F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

GP Bahrajnu: opony użyte w wyścigu

Podczas wyścigu na Sakhir dominowała strategia trzech postojów.
Paweł Zając, 23 kwietnia 2012, wyświetlenia: 3875<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Pit-stop 4 Suma postojów
1.Vettel Mu Pu (11) Mu (25) Pn (39)  3
2.Räikkönen Mn Mn (11) Pn (24) Pn (39)  3
3.Grosjean Mu Pu (10) Pn (25) Pn (40)  3
4.Webber Mu Pu (9) Mu (23) Pn (39)  3
5.Rosberg Mu Mn (8) Pn (22) Pn (36)  3
6.di Resta Mn Pn (14) Pn (33)   2
7.Alonso Mu Pn (9) Pn (23) Pn (37)  3
8.Hamilton Mu Pn (9) Pu (23) Pn (36)  3
9.Massa Mu Pn (8) Mn (22) Pn (38)  3
10.Schumacher Mn Mn (9) Pn (23) Pn (37)  3
11.Perez Mu Mu (9) Pn (21) Pn (37)  3
12.Hülkenberg Mn Mu (9) Pn (19) Pn (36)  3
13.Kobayashi Pn Pn (14) Mu (31) Mu (50)  3
14.Vergne Mn Pn (10) Pn (25) Mn (40)  3
15.Ricciardo Mu Pn (7) Mu (23) Pn (38)  3
16.Pietrow Mn Mn (10) Pn (23) Pn (39)  3
17.Kovalainen Mn Mn (1) Mu (13) Pn (25) Pn (38) 4
18.Button Mu Pn (8) Pu (22) Pn (37) Mu (53) 4
19.Glock Mn Pn (10) Pn (23) Mn (38)  3
20.de la Rosa Mn Pn (9) Pn (22) Pu (38)  3
21.Karthikeyan Mn Pn (10) Pn (21) Pn (32) Mu (45) 4
22.Senna Mu Mu (9) Pn (24) Pn (38)  3
Niesklasyfikowany
Maldonado Mn Mn (11) Pn (23)   2
Pic Mn Mn (12)    1
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Wyścig był bardzo wymagający pod względem technicznym i odbywał się na torze, na którym nie mieliśmy żadnego doświadczenia w warunkach wyścigowych. Mimo tego zdecydowaliśmy się na kombinację miękkiej i pośredniej mieszanki, aby zapewnić szeroki wachlarz możliwości taktycznych. Chociaż degradacja odgrywała rolę w wyścigu, co było już widać po strategii stosowanej w kwalifikacjach, ogumienie bardzo dobrze stawiło czoła wymaganiom. W końcówce wyścigu priorytetem dla kierowców stało się zadbanie o to, aby opony nie straciły dramatycznie formy. Wszyscy bardzo dobrze sobie z tym poradzili. Bliskość rywalizacji z tym roku, w którym dodatkowo zmniejszyliśmy różnice w osiągach pomiędzy mieszankami, odzwierciedla fakt, że w czterech wyścigach mieliśmy czterech różnych zwycięzców. Podium dla Lotusa to także świetny wynik – i pierwszy finisz w pierwszej trójce dla naszego byłego kierowcy testowego Romaina Grosjeana, który był z nami, kiedy testowaliśmy w Bahrajnie w 2010 roku i to doświadczenie wyraźnie mu się przydało. Jeśli chodzi o Kimiego, przesiadka z naszych rajdowych opon na wyścigowe P Zero dobrze mu wyszła!”
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu
06.05.2024  GP Miami: wyniki wyścigu
05.05.2024  Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami
04.05.2024  GP Miami: wyniki kwaliifkacji
04.05.2024  Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Karol24, 24.04.2012 11:05[!]
Kimi jechał na samych nowych oponach, a Vettel trzykrotnie miał opony już użyte w kwalifikacjach. Stąd ta prędkość Kimiego porównywalna z Vettelem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca