F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Symonds: Opony o wysokim poziomie degradacji nie sprawdziły się

F1 debatuje obecnie nad nową specyfikacją ogumienia, ale nie chce rezygnować z pit stopów.
Nataniel Piórkowski, 17 lipca 2019, wyświetlenia: 1380<< | lista | T- | T+ | >>

Pat Symonds uważa, że Formuła 1 popełniła błąd decydując się przed kilkoma latami na wprowadzenie opon odznaczających się wysoką degradacją.

Sport przygotowuje się do podjęcia kluczowych decyzji w sprawie specyfikacji bolidów na sezon 2021. Ważnym elementem pakietu jest określenie charakterystyki nowej generacji ogumienia.

Symonds, dyrektor techniczny F1 z ramienia Liberty Media, uważa, że dotychczasowe podejście względem opon nie przyniosło oczekiwanych efektów.

„Jestem zdania, że przez ostatnie lata prosiliśmy Pirelli o zupełnie niewłaściwe rzeczy. Opony o wysokiej degradacji się nie sprawdzają” – cytuje Brytyjczyka portal Race Fans.

Wiadomo już, że od sezonu 2021 w Formule 1 zaczną być wykorzystywane 18-calowe opony. Symonds potwierdza, że władze sportu czeka duże wyzwanie związane z określeniem tego, jak powinno zachowywać się na torze nowe ogumienie.

„Póki co nie mamy oczywistego pomysłu. Wykonujemy wiele symulacji. Mamy różne możliwości. Naszym zdaniem postoje są ważnym elementem Formuły 1. Wiemy, że fanom podobają się 2-sekundowe pit stopy. Nie chcemy tego zmieniać. Oczywiście można powiedzieć, że najłatwiej byłoby wprowadzić opony w stylu Le Mans, które wytrzymałyby od startu do mety, ale wtedy stracilibyśmy postoje”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
Symonds P.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca