F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Robson: Nasz samochód nie posiada fundamentalnych wad

Inżynier Williamsa przyznaje, że zespół zbyt wolno rozwijał nową konstrukcję.
Łukasz Godula, 30 czerwca 2019, wyświetlenia: 1497<< | lista | T- | T+ | >>
Główny inżynier wyścigowy Williamsa, Dave Robson przyznał, że przyszłoroczna konstrukcja jego zespołu będzie ewolucją tegorocznej maszyny. Ponadto powiedział, iż FW42 w jego opinii nie posiada fundamentalnych wad, a jedynie zespół zbyt wolno rozwijał nową koncepcję.

„Zawsze są rzeczy do sprawdzenia i wypróbowania ale projekt przyszłorocznego samochodu jest już zaawansowany. Podwaliny są już ustalone” – odpowiedział Robson zapytany przez Wyprzedź Mnie! o ewentualną konieczność zidentyfikowania największych słabości FW42. „Będzie to w wielu obszarach ewolucja obecnego modelu, gdyż chcemy wykorzystać fakt, że regulacje się nie zmieniają. Częścią naszej pracy na resztę sezonu będzie upewnienie się, że rozeznaliśmy wszystko i pomoże to w przyszłym sezonie”.

Brytyjczyk zaznacza, że samochód nie posiada obszarów, które wymagają całkowitej zmiany. Dodatkowo jego zespół uważa, że korelacja danych z toru z tymi z fabryki jest dobra, co mają potwierdzić najbliższe wyścigi i nadchodzące poprawki.

„Nie wydaje mi się, by w obecnym samochodzie było coś fundamentalnie złego” – powiedział Robson. „Po prostu nasze tempo rozwoju nie jest wystarczające. Objęliśmy w tym roku inne podejście, gdyż uważaliśmy, że zeszłoroczna konstrukcja doszła do limitu rozwojowego. Tak więc musieliśmy wykonać krok w tył, ale po prostu zbyt długo zajął nam powrót do miejsca, w którym byliśmy wcześniej”.

„Nasza korelacja z danymi z fabryki jest dobra, przynajmniej tak sądzimy, ale najbliższe wyścigi to zweryfikują., gdyż przygotowujemy poprawki. Na Silverstone będzie ich kilka, ale większy pakiet szykujemy na kolejne wyścigi. Mamy nadzieję, że uda się je wprowadzić jak najszybciej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
04.05.2024  Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele
03.05.2024  Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami
03.05.2024  RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em
02.05.2024  Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024
Tagi:
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca