I Senna byłby gwiazdą w swoim zespole z "największym" doświadczeniem :-D
HRT ewidentnie chce zatrudnić paydrivera. Poza Giedo liczą się jeszcze ponoć Sutil, Pietrow i D'Ambrosio. Ich belgijski inżynier powiedział, że nie chcą w zespole ani kolejnego weterana (Barichello, Liuzzi) ani kolejnego Hiszpana (Alguersuari, Clos). Zaczynam wątpić, że HRT kiedykolwiek (po zatrudnieniu De La Rosy) chciało Jaime, wiedząc, że nie ma kasy.
Bez jaj Adas, Maldonado bedzie go tam "mordowal".
@renegade
napisałem w cudzysłówku, bo na papierze Senna ma całe PÓŁ sezonu więcej za kółkiem ;-)
HRT potrzebuje płacącego kierowcy a jest kilku niezłych
Wiadomo było że nie zatrudnią drugiego
aż dziw że przy tylu płacących zatrudnili jednego
Bruno:
Grunt to wsparcie telenafty,
pal sześć talent mało warty,
załatwicie miejsce dla mnie,
ja pojadę - jak wypadnie.
Giedo:
U mojego teścia jest morgów 20-cia,
cztery byki, dwa ogiery, kasy do cholery.
Testowałem dla "ogórków", oraz dla Spykera,
i sukcesów tyle, że wciąż miejsca nie ma.
Maldonado + Senna = powtórka "sukcesów" Williamsa z 2011? Który z nich, oprócz sponsorów, ma talent i doświadczenie, potrzebne do współpracy przy rozwoju bolidu? Zamiast "informacji zwrotnych" zespół będzie dostawał kolejne czeki - zapełniając konto walutowe, ale nie punktowe.
Oj, @renegade, bo ja wiem... Na pewno jest szybszy w kwalifikacjach, ale czy on potrafi kogokolwiek zamordować? No chyba, że doprowadzi do zawału mechaników patrzących na coraz nową pracę którą Wenezuelczyk dostarczy im gdy 'zaatakuje go' bariera ;]
Taki skład byłby ewidentnym krokiem w tył. Skoro Maldonado musi (wiadomo dlaczego) zostać, to drugi kierowca powinien byc co najmniej na rubensowym poziomie, bo inaczej Williams się po prostu cofnie. Senna na pewno takim kierowcą nie jest, skoro nie jest nawet na pietrowowym poziomie.
rubensowym to Maldonado osiąga pod koniec sezonu ruben walczył o angaż a Maldonado tak jak i Perez nigdy na tych torach nie jeździli
Lubie Bruno, szkoda zmarnowanej kariery, ale czy Williamsa nie stac na kogos ciut lepszego? Przeciez maja juz Pastora Maldonado, kierowce chyba tez podobnego do Senny. A co z Rubensem i Sutilem? Ciekawe czemu, bo strasznie dlugo cos Frank Williams zwleka z wyborem i ogloszeniem drugiego kierowcy, a przeciez juz tuz tuz prezentacje bolidow i testy.
Sutil, Senna, van der Garde ... a ja bym się nie zdziwił jak d'Ambrosio zgarnie jeden race seat
@THC-303 - jakoś Rubens kompletnie nie pomógł im w rozwoju, a na dodatek za jego angażu zespół poszedł w dół! Nie ma kasy, nie ma rozwoju. Ten zespół potrzebuje wsparcia. Według mnie Pastor i Bruno to dobrzy "pay-driverzy". Jeszcze zespół będzie miał z nich pociechę. :)
P.S. "pietrowowym poziomie" - Pietrow był szybszy od Heidfelda. ;]
Kamikadze2000- Pietrow nie był szybszy od Heidfelda. Heidfeld kończył wyżej wyścigi prawie za każdym razem, gdy nie miał jakiejś niezawinionej przez siebie kolizji po drodze.
A d'Ambrosio ma za sobą według mnie bardzo dobry, jak na debiutanta, sezon i też bardzo chciałbym, żeby został w F1. Zobaczcie sobie na wykresach tempa wyścigowego, jak się prezentował na tle Glocka. Dyrektor techniczny HRT go wspiera, ale nie on decyduje.
@Anderis - raczej wykorzystywał błędy Pietrowa. Rosjanin był szybszy, regularnie lał Niemca w kwalifikacjach. W wyścigach kilkakrotnie stracił szansę na większe punkty, natomiast Heidfeld, jak to on, wyciułał te 34 punkty. ;]
Teorie Borowczyka są takie kuszące...
|