|
|
|
|
|
|
Grand Prix de Belgique 1966 | 12 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 3:45,400 - Graham Hill (BRM), 1965 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 3:49,200 - Dan Gurney (Brabham), 1964 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 215,052 km/h - Jack Brabham (Cooper), 1960 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 6 | John Surtees | | Ferrari 312/66 | | 3:38,000 | 232,844 |
2. | 19 | Jochen Rindt | | Cooper T81 | | 3:41,200 | 229,476 |
3. | 15 | Jackie Stewart | | BRM P261 | | 3:41,500 | 229,165 |
4. | 3 | Jack Brabham | | Brabham BT19 | | 3:41,800 | 228,855 |
5. | 7 | Lorenzo Bandini | | Ferrari 246 | | 3:43,800 | 226,810 |
6. | 20 | Jo Bonnier | | Cooper T81 | | 3:44,300 | 226,304 |
7. | 16 | Mike Spence | | Lotus 25 | | 3:45,200 | 225,400 |
8. | 18 | Richie Ginther | | Cooper T81 | | 3:45,400 | 225,200 |
9. | 14 | Graham Hill | | BRM P261 | | 3:45,600 | 225,000 |
10. | 10 | Jim Clark | | Lotus 33 | | 3:45,800 | 224,801 |
11. | 8 | Bob Bondurant | | BRM P261 | | 3:50,500 | 220,217 |
12. | 22 | Guy Ligier | | Cooper T81 | | 3:51,100 | 219,645 |
13. | 4 | Denny Hulme | | Brabham BT11 | | 3:51,400 | 219,360 |
14. | 21 | Jo Siffert | | Cooper T81 | | 3:53,800 | 217,109 |
15. | 27 | Dan Gurney | | Eagle T1G | | 3:57,600 | 213,636 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 3:53,260 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|