F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:
Testy deszczowych opon Michelin na torze Jerez
Marek Roczniak, 11 lutego 2006<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
W sobotę na torze Jerez obecni byli już tylko kierowcy testowi z zespołów McLaren i Renault – Pedro de la Rosa i Heikki Kovalainen. Obaj kierowcy skoncentrowali się na testowaniu opon Michelin przeznaczonych do jazdy po mokrej nawierzchni. Ze względu na słoneczną pogodę tor był regularnie nawadniany przez specjalne cysterny z wodą. De la Rosa okazał się minimalnie szybszy od Kovalainena, przejeżdżając jednocześnie o sześć okrążeń więcej od Fina (łączny dorobek obydwu kierowców wyniósł 254 okrążenia).

W przyszłym tygodniu testy będą się odbywały co najmniej na trzech różnych torach. W Bahrajnie podczas zaczynających się od poniedziałku czterodniowych testów okazję do przetestowania swoich nowych bolidów i opon na torze Sakhir, na którym za cztery tygodnie odbędzie się pierwszy wyścig sezonu 2006, będą miały zespoły Ferrari, Honda i Scuderia Toro Rosso. Pozostałe zespoły w większości przypadków będą od wtorku przeprowadzały testy na torze Ricardo Tormo w Walencji. Wyjątek stanowi Toyota, która swój nowy pakiet aerodynamiczny będzie sprawdzała na torze Vallelunga pod Rzymem.

Pogoda
Temperatura powietrza: 10-23 C
Temperatura toru: 9-25 C
Ciepło i słonecznie

P.Kierowca Konstruktor Bolid Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane w sobotę na torze Jerez
1.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes MP4-20 V10 1:27,706   130 
2.Heikki Kovalainen Renault R26 V8 1:27,762 +0,056 124 
Źródło: F1-Live.com, pitpass.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sajmon, 11.02.2006 19:02[!]
Pedro de la Rosa w MP4-21 przejechał 130 okr ale miał czas gorszy od Kimiego o 9 sekund biorąc pod uwage ze pedro to nie Kimas (chodzi mi o klase kierowcy) i to ze tor był mokry to wnioskuje ze owszem silnik Mercedesa jast mocny ale gdy dostaje tempo wyscigowe to nie wytrzxymuje tak duzego obciażenia. Wiec panowie z Ilmora macie jakies 25 dni na poprawe wytrzymałosci silnika paczac pod względem wyscigu.Licze na to ze dadza rade bo nie chce oglądać takiego koszmaru jak GP Euroby 2004.Pozdro dla fanów F 1
Adriannn, 11.02.2006 19:38[!]
Szkoda że tylko dwuch kierowców jeździło!!! Swoją drogą to Renault coś niebardzo,mniej okrążeń od McLarena.
Pussik, 11.02.2006 20:50[!]
I co z tego, że Renault zrobilo mniej okrążeń? lol To jakiś wyścig na ilosć kółek (na to wyglada) Te liczby są naprawde imponujące. A czasy... naprawde minimalna różnica. Kierowcy się napracowali.
McMerol, 11.02.2006 21:21[!]
130 okrążeń silnik w McLarenie wytrzymał i nie zepsuł się to pokazuje że jest coraz lepszy i coraz bardziej niezawodny
dezerter028, 11.02.2006 22:00[!]
hihihi bo merc odrabia zaległości !!! Oj ja chyba zwarjuje!! JAK WYTRZYMAC TE 28 DNI????
sex pistols, 12.02.2006 08:42[!]
Trcoche wódki snowboard i się przeżyje jakoś ;)
Maraz, 12.02.2006 11:36[!]
Pedro jednak jeździł MP4-20 z V10 - jak dzisiaj podaje Pitpass.
Sajmon, 12.02.2006 15:53[!]
A juz małem nadzieje ze bedzie lepiej i tu nic!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca