Żebyś się nie zdziwił :d po co Renault wasza skrzynia biegów jak mają swoją?
Z nieukrywaną satysfakcją będę spoglądał na ekran, gdy tylko się okaże, że są te wszystkie przechwałki Marko, Hornera i Verstappena okażą się czczą gadaniną nie mającą pokrycia w faktach.
@michal132
Gdzieś ty wyczytał, że to Renault potrzebowało ich skrzyni??? Następnym razem przeczytaj 3x nim skomentujesz.
@Peter78
Ojojoj, ktoś tu chyba nie zrozumiał... :)
@michal132
Myślę, że było dokładnie tak jak mówisz. Nie robili silnika pod skrzynię RedBulla, tylko Redbull skrzynie pod silnik Renault.
@Peter78
Jak nie rozumiesz to przeczytaj dwa razy
Verstappen i Marko powinni otworzyć kółko wzajemnej adoracji. Nawet Vettel za młodu nie był taki przykry. Mam nadzieję że Gasly go zleje, bo się chłopcu w głowie przewraca. A jak Honda da ciała z silnikiem to w Japonii pewnie jeszcze zatęsknią za McLarenem.
Można Maxa lubić lub nie, ale w kwestii Daniela ma pełną rację. Trudno mi zrozumieć sportowe powody, dla których zdecydował się odejść z zespołu.
@bonafide Brak chęci bycia drugim kierowcą w zespole, gdzie oficjalnie nie ma drugiego kierowcy i pewnie wiara, że uda mu się zrobić to samo, co zrobił Hamilton przechodząc niespodziewanie do Mercedesa.
@bonafide ani nic nie traci, ani nie zyskuje, bardziej zmiana dla własnej psychiki. Przechodząc do Renault może liczyć na nowe otwarcie. Renault z każdym sezonem radzi sobie lepiej i może doskoczą teraz do czołówki. Red Bull natomiast nie wiadomo jak będzie sobie radzić z silnikami Hondy (albo raczej jak te silniki będą się sprawdzać), a wręcz bym powiedział, ze jest większa szansa, że Renault dogoni Red bulla, niż że Byki dogonią Mercedesa i Ferrari
Cytat dszra : a wręcz bym powiedział, ze jest większa szansa, że Renault dogoni Red bulla, niż że Byki dogonią Mercedesa i Ferrari
Czyli dalej będzie w tym samym punkcie co był - 1-2 zwycięstwa na sezon :P z tym, że kilka lat starszy
@guzbi
nie do końca - jeśli Renault dogoni Red Bulla, Ricciardo będzie liderem zespołu, który jest na fali wznoszącej, a nie drugim kierowcą w zespole, który stoi w miejscu ;)
Ja w każdym razie trzymam kciuki żeby Renault miało dobry sezon.
A ja trzymam kciuki i za Renault i za Honde - nudzi mnie ta dominacja Merca/Ferrari.
dulk, 03.01.2019 12:45 | | |
Cytat dszra : Przechodząc do Renault może liczyć na nowe otwarcie. Renault z każdym sezonem radzi sobie lepiej i może doskoczą teraz do czołówki. Red Bull natomiast nie wiadomo jak będzie sobie radzić z silnikami Hondy
tylko jak chcą doskoczyć jak budżet nie taki jak trzeba by dojść do top3?
do tego sami mocno przebudowują silnik więc nie zdziwię się jak zacznie się on mocniej sypać niż rok temu - poza tym ich budżet na silnik też jest pewnie nie tak wysoki jak u top3
wg mnie sukcesem będzie jak pozostaną liderem drugiej ligi - bo kilku pretendentów (drugoligowych) może się okazać bardzo mocnych (Sauber, FI, McL a i inni (oby Williams) pewnie mają szansę na dobry bolid (TR odziedziczy sporo z RB a Haas z Ferrari - ciekawe jaki to da efekt)
Cytat guzbi : A ja trzymam kciuki i za Renault i za Honde - nudzi mnie ta dominacja Merca/Ferrari.
jakby REN dogonił czołówkę to byłoby naprawdę mega - 4 teamy na czole? to byłby chyba najlepszy rok
Cytat dulk : TR odziedziczy sporo z RB a Haas z Ferrari - ciekawe jaki to da efekt
O ile TR na współpracy z RB zapewne zyska, to Haas raczej nie będzie mieć takich wyników jak w minionym roku. Ich ostatni bolid był podobny do konstrukcji Ferrari sprzed roku. Teraz nie mogą wykonać takiego manewru, bo zmieniają się przepisy.
Co do Renault, to może i nie mają pokaźnego budżetu, ale patrząc na ich coroczne postępy, to można wierzyć, że i w tym roku zanotują progres i jeszcze bardziej zbliżą się do czołówki. W przypadku RB mam wrażenie, że z Hondą jednak zaliczą delikatny regres
|