F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:
Trzeci dzień testów BMW na torze Ricardo Tormo
Marek Roczniak, 19 stycznia 2007<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Dziś dobiegły końca trzydniowe testy zespołu BMW Sauber na torze Ricardo Tormo w Walencji. Po niezbyt udanym debiucie za kierownicą F1.07, w piątek Robert Kubica przejechał już ponad 100 okrążeń i zdołał nieznacznie poprawić najlepszy czas Nicka Heidfelda sprzed dwóch dni.

Razem z Polakiem w dzisiejszych jazdach uczestniczył także drugi kierowca testowy stajni z Hinwil – Timo Glock. Niemiec zasiadł w hybrydowej wersji zeszłorocznego bolidu F1.06 z nową skrzynią biegów i także zdołał przejechać ponad 100 okrążeń, a jego strata do Kubicy wyniosła niespełna sekundę.

Oto jak dyrektor techniczny zespołu Willy Rampf podsumował ostatni dzień pierwszej serii testów nowego auta: „Jesteśmy zadowoleni z pierwszych testów F1.07. Bez wątpienia samochód ten ma duży potencjał”.

„Po udanym wstępnym teście we wtorek, byliśmy w stanie rozpocząć pracę nad różnymi systemami w kolejnych dniach. Objęło to ustawienia przekładni z nieprzerwaną zmianą biegów, a także sprawdzanie systemu hydraulicznego i układu chłodzenia”.

„Podczas ostatnich dwóch dni skupiliśmy się głównie na ustawieniach auta. Dobrze było zobaczyć, jak samochód reaguje na zmiany w korelacji do naszych symulacji. To potwierdza, że mamy solidną podstawę do dalszego programu rozwojowego.” – dodał Rampf.

Zespół BMW Sauber wznowi testy w Walencji we wtorek, 30 stycznia, kiedy będzie miał już do dyspozycji drugi gotowy do jazdy egzemplarz F1.07.

Testy BMW w Walencji, dzień 3/3 - 19.01.2007, Ricardo Tormo - 4,005 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Robert KubicaBMW Sauber F1.071:12,099--101404,505
2. Timo GlockBMW Sauber F1.06B1:13,0050,9060,906110440,550
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/3, 2/3, 3/3
Kalendarz testów

Źródło: BMW-Sauber-F1.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
owca, 19.01.2007 20:54[!]
doby czas Kubicy! najlepszy ze wszystkich osiągnietych przez BMW w Valenci :) strata do wyniku Alonso, sprzez 2 dni tez niewielka 0,046 s.
mam nadzieje, ze to oznacza ze Kubek powoli przyzwyczaja sie do nowych opon ;)
leon, 19.01.2007 20:58[!]
Samotne testy poszczególnych teamów są beznadziejne , nie wiadomo do czego je porównywać , a szary kibic
nagrzany na nowy sezon czeka i się wscieka .
zombie, 19.01.2007 21:21[!]
niema co porównywać prawdziwy sprawdzian dopiero na pierwszym wyścigu a te wszystkie testy nic nie pokazują tak samo jest co roku.
ICEman, 19.01.2007 21:35[!]
no prawie i Robert dobił sie do 1:11
andrzej45, 20.01.2007 10:14[!]
Ważne, że 100 kółek bez awarii.
sasza82, 20.01.2007 11:26[!]
-->>andrzej45: Też tak uważam-najważniejsze aby podczas testów właściwie ustawili bolid pod nowe opony i sprawdzili wszystkie układy.Najbardziej cieszy właśnie bezawaryjna jazda...uzyskiwane czasy do rzecz drugorzędna przynajmniej dla mnie...
rmn, 20.01.2007 12:01[!]
Zeby byc na granicy wytrzymalosci wszystkich komponentow samochodu trzeba najpierw sprawdzic, gdzie ona dokladnie jest. Wiec moim zdaniem awarie na testach sa czyms co musi sie zdarzac, a czasmi pewnie sa 'prowokowane' przez zespoly.

Nie zgadzam sie tez z tym, ze na testach nie jezdzi sie zeby wykrecic czas. Oczywiscie, ze tez po to sie jezdzi! Jak pracjesz nad setupem samochodu to wlasne po to, zeby zobaczyc z jakimi ustawieniami pojedziesz najszybciej? Tyle tylko, ze czasy podawane przez teamy sa nieoficjalne wiec, rownie dobrze moglibysmy je wymyslac. A swoja droga to testy pelnia tez role treningow dla kierowcow co tez musi powodowac, ze czesc okrazen jest pokonywana 'na czas'.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca