty podpiszesz się na jednej, ja na drugiej i jestem gotów do ścigania. Nie potrzebuję lukratywnego kontraktu, jedyne na czym mi zależy, to jazda w konkurencyjnym samochodzie. Nie chcę żadnej łaski i nie chcę jazdy dla samej jazdy” – wyjaśniał.
Projekt kasku Rubensa na pierwsze Grand Prix nowego sezonu (foto: @NobleF1)
Źródło: autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|