F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Hiszpan liczy ponadto, że wprowadzone w tym roku modyfikacje zapewnią lepsze ściganie.
Nataniel Piórkowski, 21 stycznia 2019, wyświetlenia: 1556<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Carlos Sainz uważa, że Formuła 1 powinna skupić się na poprawie ścigania i tworzeniu pozytywnego przekazu w przedstawianiu propozycji zmian w przepisach na sezon 2021.

Tegoroczne bolidy będą znacząco różnić się od konstrukcji z ubiegłego roku. Zdecydowano się na uproszczenie przedniego skrzydła oraz kanałów odpowiadających za chłodzenie hamulców. Ponadto zwiększono efektywność działania DRS poprzez przeprofilowanie tylnego skrzydła.

W założeniu zmiany te mają zaowocować bliższą walką na torze i częstszymi wyprzedzeniami.

Sainz pozytywnie ocenia nowy pakiet aerodynamiczny. Hiszpan, który od tego sezonu będzie bronił barw McLarena, uważa jednak, że F1 powinna skoncentrować się na kreowaniu pozytywnego przekazu w debacie na temat jeszcze większych zmian w przepisach, jakie mają wejść w życie od sezonu 2021.

„Myślę, że samo ściganie wciąż nie jest wystarczająco dobre. Musimy pracować nad przepisami na sezon 2021, próbując zapewnić fanom i kierowcom lepsze widowisko, lepszy spektakl” – wyjaśniał.

„Trzeba zacząć tworzyć pozytywny przekaz, zarażać ludzi wizją zmian. Obecnie mamy do czynienia z negatywnym przekazem. Narzekamy na ściganie, na bolidy, ale zapominamy, że ubiegłoroczne konstrukcje były najszybszymi w historii Formuły 1. Nikt o tym nie mówił” – podkreślił.

„Denerwuję się trochę, gdy słyszę jak wszyscy mówią o sezonie 2004, o tym jak wspaniałe były wtedy bolidy. Nikt jednak nie mówi o ubiegłym roku, o tym jak Lewis Hamilton zdobywał pole positions wykręcając przy tym najszybsze okrążenia w historii F1. Z tego sezonu także można wyciągnąć pewne pozytywne aspekty. Musimy sprawić, że ściganie stanie się lepsze. Fani na pewno to docenią”.

Sainz dodaje przy tym, że do czasu zimowych testów i pierwszych wyścigów nowego sezonu, nikt nie może jednoznacznie stwierdzić, jak będą zachowywały się na torze nowe bolidy.

„Do czasu pierwszych testów trudno cokolwiek powiedzieć. Z optymizmem przyjmuję jednak te modyfikacje, bo ich celem jest zapewnienie lepszego ścigania. Zmiany zostały dobrze zaplanowane przez Liberty i FIA, a symulacje wykazały, że dojdzie do poprawy”.

„Jako fan i kierowca Formuły 1 mogę być z tego zadowolony. Musimy być ostrożni, musimy poznać nowe bolidy podczas testów, ale mam pozytywne nastawienie” – przekonywał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi
30.04.2024  Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
18.04.2024  Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte
Tagi:
Sainz C.
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 21.01.2019 17:09[!]
W ogóle nie interesują mnie zmiany, które powodują spowalnianie aut.
Tak, jakby sprinterom na 100 m kazać ciągnąć oponę na uprzęży. Rozumiem, że tutaj pewna granica musi istnieć, ale ciągłe podnoszenie masy aut, albo próba przywracania pakietu aero z lat 80/90-tych to jak miotanie się we mgle, które w F1 trwa od lat. W tamtych latach różnice czasowe między czołówką a autami z środka czy końca stawki były większe niż obecnie i bardzo łatwo można to sprawdzić w sieci.
Obecne regulacje na starcie powodują spowolnienie aut o kilka sekund. Wiadomo, że konstruktorzy do startu sezonu połowę tej straty odrobią. Czołówka to osiągnie, słabsi nie, bo nie mają odpowiednich środków. To po prostu jest denerwujące takie działanie FIA przypominające małpę z brzytwą.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca