F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:

Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli

Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów

Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie

Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir

Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana

Verstappen dyktuje tempo w pierwszym dniu testów

Verstappen najszybszy w porannej sesji pierwszego dnia testów

Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe

Raikkonen popisał się najlepszym czasem drugiego dnia testów
Mateusz Szymkiewicz, 20 lutego 2020<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

Kimi Raikkonen zakończył drugi dzień zimowych testów z najlepszym czasem okrążenia. Fin był również sprawcą jedynej czerwonej flagi.

Kierowca Alfy Romeo podczas ostatniej godziny zajęć popisał się wynikiem 1:17,091 na najszybszej mieszance opon Pirelli C5. W ostatnim kwadransie Raikkonen zatrzymał się również w zakręcie numer dziewięć, gdzie w jego bolidzie zabrakło paliwa. Była to pierwsza czerwona flaga podczas tych testów, a także jedyna drugiego dnia. Po uprzątnięciu samochodu, jazdy zostały wznowione na sześć minut.

Drugie miejsce w tabeli należy do Sergio Pereza z Racing Point. Meksykanin był na czele przez większość dnia, potwierdzając mocne osiągi RP20. Dla samego kierowcy był to bardzo pracowity dzień uzyskując trzeci najwyższy indywidualny przebieg. Kolejny jest Daniel Ricciardo, który pracował z Renault podczas porannej części sesji. Na pewnym etapie Australijczyk był zmuszony do dłuższej przerwy, ze względu na naprawy przy R.S.20.

Czwarty wynik należy do Alexandra Albona, który miał dziś pierwszą okazję na bliższe zapoznanie się z Red Bullem RB16. Za nim uplasował się Pierre Gasly w Alpha Tauri AT01, który rozpoczął dzień od niegroźnego piruetu. Szóste miejsce w zestawieniu zajął Sebastian Vettel, który jako ostatni pojawił się na torze spośród kierowców wyścigowych. Niemiec zasiadł za kierownicą Ferrari SF1000 po przerwie na lunch i wykręcił czas 1:18,154 na ogumieniu C4. Jego partner, Charles Leclerc, uplasował się z ósmym czasiem.

Siódmy jest George Russell, który kontynuował współpracę z Williamsem. Za stajnią z Grove jest kolejny mocny dzień, podczas którego przejechała 116 okrążeń. Dla zespołu nie była to jednak gładka sesja, ponieważ po przerwie musiała zmierzyć się z drobnymi problemami z elektroniką FW43. Kierowcy Mercedesa, którzy byli wczoraj najszybsi, w czwartek zajęli odpowiednio dziewiąte i trzynaste miejsce. Wyżej uplasował się Hamilton, natomiast Bottas musiał odpuścić końcówkę zajęć przez awarię ERS. Najważniejszym wydarzeniem jest jednak odkrycie systemu DAS w bolidzie W11, który pozwala w trakcie jazdy zmieniać zbieżność kół i tym samym pozytywnie wpłynąć na jego osiągi.

Dziesiąty wynik ustanowił Lando Norris z McLarena, natomiast jedenasty Romain Grosjean z Haasa. Francuz był najbardziej pracowitym kierowcą tego dnia, przejeżdżając 158 okrążeń toru Catalunya. Grosjean musiał jednak odpuścić końcówkę po przygodzie w czwartym zakręcie, gdzie obrócił się o 180 stopni i uszkodził tylne skrzydło. Dwunasty jest Esteban Ocon z Renault.

Opony, na których kierowcy uzyskali najlepszy wynik: C2 (Albon, Gasly, Hamilton, Norris, Ocon, Bottas), C3 (Perez, Ricciardo, Russell, Leclerc, Grosjean), C4 (Vettel), C5 (Raikkonen).

Testy grupowe w Montmelo I, dzień 2/3 - 20.02.2020, Catalunya - 4,655 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Kimi RaikkonenAlfa Romeo Ferrari C391:17,091--134623,770
2. Sergio PerezRacing Point Mercedes RP201:17,3470,2560,256145674,975
3. Daniel RicciardoRenault R.S.201:17,7490,6580,40241190,855
4. Alexander AlbonRed Bull Honda RB161:17,9120,8210,163134623,770
5. Pierre GaslyAlphaTauri Honda AT011:18,1211,0300,209147684,285
6. Sebastian VettelFerrari SF10001:18,1541,0630,03373339,815
7. George RussellWilliams Mercedes FW431:18,2661,1750,112116539,980
8. Charles LeclercFerrari SF10001:18,3351,2440,06949228,095
9. Lewis HamiltonMercedes W111:18,3871,2960,052106493,430
10. Lando NorrisMcLaren Renault MCL351:18,4741,3830,087137637,735
11. Romain GrosjeanHaas Ferrari VF-201:18,4961,4050,022158735,490
12. Esteban OconRenault R.S.201:18,5571,4660,06152242,060
13. Valtteri BottasMercedes W111:19,3072,2160,75077358,435
Kalendarz testów


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca