F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault zadowolone z osiągów tegorocznego silnika

Remi Taffin uważa, że jego ekipa skutecznie odpowiedziała na problemy z początku sezonu.
Nataniel Piórkowski, 23 pa?dziernika 2019, wyświetlenia: 1197<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault podkreśla, że jest zadowolone z poziomu osiągów tegorocznej jednostki napędowej.

Francuski koncern zakończył rozwój tegorocznego silnika i skupia się już na przygotowaniach do dwóch kolejnych sezonów.

„Jesteśmy zadowoleni z obecnego poziomu osiągów, ale na tym nie poprzestajemy” – zadeklarował jasno dyrektor techniczny Renault do spraw jednostki napędowej, Remi Taffin.

„Musimy pracować nad projektem na przyszły rok i sezon 2021. Jesteśmy jednak usatysfakcjonowani zarówno pod względem mocy jak i uporządkowania kwestii niezawodności. Nie ukrywamy, że ten sezon nie rozpoczął się dla nas tak, jak oczekiwaliśmy”.

„Zawsze jest pole do poprawy. Taki jest nasz cel. Na Spa i Monzy wprowadziliśmy naszą ostatnią ewolucję silnika. Teraz skupiamy się na zaprojektowaniu jak najlepszej jednostki na sezon 2020 i 2021. Chcemy osiągnąć wysoki poziom osiągów i niezawodności”.

Komentując wyzwania związane z pracą silnika na torze w Meksyku, Francuz wyjaśniał: „Na wysokości 2 tysięcy metrów powietrze jest dużo rzadsze niż na torach, na których ścigamy się przy okazji innych Grand Prix. Nie projektujemy silnika na GP Meksyku – możemy tylko minimalizować straty”.

„Przez ostatnie sezony byliśmy tutaj we względnie konkurencyjnej formie. Silnik nie może pracować tu na maksymalnych obrotach a turbosprężarka nie działa tak efektywnie, jak na niższych wysokościach”.

Kierowcy Renault rozpoczną weekend w Mexico City ze starszą specyfikacją silnika. „Obaj kierowcy mogą korzystać z silników z puli po GP Włoch. Musimy operować tymi jednostkami, które mamy w zapasie. W piątek używamy starszych silników, a najnowsze są montowane na sobotę i niedzielę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca