F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari: Będziemy mogli wprowadzić DAS najwcześniej w połowie sezonu

McLaren zaznaczył już, że obecnie nie ma w planach przygotowania własnej wersji systemu.
Nataniel Piórkowski, 26 lutego 2020, wyświetlenia: 1218<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mattia Binotto zakomunikował, że jeśli Ferrari miałoby wprowadzić swoją wersję systemu DAS, to doszłoby do tego najwcześniej w połowie sezonu.

Krótko po tym, jak materiały obrazujące pracę DAS dotarły do szerokiej publiczności dzięki relacjom F1TV, w padoku ruszyły dziennikarskie śledztwa mające ustalić dlaczego kierowcy Mercedesa przyciągają i odpychają kierownicę w bolidzie W11.

Okazało się, że dzięki temu mają możliwość manualnego modyfikowania geometrii przednich kół przed wjazdem na proste i w zakręty.

Ferrari przyznaje, że wprowadzenie systemu nie będzie proste: „Nie mam pojęcia, czy będzie to warte zachodu, ale jeśli tak, to trochę to potrwa. Chodzi o cały projekt koncepcji, produkcję, homologację i kwestie bezpieczeństwa. Jeśli już, to wydaje mi się, że taki system mógłby wejść do użytku w połowie sezonu. Na pewno nie wcześniej”.

„Najpierw musimy oczywiście zrozumieć, jak on działa. Zrozumieć, jakie daje korzyści. Nie sądzę, byśmy w tej chwili mieli taką wiedzę. Na pewno się temu przyjrzymy i ustalimy, czy warto rozwijać takie rozwiązanie”.

Jednym z zespołów, które nie zamierzają w najbliższym czasie podejmować się rozwoju własnej wersji systemu DAS jest McLaren.

„Po pierwsze – czapki z głów przed Mercedesem za tego typu innowację. To wspaniale, że możemy oglądać takie pomysły w Formule 1. Także ze względu na zainteresowanie, jakie stworzył wokół siebie Mercedes”.

„Nie znam szczegółów tego systemu, więc nie mogę nawet go oceniać. Nie wiem, jakie przynosi on korzyści i tak dalej. Z naszej strony – bo wiem, jakie będzie następne pytanie – mając na uwadze naszą aktualną sytuację, są inne obszary, na których musimy się skupić, aby dokonać większych postępów. Na pewno do naszych priorytetów nie zalicza się kopiowanie systemu Mercedesa”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
12.04.2024  Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025
11.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
10.04.2024  Autosport: Plan aktywnej aerodynamiki będzie wymagał zmian
Tagi:
F1 ogólnie
Ferrari
McLaren

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca