|
|
|
|
|
|
Hamilton: Skończyłem z przypadkowymi zmianami w ustawieniach |
Kierowca Mercedesa jest zadowolony z nowego podejścia, ale liczył na lepszy wynik. |
|
•Nataniel Piórkowski, 6 kwietnia 2024, wyświetlenia: 810 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Lewis Hamilton chwali nowe podejście do kwalifikacji obrane na Suzuce, chociaż żałuje zmarnowania dostępnego w nim potencjału.
Siedmiokrotny mistrz świata ustanowił siódmym czas w Q3, ale do czołowej czwórki tabeli stracił tylko jedną dziesiątą sekundy.
W sobotę w Melbourne Brytyjczyk otwarcie przyznał, że była to dla niego „jedna z najgorszych sesji od dłuższego czasu”. W Japonii Hamilton zdecydował się jednak na rezygnację z eksperymentów z ustawieniami a to pozytywnie wpłynęło na jego pewność siebie za kierownicą.
„Porównywanie tych dwóch weekendów, to jak zestawianie ze sobą dnia i nocy. Myślę, że wykonaliśmy tym razem kawał dobrej roboty w zakresie zrozumienia bolidu i tego, w jaki sposób możemy przygotować możliwie jak najlepsze ustawienia”.
„Bolid prowadzi się dużo przyjemniej. Naprawdę to czuć. Jesteśmy przecież na torze, na którym balans to podstawa. Powiem więcej – to najlepsza konfiguracja bolidu, z jakiej korzystałem od trzech lat. Przed rokiem byliśmy sekundę z tyłu. Teraz to tylko siedem dziesiątych”.
„Tym razem zrezygnowałem z wprowadzania przypadkowych zmian w ustawieniach. W większym stopniu zależało mi na rozsądnych modyfikacjach. Myślę, że zdało to egzamin, chociaż oczywiście liczyłem na nieco wyższą pozycję na starcie”.
Przed startem weekendu w Japonii, Mercedes obawiał się o dyspozycję swych bolidów w krętym pierwszym sektorze. Hamilton podkreślił jednak, że niepokój ten był przesadzony.
„Pierwszy sektor na Suzuce jest najlepszy. Koniec i kropka. Gdy masz do dyspozycji konkurencyjny bolid, pokonywanie tej sekcji to czysta przyjemność. Jestem w stanie wyczuć, z czym mamy problemy. Ten tor zresztą obnaża wszelkie słabości. Szczerze mówiąc nasze tempo w pierwszym sektorze jest naprawdę budujące”.
„Z drugiej strony wiem już, o czym porozmawiam dzisiaj z inżynierami. Wiadomo, że zawsze są obszary, które wymagają dodatkowej pracy”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|