F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Norris otrzymał najnowszą specyfikację silnika Renault

Daniel Ricciardo rozpoczął z kolei korzystanie z nowego podwozia bolidu R.S.19.
Nataniel Piórkowski, 13 lipca 2019, wyświetlenia: 676<< | lista | T- | T+ | >>

Lando Norris otrzymał do swego bolidu zmodyfikowany silnik Renault.

Podczas Grand Prix Francji specyfikacja B silnika R.E.19 znalazła się w bolidzie Daniela Ricciardo z fabrycznego teamu Renault. W Austrii otrzymali ją Nico Hulkenberg a także zespołowy kolega Norrisa z McLarena – Carlos Sainz.

W sobotę rano silnik w najnowszej ewolucji został zamontowany w konstrukcji MCL34 Brytyjczyka. Oprócz tego rozpoczął on korzystanie z kolejnej w tym sezonie turbosprężarki.

Norris zakończył trzeci trening na Silverstone z konkurencyjnym siódmym czasem.

Po piątkowych jazdach 21-latek nie ukrywał, że liczy na mocny występ w domowym wyścigu.

„Pod pewnymi względami nowa nawierzchnia jest lepsza, ale wciąż można wyczuć pewne nierówności. Tu i ówdzie są fragmenty, które mogą sprowokować popełnienie błędu. Nie jest łatwo, ale udało się nam zrealizować większość założonego planu, w tym sporo długich przejazdów. Mamy pomysł na to, jak poprawić osiągi naszej konstrukcji w oparciu o zebrane informacje”.

Ricciardo z nowym podwoziem

Przed sobotnimi zajęciami Renault zostało zmuszone do wymiany podwozia bolidu Daniela Ricciardo. Po drugim treningu mechanicy teamu z Enstone wykryli uszkodzenie, do którego mogło dojść w wyniku agresywnego najechania na jeden z wysokich krawężników.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa
06.05.2024  Norris: Wielu we mnie wątpiło
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
Tagi:
Norris L.
Renault
McLaren
Ricciardo D.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca