F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Ferrari może poprawić się o sekundę

Austriak zwraca uwagę na różnice prędkości między SF1000 a klientami włoskiego zespołu.
Mateusz Szymkiewicz, 27 lutego 2020, wyświetlenia: 1611<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, jest przekonany, że Ferrari może jeszcze przyspieszyć o sekundę z modelem SF1000.

Stajnia z Maranello podczas zimowych testów nie zaprezentowała konkurencyjnej formy, co budzi wątpliwości, czy zdołała wykonać postępy względem sezonu 2019. Mimo to kierowcy włoskiego zespołu deklarują, że tegoroczny model dużo lepiej zachowuje się w szybkich zakrętach, a także prezentuje sporą elastyczność w trakcie zmiany ustawień.

„Jesteśmy pewni, że nowy samochód jest lepszy. Czujemy dużą poprawę, zwłaszcza w szybkich zakrętach” – powiedział Sebastian Vettel, kierowca Ferrari.

Zdaniem Toto Wolffa, fabryczny zespół Ferrari nie zdecydował się jeszcze skorzystać z pełnej mocy układu napędowego, wskazując na niskie prędkości maksymalne SF1000. „Można dostrzec do czego jest zdolny silnik Ferrari w bolidzie Alfy Romeo i Haasa. Prędkości maksymalne fabrycznego Ferrari są dalekie od tego poziomu. Prawdopodobnie mają jeszcze sekundę zapasu” – powiedział Austriak.

Teorii szefa Mercedesa nie zdecydował się potwierdzić Mattia Binotto, stojący na czele Ferrari. „To nie jest właściwy komentarz. Zdaje się, że całkiem dobrze rozumieją co robimy, ale nie w tym przypadku. Mercedes zdecydowanie jest dalej punktem odniesienia”.

Z kolei Vettel dodał, że Ferrari SF1000 wymaga poprawy, choć daleko mu do paniki. „Jednym z naszych zadań było sprawienie, że samochód stanie się szybszy w zakrętach. Potrzebna była również poprawa zużycia opon. Musimy poczekać dwa lub trzy wyścigi nim będziemy mogli coś powiedzieć, ale możemy być w lepszej pozycji niż teraz. Poza tym sezon jeszcze się nie rozpoczął. Wiemy, że stać nas na poprawę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
17.04.2024  AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech
07.04.2024  Sainz: Myślałem, że walka o podium nie będzie możliwa
06.04.2024  Leclerc: Nie umiem wytłumaczyć słabego występu w kwalifikacjach
06.04.2024  Vasseur: Mieliśmy problem z szykaną
Tagi:
Ferrari
Wolff T.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca