F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Firma AT&T nowym sponsorem Red Bull Racing

Amerykański gigant telekomunikacyjny był wcześniej tytularnym sponsorem Williamsa.
Mateusz Szymkiewicz, 30 maja 2012, wyświetlenia: 3393<< | lista | T- | T+ | >>
Były tytularny sponsor ekipy Williams – firma AT&T, dołączyła do zespołu Red Bull Racing.

Amerykański gigant telekomunikacyjny dołączył do Williamsa w 2007 roku, lecz ze względu na fatalny sezon 2011 w wykonaniu zespołu z Grove, firma postanowiła zakończyć współpracę. W Monako szef Red Bulla – Christian Horner poinformował, że AT&T zostało nowym sponsorem austriackiej ekipy.

„Red Bull Racing jest bardzo zadowolony z rozpoczęcia współpracy z innowacyjną, globalną i renomowaną marką, jaką jest AT&T” – powiedział Christian Horner.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny
06.05.2024  Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a
06.05.2024  LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu
01.05.2024  The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu
Tagi:
Red Bull
Williams

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
IceMan11, 30.05.2012 13:49[!]
Huh, jak się cieszę. Zwłaszcza teraz, gdy RBR nie domagało finansowo ;D
Karol24, 30.05.2012 13:50[!]
W ich basenie w Motorhomie w Monaco zamiast wody powinny być banknoty euro.
Witek, 30.05.2012 14:03[!]
Ale Judasze! Powinni wrócić do Williamsa!
mbwrobel, 30.05.2012 14:19[!]
Ale byłaby polewka, gdyby ten sezon Williams ukończył sezon przed Red Bullem :D. Ciekawe - wróciliby z powrotem do Williamsa?
maciejas512, 30.05.2012 14:22[!]
Nigdy nie szanowałem Amerykanów. Nie można na nich polegać. Frank poradzi sobie bez nich.
A po drugie trafił swój na swego :)
Maurycy, 30.05.2012 14:35[!]
nie za dużo tych sponsorów?
Pumba, 30.05.2012 15:23[!]
RBR ma przecież reklamę Red Bull mobile, więc będą mieli dwóch sponsorów z jednego sektora :)
Anderis, 30.05.2012 15:45[!]
Po pierwsze, to obecny deal pomiędzy AT&T i Red Bullem wygląda na dużo mniejszy, niż ten, który był pomiędzy AT&T, a Williamsem. AT&T ma być bardziej dostawcą rozwiązań technologicznych, niż wykładać kasę.

Po drugie w Williamsie nie do końca byli zadowoleni z umowy z AT&T, która była niewielka, jak na standardy sponsoringu tytularnego.

Ot AT&T znalazło sposób, żeby utrzymać się w F1, a jednocześnie zmniejszyć wydatki na sponsoring.
NEO86, 30.05.2012 16:12[!]
Widać kleją się sponsorzy do mistrzowskiego teamu
SirKamil, 30.05.2012 17:28[!]
Zdaje się, że to umowa o partnerstwie technologicznym, nie sponsoringu. Będą im dostarczać usługi telekomunikacyjne za reklamę, nie zieloną szeleszczącą.
Dante, 30.05.2012 17:51[!]
@Witek @maciejas512 - Eksperci...
Co do newsa - logo mają ładne to mogą sobie zostać. Może jakoś wpłyną na malowania RBR bo od kilku sezonów są trochę...nudni pod tym względem. ;)
Witek, 30.05.2012 22:54[!]
@Dante : Nie ma się co spinać, czy wszystkie komentarze muszą być sztywne? Kiedyś Paul Stoddart nazywał Eddiego Jordana pieszczotliwie JJ (Jordan Judasz) - w tym nawet na oficjalnych konferencjach (bo Jordan z kolei wyciął numer Stoddartowí z brakiem udzielenia poparcia dla ograniczenia budżetów w 2004 r.) i jakoś nikt się przez to nie obraził. Natomiast moim zdaniem firma AT&T na tyle zaczęła się wielu kibicom kojarzyć z Williamsem w drugiej połowie lat dwutysięcznych, że - szczególnie teraz, kiedy Williams jest "na fali" i potrzebuje kasy na rozwój w przeciwieństwie do RBR który nie ma już na co wydawać pieniędzy - więc teraz jeśli chcą wrócić, to powinni moim subiektywnym zdaniem do Williamsa. Mi na przykład PETRONAS będzie się zawsze kojarzyć z Sauberem, a nie Mercedesem. I gdyby nie MSC to ta firma z Malezji w tym roku by na tym wygrała, bo za mniejsze (o wiele) środki finansowe uzyskaliby więcej czasu antenowego przy co najmniej takiej samej ekspozycji jak na Mercach dzięki temu, ze Sauber zrobił ekstra bolid a po drugie Kobayashi i Perez tak jeżdżą, ze to ich realizator pokazuje częściej, niż Rosberga. Pod koniec sezonu zawsze brytyjska edycja F1 Racing takie dane publikuje o ekspozycji reklam na bolidach i za ile w przeliczeniu na sekundy transmisji w całym sezonie.
MairJ23, 31.05.2012 00:54[!]
@Witek ale Tobie jak i mi latwo to wszytsko ocenic po fakcie. Jak Petronas podpisywal z Mercedesem umowe to oni nie wiedzili ze Sauber bedzie tak dobrze stal a przeciez jak i z Williamsem nie bylo z nimi za ciekawie - jzu predzej wszyscy stawiali na Force India ze beda przed ta dwojka a zycie wszystko skorygowalo i jest inaczej niz ktokolwiek przewidywal.
Ale z ATT masz racje - bedzie si eona wielu kibicom kojarzyla z Williamsem - ale nie o to chodzi w tym swiecie zeby sie komus cos z czyms kojarzylo tylko zeby zarobic kase. Wiec tak na serio trzeba by bylo porownac obie umowy - Williamsa z ATT i ATT teraz z RBR zeby tak na serio powiedziec co si ekomu bardziej oplaca.
Pozdro
Anderis, 31.05.2012 09:41[!]
@MairJ23- Akurat to, że Force India może spaść za Williamsa i Saubera było całkiem oczywiste dla każdego, kto prześledził przyczyny takiej, a nie innej postawy tych zespołów w 2011. Czynnikiem decydującym było chyba najlepsze z całego środka stawki wykorzystanie dmuchanego dyfuzora przez FI, które IMO nie posiada potencjału, by w normalnych okolicznościach regularnie budować szybsze bolidy od Williamsa, a nawet Saubera. Ja od początku nie wierzyłem w bajki o kontynuowaniu trendu wzrostowego przez FI w 2012. Widać nie jestem ktokolwiek. :)

Spójrzcie sobie na oficjalnej stronie Red Bulla, jak daleko w hierarchii partnerów jest AT&T. To zupełnie inna umowa, niż była z Williamsem.
IceMan11, 31.05.2012 11:46[!]
@Dante
Zostaw w spokoju @maciejasa. On ogląda F1 od 2004 roku przecież! Szkoda tylko, że wypowiada się jakby zaczął w zeszłym tygodniu ;D
MairJ23, 31.05.2012 17:12[!]
@IceMan11 heheh :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca