F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Haas: Nowy silnik Ferrari pojawi się u nas w Monako lub Kanadzie

Steiner jest ostrożnym optymistą w ocenie szans swego zespołu na torze w Barcelonie.
Nataniel Piórkowski, 9 maja 2019, wyświetlenia: 956<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Haas nie skorzysta w Barcelonie z nowej specyfikacji jednostki napędowej Ferrari.

Przed Grand Prix Hiszpanii stajnia z Maranello poinformowała o przyspieszeniu debiutu poprawek silnika. Zmodyfikowana jednostka znajdzie się w ten weekend wyłącznie w bolidach Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca.

Podczas spotkania z dziennikarzami Steiner stwierdził: „Nie, nie będziemy mieli tutaj nowej specyfikacji. Nie wiem co robi Ferrari. Nie mówią mi tego, nie pytają się też o nasze plany. Obecne wszystko wskazuje na to, że nowe silniki pojawią się u nas w Monte Carlo lub Kanadzie, podobnie jak w ubiegłym roku. Wtedy dostaliśmy je właśnie w Monako”.

Dopytywany o to, czy Haas miał opcję użycia poprawek już w Hiszpanii, Steiner dodał: „Nie. Przygotowanie takiego pakietu to skomplikowana operacja logistyczna, zależnie od skali poprawek, zarządzania przebiegiem”.

Grand Prix w Baku dopełniło rozczarowujący początek sezonu w wykonaniu Haasa. „Tutaj nie może być gorzej. Mieliśmy trzy bardzo nieudane wyścigi. Taka seria zawsze odbija się na pewności siebie. Trudno mi usiąść przed wami i opowiadać frazesy w stylu: «Co tam, tutaj będzie w porządku». Wiemy, że w trakcie testów wypadliśmy tutaj całkiem dobrze. Jeśli teraz będzie inaczej, to musimy ustalić, dlaczego tak się dzieje. Przynajmniej mamy pewne dane do porównania”.

„W przypadku Baku wiedzieliśmy, jaki jest układ toru, wiedzieliśmy, jakie są nasze możliwości. Przed tym weekendem mamy trochę inne podejście. Wiemy, że dobrze spisaliśmy się tutaj podczas testów, że zaliczyliśmy dobry wyścig w Australii. Jestem nieco bardziej optymistyczny, ale daleko mi do tego, aby powiedzieć, że skoro podczas testów było w porządku, to teraz też tak będzie. Fakt jest taki, że ten obiekt sprzyja dogrzewaniu opon”.

Zapytany o to, czy Haas zna już powody kryjące się za słabymi występami w chinach, Bahrajnie i Azerbejdżanie, Steiner odrzekł: „Wiemy co powinniśmy zrobić, ale nie wiemy jak – tak mogę ująć to w najprostszy sposób. Jesteśmy pewni, że wiemy, co należy zrobić. Chodzi o wejście ogumienia w odpowiedni zakres operacyjny, optymalne dogrzanie opon. Brzmi to banalnie, więc pewnie moglibyście się zapytać, dlaczego jeszcze tego nie zrobiliśmy. Po prostu nie wiemy jak. Prawdopodobnie nie jesteśmy jedynymi, którzy mają takie problemy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.05.2024  Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu
01.05.2024  Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas
27.04.2024  Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
Tagi:
Haas
Steiner G.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca