F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Charles Leclerc zdobywa pole position do GP Austrii

Usterka w samochodzie Vettela nie pozwoliła mu na wyjazd w Q3.
Łukasz Godula, 29 czerwca 2019, wyświetlenia: 2243<< | lista | T- | T+ | >>
Jesteśmy w trakcie kolejnego weekendu, gdzie Ferrari może przełamać dominację Mercedesa. Charles Leclerc we wszystkich treningach prezentował mocną formę oraz uniknął przygód w przeciwieństwie do swoich rywali. Tym bardziej musi boleć Ferrari awaria Vettela, która nie pozwoliła stajni z Maranello na zdobycie całego pierwszego rzędu.

Q1
Na pierwszy przejazd cała stawka poza Racing Point oraz Ferrari założyła miękkie opony. Wspomniane dwie ekipy postanowiły spróbować sił na pośredniej mieszance, co w przypadku Ferrari dało niezły efekt, gdyż Leclerc był najszybszy, niemal przebijając granicę 1:04. Mocnym czasem popisał się również Gasly, tracąc do Ferrari zaledwie 0,3 sekundy. Francuz niestety ponownie donosił zespołowi o braku mocy na jednym z okrążeń. Do incydentu doszło pomiędzy Raikkonenem i Hamiltonem. Anglik dość mocno przyblokował Fina w drugim zakręcie. Kimi dość wulgarnie wskazał Hamiltonowi co o tym myśli.

Dość niespodziewanie w zagrożeniu na drugim przejeździe znalazło się Toro Rosso. Daniił Kwiat jechał mocne okrążenie, jednak ogromny tłok w ostatnim zakręcie kompletnie zepsuł jego próbę i Rosjanin odpadł meldując się w Q1 za dwoma kierowcami Racing Point. W Williamsie Russell był szybszy od Kubicy o 0,3 sekundy. Na czele na drugi przejazd nie wyjechało Ferrari co pozwoliło wysunąć się na prowadzenie Verstappen przed Hamiltonem.

Q2
Podczas pierwszej próby w Q2 zgodnie z przewidywaniami na pośrednich oponach wyjechał Mercedes, jednak niespodziewanie na miękkich pojawili się na torze zawodnicy Ferrari. Szybszy był ponownie Leclerc, 0,2 sekundy przed Vettelem. Mocnym tempem popisał się ponownie Verstappen, gdyż na pośredniej mieszance był przed Mercedesami.

Na drugim przejeździe w Ferrari pojawił się tylko Leclerc, nieco się poprawiając, podobnie jak Hamilton, jednak tylko Mercedes i Verstappen w czołówce ruszą jutro na pośrednich oponach. Tymczasem do walki o pols position nie przeszli Grosjen, Hulkenberg (który i tak otrzyma karę przesunięcia na starcie), Albon (również kara), Ricciardo i Sainz (kara). Ponownie wyjątkowo słabe tempo zaprezentowało Renault, co może być zaskoczeniem, dlatego Magnussenowi pomimo błędu na ostatnim przejeździe udało się przejść dalej. Podobnie jak dwóm kierowcom Alfy Romeo.

Q3
Przed rozpoczęciem finałowej sesji w samochodzie Vettela doszło do problemu i mechanicy uwijali się, by naprawić boczną sekcję Niemca. Pierwsze kilka minut sesji dało nam jedynie wyjazd Alfy Romeo, a reszta zawodników pojawiła się na trasie dopiero na 8 minut przed końcem kwalifikacji. Poza Vettelem, u którego ciągle trwały prace.

W ostatnim zakręcie na szybkim kółku błąd popełnił Hamilton, dlatego był dopiero czwarty, za Verstappenem. Prowadził ze sporą przewagą Leclerc przed Bottasem i Verstappenem. Tymczasem z samochodu wysiadł Vettel, potwierdzając, że usterka jest zbyt poważna, by naprawić ją na czas.

Na drugim przejeździe Hamilton wskoczył przed Verstappena, za to Bottas spadł za Holendra. Na czele Leclerc utrzymał mocne prowadzenie i zdobył pole position. Na piątym miejscu uplasował się Magnussen, choć otrzyma karę za wymianę skrzyni biegów. Dalej mieliśmy Lando Norrisa, dwójkę Alfy Romeo, gdzie szybszy był Raikkonen. Bardzo słaby poszło ponownie Gasly'emu, który uzyskał najsłabszy czas w Q3.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 50°C
Temperatura powietrza: 30°C
Prędkość wiatru: 1,1 m/s
Wilgotność powietrza: 25%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu
06.05.2024  GP Miami: wyniki wyścigu
05.05.2024  Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami
04.05.2024  GP Miami: wyniki kwaliifkacji
04.05.2024  Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami
Tagi:
Red Bull Ring (A1)
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca