F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:
Czwarty dzień testów w Bahrajnie
Marek Roczniak, 16 lutego 2006<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Czwartek także okazał się niezbyt udanym dniem dla zespołu Ferrari, jako że prowadzący nowy bolid 248 F1 Michael Schumacher przejechał w Bahrajnie zaledwie 23 okrążenia, głównie pod koniec dzisiejszych testów i uplasował się na ostatniej pozycji, tracąc do najszybszego kierowcy Hondy ponad półtorej sekundy. W efekcie siedmiokrotny mistrz świata większą część dnia poświęcił na podpisywanie autografów (testom przyglądało się ponad 1500 lokalnych fanów wyścigów) i grę piłkę nożną na padoku. Tymczasem najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia ponownie uzyskał Felipe Massa za kierownicą F2004 z ograniczonym silnikiem V10. Program testów obejmował dalszą pracę nad ustawieniami bolidów i testy opon Bridgestone.

Jenson Button ponownie uzyskał drugi czas, kończąc wraz ze swoim partnerem, Rubensem Barrichello (P4, +1.0s), czterodniowe testy Hondy na torze w Sakhirze. Obaj kierowcy znowu przejechali znaczną ilość okrążeń (w sumie 233), koncentrując się na testach opon Michelin, trenowaniu postojów w boksach, pracy nad ustawieniami bolidu oraz na testach zawieszania i aerodynamiki. Ponadto Barrichello zaliczył symulowany przejazd pełnego dystansu wyścigu. Przez wszystkie dni najszybszym silnikiem w Bahrajnie była jednostka napędowa V8 Hondy, która ponadto okazała się bardzo niezawodna, zaliczając w sumie 4638 kilometrów. Zespół ma więc wszelkie powody aby z optymizmem myśleć o nadchodzącym sezonie.

Scuderia Toro Rosso także zakończyła dzisiaj czterodniowe testy w Bahrajnie. W czwartek bolidem RB1 z ograniczonym silnikiem V10 dzielili się główni kierowcy włoskiej stajni, Vitantonio Liuzzi i Scott Speed, którzy uplasowali się odpowiednio na trzeciej i piątej pozycji. Szczególnie dobrze wypadł w czwartek Liuzzi, tracąc do Buttona mniej niż 0.2 sekundy. Włoch brał udział w testach do południa, zapoznając się między innymi z nowym formatem kwalifikacji. Zaliczył także dwa 20-okrążeniowe przejazdy ze zmianą opon i tankowaniem paliwa pomiędzy nimi. Speed tymczasem musiał zmagać się po południu z wiatrem o zmiennym kierunku, co dało jednak zespołowi szansę na przekonanie się, jak w takiej sytuacji należy zmieniać ustawienia bolidu. Ogólnie włoska stajnia jest zadowolona z postępów dokonanych w tym tygodniu, a kolejne testy będzie przeprowadzała od 21 lutego na torze Imola.

Jutro po torze w Bahrajnie będzie już tylko jeździł Michael Schumacher.

Pogoda
Temperatura powietrza: 22-28 C
Temperatura toru: 27-37 C
Niebo częściowo zachmurzone

Zdjęcia z dzisiejszych testów można znaleźć tutaj.

P.Kierowca Konstruktor Bolid Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane w czwartek na torze w Sakhirze
1.Felipe Massa Ferrari F2004 V10 1:30,578   90 
2.Jenson Button Honda RA106 V8 1:31,254 +0,676 133 
3.Vitantonio Liuzzi STR Cosworth RB1 V10 1:31,380 +0,802 56 
4.Rubens Barrichello Honda RA106 V8 1:31,590 +1,012 100 
5.Scott Speed STR Cosworth RB1 V10 1:32,640 +2,062 62 
6.Michael Schumacher Ferrari 248 F1 V8 1:32,909 +2,331 23 
Źródło: pitpass.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
W, 16.02.2006 18:47[!]
Honda bardzo ładnie. Imponuje wytrzymałością.
STR nieprzyzwoicie blisko Hondy.

Ferrari... :-)
Leon, 16.02.2006 18:50[!]
Może czasy V 10 STR otworzą wreszcie oczy FIA ,ze coś jest nie tak
Ubiegłoroczny "ogon " ma czasy tegorocznych prawie najlepszch nówek V8.
Snake Plissken, 16.02.2006 18:54[!]
No to teraz wiem dlaczego Ferrari zaplanowało takie długie testy. Może za dwa, trzy dni zreperują "nową 248F1V8" i Michał będzie mógł w przyszłym tygodniu wykonać program testów. Znowu problemy techniczne - no ile można. I jeszcze jedno - ScuderiaToro Rosso z silnikiem V10 Cosworth może stanowić pewien problem dla zespołów używających silników V8 - szczególnie tych słabszych.
dzordz90, 16.02.2006 19:24[!]
fajnie może słabsze zespoły z poprzednich sezonów w końcu nawiążą walke z lepszymi, a po wyścigu w kolumnie 'strata do zwyciezcy' nie będziemi widywali juz '-3 okr.'
Pussik, 16.02.2006 19:25[!]
STR lepszy od szumiego. Tryzmajcie mnie bo upadne.
slaweksz, 16.02.2006 19:48[!]
hihihi mowilem wiadro zimnej wody trzeba wylac na schumego hihihi
Adriannn, 16.02.2006 19:52[!]
Mam nadzieję że tak będzie cały sezon.Schumacher na końcu.
Bablo, 16.02.2006 21:28[!]
ferrari ma jeden gorszy dzień testów odrazu "łe shumi do bani" "niech tak będzie przez cały sezon". PRzypominam wam Fani mclarena żę wasz zespół też miał podobne wyniki do Shumiego. Taki Kimi to też przejeżdżał 23 okrążenia. Więc poczekajcie, poczekajcie. No a honda bez zmian choć STR dość wysoko hmm jeśli tak dalej będzie to FIA powinno coś z tym zrobić. Ale użyje popularnego argumentu. TO TYLKO TESTY.
Phaedra, 16.02.2006 23:54[!]
Bablo- testy, stary do pierwszego GP niecaly miesiac, Ferrari jezdzi tylko jednym nowym bolidem o ktorym ciagle nie mozna nic konkretnego powiedziec, a Schumi sie bawi w gwiazde. Popatrz na Honde czy Renault łupia po 200 kolek dziennie. To nie poczatek grudnia. To wszystko juz ma przelozenie na pierwsza czesc sezonu.
rafaello85, 17.02.2006 00:12[!]
A może to taka zagrywka ze strony zespołu Ferrari? Może nie chcą swej maszyny testować w obecności innych zespołów żeby oni do końca nie wiedzieli jakim dysponuje potencjałem? Może chcą zaczekać jak inni opuszczą Bahrajn i dopiero zacząć ostro testowac?
Tak czy inaczej ja głęboko wierzę w zespół Ferrari i Michaela Schumachera.
slaweksz, 17.02.2006 09:47[!]
Ralf Scumacher nie spostrzega dobrze Michaela Schumacher z sezonie 2006. Nie pisze tego zlosliwie mozecie sami to sprawdzic www.interia.pl "SCHUMACHER DLA INTERI" taki jest tutuł. A mowiłem hihihihi
McMarcin, 17.02.2006 20:07[!]
Cóż, kiedys wszystko się kończy. Michael powinien teraz skupić sie właśnie na podpisywaniu autografów. Może powinien zostać ambasadorem F1 w Chinach? W końcu to duży rynek ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca