F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Brown: Potwierdziło się, że Racing Point opowiadało brednie

"Jeśli coś jest nielegalne w Austrii, to dlaczego wciąż znajduje się w bolidzie?".
Nataniel Piórkowski, 8 sierpnia 2020, wyświetlenia: 1388<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zak Brown dał jasno do zrozumienia, że werdykt FIA w sprawie Racing Point jasno pokazuje, że zespół mówił bzdury zapewniając, że zaprojektował bolid RP20 wyłącznie w oparciu o fotografie Mercedesa W10.

Brown popierał protesty składane przez Renault, które w piątek zostały uznane przez sędziów. Chociaż sporne elementy bolidu zostały uznane za zgodne z przepisami, to sposób ich wykorzystania przez Racing Point stanowił naruszenie regulaminu sportowego w obrębie części z tak zwanej listy.

„Wina Racing Point została uznana, więc jestem zaniepokojony tym, że wciąż mają w swym bolidzie części, które zostały uznane za nielegalne już przy okazji wyścigu w Austrii. Myślę, że to mylące dla naszych fanów. Jeśli coś jest nielegalne w Austrii, to dlaczego wciąż znajduje się w bolidzie?”.

Wiele zespołów sugeruje, że Racing Point złamało przepisy opierając projekt swojego bolidu na Mercedesie 10. Brown sugeruje, że przykład wlotów chłodzenia hamulców może okazać się wierzchołkiem góry lodowej.

„Zapewniają, że dokonali tego na podstawie fotografii. Czytając orzeczenie FIA widać, że to wierutne bzdury. Można kwestionować każdy obszar ich bolidu”.

„Wydaje mi się, że to potencjalnie tylko wierzchołek góry lodowej. To punkt wyjścia do dalszych dociekań w sprawie tego co się stało, bo nie uważam, aby obecna sytuacja była korzystna dla naszego sportu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.03.2024  Brown przedłużył kontrakt z McLarenem
08.03.2024  Brown: Rola inżynierów jest w ten weekend nie do przecenienia
29.02.2024  Wolff: Red Bull powinien wykazać się większą transparentnością
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
25.09.2023  Brown: Celujemy w czwarte miejsce w mistrzostwach
Tagi:
Brown Z.
Racing Point
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca