F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grosjean: To był niewielki kontakt o poważnych konsekwencjach

Reprezentant Haasa uważa, że incydent z Magnussenem był bardzo pechowy.
Nataniel Piórkowski, 26 lipca 2019, wyświetlenia: 677<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean żałuje drobnego kontaktu, który zaowocował nieukończeniem wyścigu na Silverstone przez niego i jego zespołowego kolegę z Haasa – Kevina Magnussena.

Obaj kierowcy zderzyli się ze sobą na pierwszym okrążeniu Grand Prix Wielkiej Brytanii. Zdaniem szefa zespołu – Guenthera Steinera, Grosjean i Magnussen zmarnowali szansę na finisz w punktowanej dziesiątce, łamiąc przy tym jasno sprecyzowane wewnętrzne zasady walki na torze.

Grosjean podkreślił jednak w czwartek, że w jego pojedynku z Magnussenem „nie było nic szczególnie złego”.

„Jest wiele rzeczy, które na Silverstone mogły potoczyć się w inny sposób. Kevin dotknął jednego z moich tylnych kół, gdy wyjeżdżaliśmy z czwartego zakrętu i przebił prawą tylną oponę. W piąty zakręt wjechałem na trzech kołach” – dodał.

„Wywiozłem go szeroko poza tor, ale nie wiedziałem, że był po zewnętrznej. Ponownie doszło do przebicia opony. Dwa kapcie z dwóch niewielkich kontaktów” – tłumaczył.

Grosjean sugeruje, że incydent był niezwykle pechowy. „Spójrzcie na Verstappena. Po tym, jak uderzył w niego Vettel przeleciał nad krawężnikiem. Jestem pewien, iż w jego bolidzie doszło do pewnych uszkodzeń podłogi. Czasem bywa jednak tak, że drobny kontakt doprowadza do dużych zniszczeń. Niestety tak było w naszym przypadku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.02.2023  Grosjean nie wyklucza powrotu do F1 z zespołem Andrettiego
20.12.2022  Grosjean: Vasseur może doprowadzić Ferrari do mistrzostwa świata
12.12.2022  Grosjean: Haas popełnił błąd zwalniając Schumachera
29.06.2022  Grosjean: Trudności Schumachera są czymś typowym dla Haasa
17.03.2022  Grosjean: Odrzuciłbym propozycję powrotu do Haasa
Tagi:
Grosjean R.
Haas
Magnussen K.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca