|
|
|
|
|
|
Grosjean kończy pierwszą turę testów w Barcelonie na czele | |
Romain Grosjean okazał się najszybszy podczas ostatniego dnia pierwszej tury testów na torze w Barcelonie. Francuz przejeżdżał swoje najlepsze kółko na supermiękkich oponach.
Przed przerwą na obiad na czele tabeli znajdował się Sainz, jednak tym razem najlepsze czasy notowano po południu.
Kierowca Lotusa zdecydował się na swój najlepszy przejazd na nieco ponad godzinę przed zakończeniem jazd. Ostatecznie Grosjeanowi udało się zatrzymać stoper na 1:24,067s, co wystarczyło by znaleźć się 0,254 przed Nico Rosbergiem, który jednak ustanawiał ten czas na pośredniej gumie. Czołową trójkę uzupełnił Daniił Kwiat korzystający dla odmiany z mieszanki miękkiej.
Czwarta lokata przypadła Felipe Nasrowi, którego ekipa znów miała problemy i spędziła pierwszą połowę dnia w garażu. Piąty był Bottas przed Sainzem i Vettelem, natomiast tabelę zamknęli Hulkenberg i Alonso, który okazał się sprawcą sporego zamieszania. Hiszpan rozbił swojego McLarena tuż przed przerwą na lunch, po czym został przetransportowany do szpitala, jednak dalsze badania nie wykazały żadnych poważnych urazów. Warto dodać, że po południu ekipa z Woking nie pojawiła się na torze, ale nie wiadomo czy ma to jakikolwiek bezpośredni związek z tym incydentem.
Inni kierowcy też mieli dziś sporo problemów – rano Rosberg wypadł z piątego zakrętu, a po południu najpierw Hulkenberg po awarii silnika zatrzymał się w pierwszym, psując przy tym symulację wyścigową Grosjeanowi i Bottasowi. W kolejnych godzinach sesji kłopoty mieli także Sainz, wspomniany wcześniej Bottas, a także Nasr, który jako ostatni spowodował wywieszenie czerwonych flag na niespełna 10 minut przed osiemnastą.
•Testy grupowe w Montmelo, dzień 4/4 - 22.02.2015, Catalunya - 4,655 km | | | | | P. | Kierowca | Nar. | Zespół / bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Okr. | Km |
|
1. | Romain Grosjean | | Lotus Mercedes E23 | | 1:24,067 | - | - | 111 | 516,705 |
2. | Nico Rosberg | | Mercedes W06 | | 1:24,321 | 0,254 | 0,254 | 131 | 609,805 |
3. | Daniił Kwiat | | Red Bull Renault RB11 | | 1:24,941 | 0,874 | 0,620 | 104 | 484,120 |
4. | Felipe Nasr | | Sauber Ferrari C34 | | 1:24,956 | 0,889 | 0,015 | 73 | 339,815 |
5. | Valtteri Bottas | | Williams Mercedes FW37 | | 1:25,345 | 1,278 | 0,389 | 129 | 600,495 |
6. | Carlos Sainz | | Toro Rosso Renault STR10 | | 1:25,605 | 1,538 | 0,260 | 88 | 409,640 |
7. | Sebastian Vettel | | Ferrari SF15-T | | 1:26,312 | 2,245 | 0,707 | 76 | 353,780 |
8. | Nico Hulkenberg | | Force India Mercedes VJM07 | | 1:26,591 | 2,524 | 0,279 | 36 | 167,580 |
9. | Fernando Alonso | | McLaren Honda MP4-30 | | 1:27,956 | 3,889 | 1,365 | 20 | 93,100 |
| |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|