F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:

Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli

Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów

Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie

Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir

Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana

Verstappen dyktuje tempo w pierwszym dniu testów

Verstappen najszybszy w porannej sesji pierwszego dnia testów

Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe

Kwiat oraz Albon przeciwni skróceniu zimowych testów
Mateusz Szymkiewicz, 6 sierpnia 2019<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

Kierowcy Toro Rosso – Daniił Kwiat oraz Alexander Albon, są przeciwni idei skrócenia zimowych przygotowań począwszy od sezonu 2020.

W trakcie Grand Prix Węgier pojawiła się informacja, jakoby zespoły naciskały na ograniczenie przedsezonowych testów. Jedną z propozycji ma być sesja trwająca pięć dni, natomiast kolejna zakłada dwie tury po trzy dni jazd na torze.

O przedstawienie swojej opinii na torze Hungaroring zostali poproszeni kierowcy Toro Rosso. Daniił Kwiat powrócił w tym roku do startów w Formule 1 po półtorarocznej przerwie, natomiast dla Alexandra Albona zimowe przygotowania były okazją do pierwszego poważnego kontaktu z bolidem.

„Kompletnie się z tym nie zgadzam, ponieważ już teraz testy są mocno ograniczone” – uważa Daniił Kwiat. „Powinniśmy naciskać na częstszą jazdę na torze niż korzystanie z symulatorów. W stu procentach jestem temu przeciwny. Korzystamy tak rzadko z bolidów poza weekendami Grand Prix, że sesje testowe są jedyną realną pomocą dla kierowcy. Nie twierdzę, że powinniśmy wrócić do sytuacji sprzed wielu lat, ale nie powinniśmy też jeszcze bardziej ograniczać jazd. Szesnaście lub dwadzieścia dni testowych byłoby optymalne. Powinniśmy wówczas ograniczyć korzystanie z symulatorów, ponieważ dla kierowcy dużo cenniejsza jest jazda prawdziwym samochodem po prawdziwym torze”.

„Moim zdaniem będzie to krok w niewłaściwym kierunku” – stwierdził Alexander Albon. „Powinniśmy zachować obecny stan rzeczy z myślą o debiutantach. Rozumiem, że zespoły wydają ogromne pieniądze na oprogramowanie do symulatorów, ale nie ograniczałbym jeszcze bardziej jazd. Każdy dzień testowy jest niemal jak jeden weekend Grand Prix, więc jest to dla nas cenne”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca