F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Mercedes chciał dostarczać silniki McLarenowi

Porozumienie nie mogło zostać osiągnięte z powodu braku czasu na reorganizację pracy fabryki.
Nataniel Piórkowski, 27 grudnia 2017, wyświetlenia: 3686<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff ujawnił, że Mercedes był zainteresowany dostarczaniem silników McLarenowi, jednak z powodu przeciągających się negocjacji nie mógł zapewnić stworzenia optymalnej struktury produkcji.

Udziałowiec McLarena – Mansour Ojjeh, prowadził rozmowy na temat potencjalnego porozumienia z prezesem Daimlera – Dieterem Zetsche. Wolff przyznaje, że Mercedes wyrażał chęć podpisania umowy ze stajnią z Woking, ale nie był w stanie przygotować się w tak krótkim czasie do obsługi kolejnego klienta.

„Chcieliśmy zapewnić silniki McLarenowi. Problem polegał na tym, że rozmowy ciągnęły się przez długi czas i po prostu nie mieliśmy struktury oraz zdolności produkcyjnych, aby dostarczać im jednostki na sezon 2018” – powiedział szef działu sportów motorowych Mercedesa w rozmowie z ESPN.

Zapytany o to, czy w przyszłości McLaren może ponownie korzystać z silników Mercedesa, Wolff stwierdził: „Nigdy nie można wykluczać opcji dostarczania w przyszłości silników któremukolwiek z zespołów. Właśnie dlatego McLaren lub każda inna ekipa mogą być w przyszłości naszymi partnerami”.

Wolff dodał, że Mercedes wzbrania się przed wejściem w ewentualną współpracę z Red Bullem, ponieważ austriacki zespół ma tendencję do krytykowania obecnego partnera silnikowego, koncernu Renault. „W Formule 1, zupełnie tak jak w życiu – prywatnym czy biznesowym – chodzi o poszukiwanie kompromisów, przyjmowanie mocnych i słabych stron partnera i pomaganie sobie nawzajem. W dużej mierze taka jest nasza kultura w Mercedesie i to dzięki niej w ostatnich latach udało nam się odnieść takie sukcesy. Szacunek jest niesamowicie istotną częścią naszych wartości i dlatego wybraliśmy partnerów, z którymi współpracujemy obecnie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
05.05.2024  Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
03.05.2024  Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
Tagi:
Mercedes
McLaren
Wolff T.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 27.12.2017 14:48[!]
Cytat :
dlatego wybraliśmy partnerów, z którymi współpracujemy obecnie.

Dlatego potrzebne jest wprowadzenie nowej, prostszej formuły silnikowej, która pozwoli zaangażować się w ten sport niezależnym producentom, którzy będą sprzedawali swój produkt każdemu chętnemu.
Myślę, że krytyka RBR jaka spada na Renault jest zasadna. Owszem, osiągi poszły w górę (chociaż nadal jest to 3 silnik w stawce, ze sporą stratą do Mercedesa i Ferrari), ale niezawodność w tym roku stała na żenująco niskim poziomie.
Gdyby RBR miało silniki Mercedesa, to raczej nie mieliby czego krytykować.
Raczej Mercedes boi się Red Bulla z mocnym silnikiem.
Dlatego, tak jak napisałem na początku, dla uzdrowienia tego sportu potrzeba wprowadzenia niezależnych dostawców, którzy będą w stanie produkować konkurencyjne jednostki napędowe.
Adam1970, 27.12.2017 15:44[!]
Cytat :
Chcieliśmy zapewnić silniki McLarenowi.


..ale nie pozwolimy aby McLaren nas pokonał z naszym silnikiem.
To samo RBR.

Cytat :
dlatego wybraliśmy partnerów, z którymi współpracujemy obecnie


..dlatego wybraliśmy partnerów których możemy pokonać.
marios76, 27.12.2017 16:30[!]
Hipokryta! :)
AleQ, 27.12.2017 16:50[!]
Wolff po sezonie coś się rozgadał. Niestety zapomniał, że fani F1 nie mają 6 lat. Bełkotu tego śmieszka nie da się czytać.

Cytat :
Wolff dodał, że Mercedes wzbrania się przed wejściem w ewentualną współpracę z Red Bullem, ponieważ austriacki zespół ma tendencję do krytykowania obecnego partnera silnikowego, koncernu Renault.


HAHAHAHA. Mógłby chociaż nie zgrywać głupka. Wprost powiedzieć, że RBR to wymagjący rywal, który ma potencjał na mistrzostwo ( postępy RB13 są widoczne ) i dlatego nie sprzeda im gratów.

I jeszcze perełka na koniec.

Cytat :
„Chcieliśmy zapewnić silniki McLarenowi. Problem polegał na tym, że rozmowy ciągnęły się przez długi czas i po prostu nie mieliśmy struktury oraz zdolności produkcyjnych, aby dostarczać im jednostki na sezon 2018


Tak, tak, McLaren i STR jakoś się dogadały z innymi zespołami, a rozmowy trwały minimum pół roku ( przynajmniej w Woking).
Brak "zdolności produkcyjnych". Dobre. W takie bajki nawet chyba sam nie wierzy.

I mimo sympatii do całego Mercedesa, chciałbym zobaczyć płacz Wolffa, jak ktoś im się postawi w 2018. Ale to nic nowego - chronienie interesów to rzecz najważniejsza.
kovalf122, 27.12.2017 17:27[!]
@Adam1970
Cytat :
.ale nie pozwolimy aby McLaren nas pokonał z naszym silnikiem.

Dobre. McLaren brał silniki od Mercedesa w 2013 i 2014. Jeden z tych teamów w podanych dwóch sezonach ugrał w sumie 2 wizyty na podium. Zgadnij, który.
W, 27.12.2017 21:35[!]
@kovalf122
Naiwnością jest twierdzenie, że silniki dostarczane jakiemukolwiek klientowi są równie dobre, jak dostarczane ekipie fabrycznej...
kovalf122, 27.12.2017 22:04[!]
@W
W moim komentarzu takie twierdzenie nie padło. Bardziej chodziło w nim o to, że problemy McLarena zaczęły się przed erą McLaren-Honda i niekoniecznie były pochodną jednostki napędowej. Można nawet założyć, idąc za myślą w Twoim komencie, że w latach 2010-2012 McLaren otrzymywał słabsze jednostki niż fabryczny team Mercedesa. Ekipie z Woking jednak zbytnio to nie przeszkadzało w osiąganiu znacznie lepszych wyników od Srebrnych Strzał. Co się stało, że od 2013 roku role się odwróciły? Mercedes zaczął dostarczać McLarenowi jeszcze słabsze jednostki napędowe?
rno2, 28.12.2017 07:09[!]
@kovalf122
W latach 2010-2012 silniki V8 były zamrożone, więc nie było możliwości aby producent dostarczał swoim klientom słabsze silniki.
Kamikadze2000, 29.12.2017 13:15[!]
Zaimponowaliby, gdyby dali równie mocne jednostki RBR. :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca