F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Postawa Alonso "irytująca" dla Red Bulla

Christian Horner narzeka na regularność Hiszpana, lecz nie składa jeszcze broni.
Konrad Házi, 26 wrze?nia 2012, wyświetlenia: 4016<< | lista | T- | T+ | >>
Red Bull, jako zespół walczący o trzeci z rzędu tytuł mistrzowski w klasyfikacji kierowców, przyznał, że jest „poirytowany” regularnością Fernando Alonso.

Sebastian Vettel odnosząc ważne zwycięstwo w GP Singapuru zredukował co prawda stratę do zaledwie 29 punktów, jednak Hiszpan, pomimo trudnego weekendu, po raz ósmy w tym sezonie zameldował się na podium, zajmując trzecie miejsce, dzięki czemu nadal prowadzi w klasyfikacji.

Tymczasem szef zespołu Red Bull – Christian Horner stwierdził, że Sebastian Vettel jest obecnie w życiowej formie, jednak na nic to, gdy Alonso tak utrudnia im życie. „Seb czerpie teraz korzyści z własnego doświadczenia.” – powiedział Horner zapytany o to, czy tegoroczne wzloty i upadki wzmocniły Vettela. „Nigdy się nie poddał. Natrafiał jednak na różne przeciwności losu. Nigdy nie widziałem go tak skoncentrowanego przed wyścigiem, jak w Singapurze. Pojachał imponująco w jakże ważnym wyścigu dla losu mistrzostw, które są wciąż dalekie od ostatecznych rozstrzygnięć. Irytujące jest jednak, że Fernando po raz kolejny wskoczył na podium w tym wyścigu”.

Horner wierzy, że w walce o tytuł jest wciąż sześciu kierowców, a nadzieje Red Bulla w dużej mierze spoczywają w rękach innych zawodników, którzy mogliby wypychać Alonso poza podium. „W 2010 roku Seb miał 25 punktów straty na dwa wyścigi przed końcem, co świetnie pokazuje, że wszystko jest możliwe dla każdego z kierowców. Mieliśmy kilka razy pecha w tym roku. Mieliśmy też mocne wyścigi i ciężko pracujemy by dalej rozwijać bolid podczas nadchodzących wyścigów. Będziemy dalej walczyć, jednak musimy zabierać punkty Fernando, co oznacza, że kilka samochodów musi być między nami, a nim”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny
22.04.2024  Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena
20.04.2024  Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie
12.04.2024  Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu
Tagi:
Red Bull
Horner C.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
villy, 26.09.2012 17:16[!]
Niech tylko już tak bardzo nie przyrównuje do sezonu 2010. Przepisy się zmieniły. Teraz raczej nie przejedzie nikt prawie cały wyścig na jednym ogumieniu jak wtedy Petrov i Rosberg. Poza tym wyprzedzanie jest łatwiejsze. Myślę, że gdyby przy nowych przepisach odbywało się Gp Abu Dhabi 2010 to by Vettel mistrzem nie był.
Oczywiście mówiąc tylko o tym 1 wyścigu, bo przecież nie tylko ten 1 wyścig by odbywał się przy dzisiejszych przepisach, więc ogólnie mogłoby być inaczej, no ale Horner mówi raczej tylko o końcówce sezonu.
marek84, 26.09.2012 17:52[!]
Cytat villy :
Niech tylko już tak bardzo nie przyrównuje do sezonu 2010. Przepisy się zmieniły. Teraz raczej nie przejedzie nikt prawie cały wyścig na jednym ogumieniu jak wtedy Petrov i Rosberg. Poza tym wyprzedzanie jest łatwiejsze. Myślę, że gdyby przy nowych przepisach odbywało się Gp Abu Dhabi 2010 to by Vettel mistrzem nie był.
Oczywiście mówiąc tylko o tym 1 wyścigu, bo przecież nie tylko ten 1 wyścig by odbywał się przy dzisiejszych przepisach, więc ogólnie mogłoby być inaczej, no ale Horner mówi raczej tylko o końcówce sezonu.

Ależ to oczywiste, że przy aktualnych przepisach i dostępnych oponach nie ma opcji, żeby wyraźnie szybszy kierowca utknął na 2/3 wyścigu za wolniejszym - no może w Monako i to jeszcze przy pechu na zjeździe do boksów.
Angulo, 26.09.2012 19:23[!]
@marek84 Hamilton trochę stracił? Hahaha
Australia - 3, przez SC spadł za Vettela
Bahrajn - min. 6, 2 łajzowate pit-stopy spuściły go na ósme miejsce
Hiszpania - trudno powiedzieć, ale stawiam, że kilkanaście punktów, bo zdobył PP z 0,5s przewagą
Walencja - przed kolziją z Maldonado byl trzeci, już licząc, że i tak by go wyprzedził to 12 pkt
Wielka Brytania - 2
Niemcy - kilkanaście, biorąc pod uwagę świetne tempo Buttona
Belgia - minimum 10
Singapur - duża szansa na wygraną, już licze się z tym, że Vettel by go wyprzedził, więc 18 pkt
Ile to daje łącznie? 80? 90? Tego się nigdy nie dowiemy, ale powiedzenie, że trochę stracił jest delikatnie mówiąc niedomówieniem.
MPOWER, 26.09.2012 21:40[!]
@Angulo
Delikatnie mówiąc, jak już to ktoś wcześniej napisał, Hamilton może mieć takiego samego pecha z McLarenem jak Raikkonen w 2003 i 2005r. Maszyna piekielnie szybka a wiele razy nie dojeżdżała do mety przez liczne awarie....
Angulo, 26.09.2012 21:53[!]
Napisałem to ja :D
MPOWER, 26.09.2012 22:18[!]
Cytat Angulo :
Napisałem to ja :D

No widzisz. Uderz w stół a nożyce się odezwą :D
Sorki, ale tylu tu userów, że nie pamiętałem iż ta wypowiedź należała do Ciebie ;)
I się z tym zgadzam, bo jak się z tym nie ogarną (a walczą z tym już 14GP sezonu 2012 :P) to możemy mieć powtórkę z historii po raz trzeci.
marek84, 26.09.2012 22:27[!]
Cytat Angulo :

Ile to daje łącznie? 80? 90? Tego się nigdy nie dowiemy, ale powiedzenie, że trochę stracił jest delikatnie mówiąc niedomówieniem.

Nie no, bądźmy poważni. Rozumiem, że Alonso doliczysz wszystko co stracił przez lipną strategię zespołu?
Rzeczy takich jak SC czy lipne pit-stopy czy strategia liczyć nie można. Są wkalkulowane. Z jednej strony miał kilka lipnych pit-stopów, ale z drugiej ileś perfekcyjnych, które w rezultacie mu pewnie parę punktów dały. Wkalkulowane ryzyko MCL. Odlicz też kolizję z Maldonado - trzeba wiedzieć, kiedy odpuścić, to był wg mnie RA. Jakby odpuścił, to by miał spokojnie 4 m-ce. Alonso jak miał lipne opony to odpuszczał pod koniec - wolał dowieźć dalsze miejsce niż wypaść na 2-3 kółka przed metą walcząc o 2. Na torze trzeba też myśleć/kalkulować i czasem odpuścić, a nie jechać przed siebie ile fabryka dała.

Że go nie dotankowali przed kwalifikacjami? No proszę Cię, są przepisy? Są. Miał paliwo? Nie miał. Sami są sobie winni.
Zatem: Australia (SC), Bahrajn (pity), Hiszpania (tankowanie przed Q), Walencja (Maldonado) - odpada.

Pęknięta opona w Niemczech? No może pech, ale skoro ileś bolidów przed nim przejechało, to chyba jednak się dało. Może trochę ostrożności zabrakło? OK, możesz parę punktów dodać. Powiedzmy ostatecznie że 15 można mu dać.

Belgia? Stracił tak samo jak Alonso. Nie wiadomo, jak szybki by był. Ferrari na SPA było szybkie. Więc na remis.

Singapur - tutaj tak, stracił 25 pkt, nie wierzę że VET by go złapał.

Łącznie wyszło mi 40.
zgf1, 26.09.2012 23:34[!]
Mimo iz kibicuje Ferrari i Alonso, to bede sie tez cieszyl jesli mistrza zdobedzie McLaren/Hamilton.
Wszyscy tylko nie Vettel i RB....
marios76, 28.09.2012 08:42[!]
Kolejne marudzenie Hornera jest już niesmaczne, A jak już tak koledzy liczycie te punkty stracone, zyskane, to proszę weźcie pod uwagę ten cytat Hołowczyca: "Zwycięzcy są na mecie". Koniec i kropka. Zespół pracuje i podejmuje decyzje których konsekwencją jest np. awaryjność bolidu, jego szybkość, zużywanie paliwa i opon. Tak samo nad strategią itp. Kierowca ma robić swoje- czyli w jak najwyższym tempie ukończyć wyścig! Mistrzostwa składają się z kilkunastu do dwudziestu GP przez ostatnie dziesiąt lat! Pamiętajcie o tym, że to nie jeden wyścig i masz tytuł, albo wszystko straciłeś przez jedną awarię czy błąd. Tu trzeba regularnie pracować na sukces i tyle. Biedny Rosberg zdobył tytuł wielkim szczęściem, ale go posiada. Coulthard, Montoya, Alesi czy Berger to moim zdaniem kierowcy lepsi od Fina, a obeszli się smakiem:( Także przez awarie, błędy, TO i inne. Na koniec sezonu podliczymy punkty, i wyjdzie nam mistrz. Bez względu na to czy najczęściej dojeżdżał na podium, czy najwięcej razy wygrał mimo awarii. To jest nagroda za cały sezon, a po to on jest długi, by wyeliminować przypadek. (Choć i takie niestety wzbudzają kontrowersje!;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca