|
|
|
|
|
|
Massa najszybszy na początek drugiej tury testów w Barcelonie | |
Felipe Massa okazał się najszybszy podczas pierwszego dnia drugiej tury testów na torze w Barcelonie. Kierowca Williamsa jako pierwszy w tym roku złamał barierę 1:24.
Brazylijczyk był drugi przed przerwą na lunch, jednak po południu ekipa z Grove przeprowadzała symulację kwalifikacji i Massa przy użyciu miękkich opon wykręcił 1:23,500.
Warto jednak dodać, że Williams FW37 na pośrednich oponach był w stanie poprawić o dwie dziesiąte sekundy czas najszybszego rano Hamiltona – 1:24,881. Brytyjczyk nie miał jednak okazji odpowiedzi na wyczyny Massy, gdyż awaria odzyskiwania systemu energii uziemiła Mercedesa na całe popołudnie i sprawiła, że Hamilton znalazł się na trzecim miejscu w tabeli z czasami – dodatkowo za Marcussem Ericssonem, który na supermiękkiej mieszance najpierw pojechał pojechał o ponad dwie dziesiąte szybciej, a później zszedł do 1:24,276.
Czwarta lokata przypadła Daniiłowi Kwiatowi, przed Grosjeanem i Raikkonenem. Tabelę zamknęli Sainz Jr. oraz Jenson Button, którego ekipa nadal nie potrafi wybudzić się z koszmarnego początku sezonu. Tym razem McLaren zakończył jazdy po zaledwie siedmiu okrążeniach z powodu wycieku hydraulicznego i potrzeby wymiany silnika.
Dzisiejsze jazdy były przerywane zaledwie dwa razy – rano Kwiat zatrzymał swojego Red Bulla na wyjeździe z alei serwisowej, a po południu kłopotów stajni z Milton Keynes pozazdrościła juniorska ekipa, gdy Sainz zatrzymał się w dziesiątym zakręcie. Czerwone flagi nie przeszkodziły jednak ekipom w pokonaniu sporego dystansu, gdyż Sauber przeprowadzał symulację wyścigową, a Williams i Ferrari również zaliczały dość długie przejazdy.
•Testy grupowe w Montmelo, dzień 1/4 - 26.02.2015, Catalunya - 4,655 km | | | | | P. | Kierowca | Nar. | Zespół / bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Okr. | Km |
|
1. | Felipe Massa | | Williams Mercedes FW37 | | 1:23,500 | - | - | 103 | 479,465 |
2. | Marcus Ericsson | | Sauber Ferrari C34 | | 1:24,276 | 0,776 | 0,776 | 122 | 567,910 |
3. | Lewis Hamilton | | Mercedes W06 | | 1:24,881 | 1,381 | 0,605 | 48 | 223,440 |
4. | Daniił Kwiat | | Red Bull Renault RB11 | | 1:25,947 | 2,447 | 1,066 | 75 | 349,125 |
5. | Romain Grosjean | | Lotus Mercedes E23 | | 1:26,177 | 2,677 | 0,230 | 75 | 349,125 |
6. | Kimi Raikkonen | | Ferrari SF15-T | | 1:26,327 | 2,827 | 0,150 | 80 | 372,400 |
7. | Carlos Sainz | | Toro Rosso Renault STR10 | | 1:27,261 | 3,761 | 0,934 | 86 | 400,330 |
8. | Jenson Button | | McLaren Honda MP4-30 | | 1:31,479 | 7,979 | 4,218 | 7 | 32,585 |
| |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|