F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Przy okazji wyścigu Formuły E w Maroku Holender zaliczył pierwszy z dwóch dni prac społecznych.
Nataniel Piórkowski, 14 stycznia 2019, wyświetlenia: 3891<< | lista | T- | T+ | >>

Max Verstappen przyznał, że możliwość spędzenia dnia z sędziami wyścigu Formuły E w Maroku była dla niego konstruktywnym doświadczeniem.

Verstappen został poproszony przez FIA o towarzyszenie sędziom wyznaczonym na eliminację Formuły E w Marrakeszu, aby zaliczyć pierwszy z dwóch dni prac społecznych, jakie otrzymał w ramach kary za doprowadzenie do przepychanki z Estebanem Oconem w trakcie listopadowego Grand Prix Brazylii.

Spędzając czas z sędziami kierowca Red Bulla mógł bliżej poznać ich pracę oraz zebrać informacje na temat procesu, w oparciu o który wydają oni swoje orzeczenia w sprawie incydentów na torze.

„To interesujące doświadczenie. Z reguły nie ma możliwości, aby spędzić cały dzień w towarzystwie sędziów. W trakcie wyścigowego weekendu każdy wykonuje swoją własną pracę” – powiedział.

„Dzięki temu mogłem zobaczyć, jak podejmowane są te ważne decyzje. Czasem mogą one nie być miłe dla pewnych osób, ale nie da się ich uniknąć. Trzeba przestrzegać przepisów. Sądzę, że dobrze jest poznać wyścigi z różnych stron, nie tylko siedząc w bolidzie” – kontynuował zwycięzca pięciu wyścigów F1.

„Obecność tutaj i tego typu praca były dla mnie bardzo konstruktywne. Oczywiście wcześniej śledziłem czasem Formułę E w telewizji, ale nigdy nie byłem w padoku. Bardzo podobał mi się ten dzień. Wyścig był naprawdę ekscytujący. Mistrzostwa się rozwijają, jest tu wielu producentów. To fajna seria”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu
19.04.2024  Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Alonso sugeruje dalsze starty z Astonem w sezonie 2025
Tagi:
Verstappen M.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Pauree, 15.01.2019 20:53[!]
E, Wy tam u góry. Jak nie potraficie rozmawiać na poziomie, to tutaj nie wchodźcie.

Nawiązując do ostatnich wydarzeń z Gdańska, pozwolę sobie stwierdzić, że niczym nie różnicie się od polityków, którzy wzajemnie przerzucają się szambem w tym, kto bardziej zawinił, kto jest głupszy i kto bardziej propaguję mowę nienawiści. Dość tego. Jak macie ze sobą problem i tak ważne jest dla Was posiadanie racji w internecie, rozwiążcie ten problem w inny sposób (najlepiej u dobrego psychologa). Wchodzenie ze schorzeniami tego typu na forum na pewno Was z tego nie wyleczy.

A jakiemuś moderatorowi polecam rozprawianie się z tym chamstwem.
Haifisch7734, 15.01.2019 20:59[!]
@marios76
Spróbuj spojrzeć na sprawę obiektywnie, a nie dopasowywać faktów do z góry założonej tezy.

Owszem, Verstappen popełnił błąd wtedy. Powinien spojrzeć w lusterko, czy nie ma obok siebie Ocona, prowizorycznie powinien zostawić więcej miejsca, wiedząc, że kilka sekund wcześniej miał obok siebie Ocona.
Ale kwestią jest jednak to, że Ocona tam nie powinno być, bo to nie była walka na torze, tylko próba oddublowania się. Verstappen był liderem, Ocon wtedy był na którejś tam nastej pozycji. Tak jak próbujemy ci wytłumaczyć, oddublowanie się powinno w sposób bezpieczny i czytelny zostać wykonane, a nie jako walka z liderem. I to dlatego karę dostał Ocon, a nie Verstappen. Verstappen by dostał karę, gdyby wtedy Ocon był na drugim miejscu i walczyliby o pozycję.
DBR, 15.01.2019 21:09[!]
Odnoszę wrażenie, że myli się tu dwie kwestie. "Oddublowywanie" przez Ocona i karę dla Verstappena. Owszem są ściśle powiązane, ale Verstappen otrzymał karę za swoje zachowanie PO WYŚCIGU i fizyczną napaść (nawet jeśli bez użycia noża) Problemem jest to, że kara stała się "karą", bez roztrząsania jak bardzo zawinił Ocon. Bo nawet to nie usprawiedliwiało zachowania Holendra, jeśli dalej mamy być cywilizowanym gatunkiem.
Moim zdaniem obecna "kara" nie spełni swojej wychowawczej roli a wręcz utwierdzi młodego owszem szybkiego pyszałka w swojej bezkarności i skończy się to kiedyś źle.
Tetracampeon, 15.01.2019 21:10[!]
@marios76 Nie chcę nic mówić, ale miałem Cię za spokojną i opanowaną osobę. Używanie rynsztokowego słownictwa nigdy nie było w Twoim zwyczaju. Rozumiem, że jesteś zbulwersowany, że ktoś na Ciebie najeżdża, ale trochę przesadziłeś.
marios76, 15.01.2019 21:11[!]
@Haifisch7734 Manewr Ocona byl bezpieczny- on w zaden sposob nie zagrozil Maxowi! To Holender w swoim stylu nie odpuscil i zamknal drzwi, a byl tak rozjuszony ze nawet nie liczyl sie z tym, ze Ocon moze byc praktycznie przed nim. Niepotrzebnie scinal. Zgodnie z przepisami, niby Ocona nie powinno tam byc, ale jak byl i nie szkodzil, to po co go rozjezdzac?? Obejrzyj powtorke i zobacz plynna jazde Ocona i ostry manewr sciecia do szczytu wykonany przez Verstappena.

@Tetracampeon Hej kolego- mam typa ukrytego i od dawna mu nie odpowiadam, nie uzywam nicka itd. Ale to nie powod by pisac o mnie w ten sposob wchodzac w dyskusje. Niestety facet jest zbyt plytki, by mu cokolwiek wytłumaczyć.

@DBR Dokladnie. :)
beret, 15.01.2019 21:26[!]
@marios76 wszystkie twoje epitety skierowane w moja strone pasuja najlepiej do ciebie.
pekles jak banka mydlana.
kto tu nawolywal zeby ze mna nie rozmawiac@DBR @Tetracampeon @Haifisch7734 czy TY
I ty smiesz wyzywac mnie jeszcze?

Odpowiedzialem ci na gorze bardzo delikatnie ze wzgledu na to, co stalo sie w Gdansku ale ty jestes skonczony.
paymey852, 16.01.2019 00:21[!]
Cytat marios76 :
Manewr Ocona byl bezpieczny

rynce opadają
Manewr oddublowania nie może polegać na tym że lider ma zmieniać linie wyścigową aby wpuścić zdublowanego.
Ocon się wciskał w szczelinę jeśli dla Ciebie to bezpieczny atak to nie wiem co mam jeszcze napisać.
marios76, 16.01.2019 02:09[!]
@paymey852 Szczeline? Obejrzyj powtorke. Ocon tam byl-i tego ani ja, ani nikt inny nie zmieni i nie podwaza... ale Verstappen zrobil WSZYSTKO zeby go trafic. Natomiast mimo niemal calej szerokosci toru, nie zrobil nic, by do zderzenia ne doszlo. :)
Haifisch7734, 16.01.2019 02:17[!]
@marios76
Inaczej.
Verstappen był liderem wyścigu i miał prawo, by jechać linią wyścigową.
Ocon próbował się oddublować i nie miał prawa zmuszać lidera wyścigu, by ten zjechał linii wyścigowej.
Verstappen (owszem, nieostrożnie) jechał ciągle linią wyścigową, aż trafił w Ocona, którego nie powinno w tamtym momencie wtedy być.
Dlaczego ciągle próbujesz naginać fakty tylko po to, by wyszło na twoje, że to 100% winy Verstappena?

Cytat marios76 :
Verstappen zrobil WSZYSTKO zeby go trafic

Sugerujesz tu, że Verstappen z premedytacją uderzył w Ocona? Bo to już totalnie nie miałoby sensu.
marios76, 16.01.2019 03:12[!]
@Haifisch7734 Verstappen wiedzial i byl swiadom, ze Ocon jednak tam jest, natomiast jego manewr byl tak zatracony jak on sam, bezpardonowy i niepotrzebny... czy celowo w niego wjechal? Nie. Ale zajechal tak jak ma to czesto miejsce w jego przypadku, bo nie liczy sie z ludzmi na torze. To byla z jego strony niedojrzalosc i glupota. Polegl na tym, czym wiele razy doprowadzal rywali do opuszczania toru czesto uszkodzonym bolidem itp. Mozna rzec nosil wilk razy kilka...
Mi nie codzi o 100% winy, 70 czy 35... po prostu rozsadny kierowca by tego nie zrobil. Odbieglismy tez od tematu, ktorym byla kara dla Verstappena. To co zrobila FIA to szopka, nic to chlopaka nie nauczy. Zadna kara. Mogl dla dzieci robic szkolenie nt bezpieczestwa na drogach i sie do tego przygotowac.
beret, 16.01.2019 06:36[!]
@Haifisch7734
Nie to ze jestem madrzejszy, ale nie tlumacz malpie jak dziala maszyna, malpa widzi tylko banany,
Max tez nie jest z mojej bajki, chyba ze bedzie jezdzil w Ferrari, ale jest swietnym kierowca, dobrze sie zapowiada, zespoly bija sie o niego.
Wolalbym Maxa w zespole niz trzech Oconow.
teambuktu, 16.01.2019 12:08[!]
Cytat marios76 :
Manewr Ocona byl bezpieczny- on w zaden sposob nie zagrozil Maxowi!

Jednak raczej zagroził. Nie powinno go tam być i Ver mógł się go tam nie spodziewać. Dlatego sam manewr Ocona był niebezpieczny.
A że Max zachował się głupio bo jednak go widział to w pełni się zgadzam.
Kara natomiast dotyczy zachowania po wyścigu i może jest rzeczywiście dosyć śmieszna ale z drugiej strony nie dramatyzujmy. Było to burackie i chamskie ale raczej nie groźne. Niektórym nawet imponuje.
Maciek znafca, 16.01.2019 13:45[!]
@marios76 Ile razy i ile osób musi Ci wytlumaczyc, że liderowi wyscigu dublowany nie ma prawa przeszkadzac? To powinno być oczywiste dla kogoś oglądającego wyścigi! Właśnie przez takie podejście "równości" jest chaos w wyścigach, gdy dublowani nie ustępują czołówce. Ocona tam nie miało prawa być i tak uznali wszyscy, łącznie z sędziami. Nie ma to jak anarchicznie kłócić się z opinią całego świata; buntownik bym rzekł; patrząc na zwroty "grzecznościowe" których użyłeś wcześniej, ale moderatorzy zamietli sprawę pod dywan. Za to wyszło Ci to że Verstapoen powinien robić szkolenie dla dzieci nt. bezpieczeństwa na drogach 😁 Wiesz, wydaje mi się, że Max nie jest najlepsza do tego osoba, za to Jenson byłby przykladem :)
Haifisch7734, 16.01.2019 14:40[!]
@Maciek znafca
Co do Verstappena robiącego szkolenie na temat bezpieczeństwa, to to akurat miałoby sens. Podobnie było z Vettelem, który coś podobnego miał zrobić po tym, jak celowo najechał na Hamiltona w Baku 2017.

Co do sytuacji VER-OCO w Brazylii, to najlepiej przestać na to patrzeć w kategorii Verstappen vs Reszta Świata. Najlepiej nazwać tych kierowców bezimiennie - lider Lastname Lastname oraz próbujący się oddublować Lastname Lastname.

Oddublowujący się Lastname nie może zmuszać do zmiany swojego toru jazdy lidera wyścigu Lastname. A w Brazylii taka sytuacja miała miejsce, dlatego to Lastname oddublowujący się dostał karę, a nie lider wyścigu Lastname.
teambuktu, 16.01.2019 15:21[!]
Cytat Maciek znafca :
jest chaos w wyścigach, gdy dublowani nie ustępują czołówce

Weź nie podpowiadaj. Jeszcze ktoś z Liberty przeczyta i uzna, że to dobry pomysł na zwiększenie liczby manewrów wyprzedzania ;)
Maciek znafca, 16.01.2019 18:07[!]
@Haifisch7734 niby miałoby sens, ale jednak to swoisty paradoks.
@teambuktu Liberty jeszcze nie raz nas zaskoczy ;D
marios76, 16.01.2019 21:41[!]
@Maciek znafca Ale ja nie o tym- ja o tym ze mimo ze Ocon tam byl, to BYLO DUZO miejsca dla Verstappena, ale idiota tego nie wykorzystał :) Ocon dostal karę- pogodzilem sie z tym. Verstappen goracy leb i kare najmniejsza z dotkliwych, sam sobie wymierzyl. A potem za swoj blad z premedytacja naruszyl nietyklanosc cielesna Ocona. :) Ja o tym... i tego jakoś nikt nie jest w stanie zrozumiec? Co tu nie jest prawda?? Bo jedno drugiemu nie przeczy. I w tych okolicznosciach kara jest smieszna. To tak jakby z kryminalisty recydywisty zrobic sedziego orzekajacego. Mialby z tego ubaw, ale nie byla by to kara :D

@Maciek znafca Male sprostowanie-moderatorzy nie zareagowali odpowiednio wcześnie, a nie podoba mi sie ze ktokolwiek odnosi sie do mojej osoby w taki sposob, nie uczestniczac w dyskusji ze mną. Zareagowalem adekwatnie, i tyle w tamtym temacie. Jak zauwazasz w wielu powyzszych postach, zadnego z rozsadnie piszacych forumowiczow w zaden sposob nie obrazilem, nie bylem wobec nich chamski a jednak zdania mamy nieco odmienne? ;) Ja naprawde potrafie rozmawiac, tylko z ludzmi na poziomie jest łatwiej. Masz kogos ukrytego, bo ci nie odpowiada jego styl czy belkot? Ok, ale jak odkryjesz cos co on o tobie pisze, jak ja, to zrozumiesz. Pozdrawiam.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca