|
|
|
|
|
|
Coca Cola Gran Premio d'Italia 1990 | 9 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:23,460 - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,796 - Ayrton Senna (Lotus), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 232,636 km/h - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 27 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/5B | | 1:22,533 | 252,990 |
2. | 1 | Alain Prost | | Ferrari F1-90B | | 1:22,935 | 251,763 |
3. | 28 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/5B | | 1:22,936 | 251,760 |
4. | 2 | Nigel Mansell | | Ferrari F1-90B | | 1:23,141 | 251,140 |
5. | 4 | Jean Alesi | | Tyrrell 019 | | 1:23,526 | 249,982 |
6. | 5 | Thierry Boutsen | | Williams FW13B | | 1:23,984 | 248,619 |
7. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW13B | | 1:24,253 | 247,825 |
8. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B190 | | 1:24,583 | 246,858 |
9. | 20 | Nelson Piquet | | Benetton B190 | | 1:24,699 | 246,520 |
10. | 15 | Mauricio Gugelmin | | Leyton House CG901 | | 1:25,556 | 244,051 |
11. | 12 | Martin Donnelly | | Lotus 102 | | 1:25,629 | 243,843 |
12. | 11 | Derek Warwick | | Lotus 102 | | 1:25,677 | 243,706 |
13. | 29 | Eric Bernard | | Lola 90 | | 1:25,927 | 242,997 |
14. | 3 | Satoru Nakajima | | Tyrrell 019 | | 1:26,081 | 242,562 |
15. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M190 | | 1:26,330 | 241,863 |
16. | 16 | Ivan Capelli | | Leyton House CG901 | | 1:26,712 | 240,797 |
17. | 8 | Stefano Modena | | Brabham BT59 | | 1:26,950 | 240,138 |
18. | 30 | Aguri Suzuki | | Lola 90 | | 1:26,962 | 240,105 |
19. | 21 | Emanuele Pirro | | Dallara BMS190 | | 1:26,964 | 240,099 |
20. | 26 | Philippe Alliot | | Ligier JS33B | | 1:27,043 | 239,881 |
21. | 10 | Alex Caffi | | Arrows A11B | | 1:27,410 | 238,874 |
22. | 9 | Michele Alboreto | | Arrows A11B | | 1:27,448 | 238,770 |
23. | 14 | Olivier Grouillard | | Osella FA1ME | | 1:27,541 | 238,517 |
24. | 18 | Yannick Dalmas | | AGS JH25 | | 1:27,673 | 238,158 |
25. | 22 | Andrea de Cesaris | | Dallara BMS190 | | 1:27,749 | 237,951 |
26. | 25 | Nicola Larini | | Ligier JS33B | | 1:27,937 | 237,443 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 17 | Gabriele Tarquini | | AGS JH25 | | 1:28,107 | 236,985 |
| 24 | Paolo Barilla | | Minardi M190 | | 1:28,258 | 236,579 |
| 7 | David Brabham | | Brabham BT59 | | 1:28,382 | 236,247 |
| 31 | Bertrand Gachot | | Coloni C3C | | 1:28,952 | 234,733 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 33 | Roberto Moreno | | EuroBrun ER189B | | 1:28,703 | 235,392 |
| 34 | Claudio Langes | | EuroBrun ER189B | | 1:35,061 | 219,648 |
| 39 | Bruno Giacomelli | | Life F190 | | 1:55,244 | 181,181 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:28,310 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|