F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Michael: Tempo rozwojowe będzie w tym roku niezwykle wyśrubowane

Australijczyk sądzi, że to dlatego tak wiele uwagi przykłada się do postojów.
Nataniel Piórkowski, 28 czerwca 2012, wyświetlenia: 1472<< | lista | T- | T+ | >>
Sam Michael sądzi, że z uwagi na małe różnice w stawce, wyścig rozwojowy samochodów będzie w tym roku zacięty bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej.

„Przed nami jeszcze wiele pracy i stan ten utrzyma się przez resztę roku. W kolejnych wyścigach każdy zespół, także my pokaże coś nowego. Tempo rozwoju będzie w tym roku naprawdę ostre. Jeśli 50 milisekund oznacza jedno miejsce na starcie, to musisz starać się o poprawę, nawet malutką”.

„W tym wszystkim najzabawniejsze jest to, że większy nacisk kładzie się dziś prawdopodobnie na elementy mechaniczne, ponieważ aerodynamika nie ma większego znaczenia. Program aero każdego z zespołów jest mocno rozbudowany i to on zajmuje się rozwojem samochodu na tej płaszczyźnie. Aerodynamika wciąż jest kluczowa, wciąż odgrywa pierwszorzędną rolę, ale musisz znaleźć czas, aby pracować nad innymi strefami” – wyjaśniał dyrektor sportowy McLarena.

Michael przyznał również, że mikroskopijne różnice pomiędzy zespołami przekładają się także na unowocześnienia znajdujące zastosowanie podczas obsługi samochodów w alei serwisowej. „Postoje są teraz niezwykle istotne i to dlatego zyskują tak wiele uwagi. W przeszłości, jeśli nawet straciłeś sekundę na swoim pit-stopie, to nie miało to większego znaczenia, ponieważ różnice były tak duże, a osiągi samochodu pełniły miano dominującego czynnika. Teraz każdy drobiazg urósł do miana priorytetu, co wytworzyło bardzo dobrze wyrafinowane widowisko. Jeśli popełnisz błąd, to za niego płacisz i myślę, że dlatego w tym roku tak wiele uwagi poświęca się wyeliminowaniu podobnych komplikacji. W McLarenie nie jest inaczej”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2024  Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
27.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
F1 ogólnie
Michael S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kamil_zmc, 28.06.2012 09:39[!]
Tylko że w McLarenie na pit stopach nie tracą sekundy, a 10 sekund...
IceMan11, 28.06.2012 09:57[!]
@kamil_zmc
"McLaren był świetny, a Williams lichy. Wtedy Sam Michael zmienił zespół" - tak gadają ;D
publius, 30.06.2012 14:22[!]
Nie mam za dobrego zdania na temat Sama Michaela. Z jakiegoś powodu pożegnali go w Wiliamsie a od czasu gdy dolaczyl do Maca zaczęły się u nich jakieś dziwne problemy typu wahania formy, zawalone pit-stopy czy brak zrozumienia bolidu Buttona. Czy to nie jest tak, że Sam za to odpowiada i to ignoruje albo nie potrafi zadziałać?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca