|
|
|
|
|
|
GP Bahrajnu: opony użyte w wyścigu |
Podczas wyścigu na Sakhir dominowała strategia trzech postojów. |
|
•Paweł Zając, 23 kwietnia 2012, wyświetlenia: 3875 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | Suma postojów |
|
1. | Vettel | Mu | Pu (11) | Mu (25) | Pn (39) | | 3 |
2. | Räikkönen | Mn | Mn (11) | Pn (24) | Pn (39) | | 3 |
3. | Grosjean | Mu | Pu (10) | Pn (25) | Pn (40) | | 3 |
4. | Webber | Mu | Pu (9) | Mu (23) | Pn (39) | | 3 |
5. | Rosberg | Mu | Mn (8) | Pn (22) | Pn (36) | | 3 |
6. | di Resta | Mn | Pn (14) | Pn (33) | | | 2 |
7. | Alonso | Mu | Pn (9) | Pn (23) | Pn (37) | | 3 |
8. | Hamilton | Mu | Pn (9) | Pu (23) | Pn (36) | | 3 |
9. | Massa | Mu | Pn (8) | Mn (22) | Pn (38) | | 3 |
10. | Schumacher | Mn | Mn (9) | Pn (23) | Pn (37) | | 3 |
11. | Perez | Mu | Mu (9) | Pn (21) | Pn (37) | | 3 |
12. | Hülkenberg | Mn | Mu (9) | Pn (19) | Pn (36) | | 3 |
13. | Kobayashi | Pn | Pn (14) | Mu (31) | Mu (50) | | 3 |
14. | Vergne | Mn | Pn (10) | Pn (25) | Mn (40) | | 3 |
15. | Ricciardo | Mu | Pn (7) | Mu (23) | Pn (38) | | 3 |
16. | Pietrow | Mn | Mn (10) | Pn (23) | Pn (39) | | 3 |
17. | Kovalainen | Mn | Mn (1) | Mu (13) | Pn (25) | Pn (38) | 4 |
18. | Button | Mu | Pn (8) | Pu (22) | Pn (37) | Mu (53) | 4 |
19. | Glock | Mn | Pn (10) | Pn (23) | Mn (38) | | 3 |
20. | de la Rosa | Mn | Pn (9) | Pn (22) | Pu (38) | | 3 |
21. | Karthikeyan | Mn | Pn (10) | Pn (21) | Pn (32) | Mu (45) | 4 |
22. | Senna | Mu | Mu (9) | Pn (24) | Pn (38) | | 3 |
|
Niesklasyfikowany | |
| Maldonado | Mn | Mn (11) | Pn (23) | | | 2 |
| Pic | Mn | Mn (12) | | | | 1 |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Wyścig był bardzo wymagający pod względem technicznym i odbywał się na torze, na którym nie mieliśmy żadnego doświadczenia w warunkach wyścigowych. Mimo tego zdecydowaliśmy się na kombinację miękkiej i pośredniej mieszanki, aby zapewnić szeroki wachlarz możliwości taktycznych. Chociaż degradacja odgrywała rolę w wyścigu, co było już widać po strategii stosowanej w kwalifikacjach, ogumienie bardzo dobrze stawiło czoła wymaganiom. W końcówce wyścigu priorytetem dla kierowców stało się zadbanie o to, aby opony nie straciły dramatycznie formy. Wszyscy bardzo dobrze sobie z tym poradzili. Bliskość rywalizacji z tym roku, w którym dodatkowo zmniejszyliśmy różnice w osiągach pomiędzy mieszankami, odzwierciedla fakt, że w czterech wyścigach mieliśmy czterech różnych zwycięzców. Podium dla Lotusa to także świetny wynik – i pierwszy finisz w pierwszej trójce dla naszego byłego kierowcy testowego Romaina Grosjeana, który był z nami, kiedy testowaliśmy w Bahrajnie w 2010 roku i to doświadczenie wyraźnie mu się przydało. Jeśli chodzi o Kimiego, przesiadka z naszych rajdowych opon na wyścigowe P Zero dobrze mu wyszła!”
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|