|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Surtees TS19 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1978 | 5 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | R. Keegan, V. Brambilla |
1977 | 17 | 30 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | V. Brambilla, H. Binder, L. Perkins, P. Tambay, T. Trimmer, V. Schuppan, L. Leoni |
1976 | 15 | 32 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | B. Lunger, A. Jones, H. Pescarolo, C. Andersson, N. Takahara |
|
Razem: | 37 | 69 | 13 | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 25 (36.2%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1976 | |
| Kyalami | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 11 | | | Long Beach | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | NS | niesklasyfikowany | | Long Beach | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Járama | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 9 | | | Járama | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Zolder | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 5 | | | Zolder | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 26 | NS | elektryka | | Monte Carlo | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | NS | kolizja z Reutemannem | | Anderstorp | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 15 | | | Anderstorp | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 13 | | | Paul Ricard | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | zawieszenie | | Paul Ricard | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | tylne zawieszenia | | Paul Ricard | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | 16 | | | Brands Hatch | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 26 | NS | układ paliwowy | | Brands Hatch | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | 5 | | | Brands Hatch | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Nürburgring | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | 10 | | | Nürburgring | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NW | zatrzymał się by pomóc Laudzie | | Red Bull Ring | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 10 | hamulce/wypadek | | Red Bull Ring | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | 9 | | | Red Bull Ring | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | NS | silnik/wypadek | | Zandvoort | 18 | C. Andersson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 26 | NS | silnik | | Zandvoort | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | 11 | | | Zandvoort | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 8 | | | Monza | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 12 | | | Monza | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 14 | | | Monza | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | 17 | | | Mosport Park | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 16 | | | Mosport Park | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | 15 | | | Mosport Park | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 19 | | | Watkins Glen | 38 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 26 | NS | niesklasyfikowany | | Watkins Glen | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 8 | | | Watkins Glen | 18 | B. Lunger | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 11 | | | Fuji | 19 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 4 | | | Fuji | 18 | N. Takahara | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 9 | | |
Sezon 1977 | |
| Buenos Aires | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 7 | brak paliwa | | Buenos Aires | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | wypadek | | Interlagos | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | wypadek | | Interlagos | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | NS | zawieszenie | | Kyalami | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | 11 | | | Kyalami | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | 7 | | | Long Beach | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | kolizja z Massem | | Long Beach | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | 11 | | | Járama | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 9 | | | Járama | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | kolizja z Regazzonim | | Monte Carlo | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | 8 | | | Monte Carlo | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | NS | układ paliwowy | | Zolder | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 4 | | | Zolder | 18 | L. Perkins | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | 12 | | | Anderstorp | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | ciśnienie paliwa | | Anderstorp | 18 | L. Perkins | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Dijon-Prenois | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | 13 | | | Dijon-Prenois | 18 | P. Tambay | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Dijon-Prenois | 18 | L. Perkins | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Silverstone | 44 | T. Trimmer | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NP | - | | | Silverstone | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 8 | | | Silverstone | 18 | V. Schuppan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | 12 | | | Hockenheim | 18 | V. Schuppan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | 7 | | | Hockenheim | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 5 | | | Red Bull Ring | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 15 | | | Red Bull Ring | 18 | V. Schuppan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 25 | 16 | | | Zandvoort | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | 12 | poślizg | | Zandvoort | 18 | V. Schuppan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Monza | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | kolizja z Watsonem | | Monza | 18 | L. Leoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Watkins Glen | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | 19 | | | Watkins Glen | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 25 | 11 | | | Mosport Park | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 6 | wypadek | | Mosport Park | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | kolizja z Keeganem | | Fuji | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 8 | | | Fuji | 18 | H. Binder | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | NS | kolizja z Takaharą | |
Sezon 1978 | |
| Buenos Aires | 18 | R. Keegan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | NS | przegrzanie | | Buenos Aires | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 18 | | | Jacarepaguá | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Jacarepaguá | 18 | R. Keegan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | wypadek | | Kyalami | 18 | R. Keegan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | silnik | | Kyalami | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 12 | | | Long Beach | 19 | V. Brambilla | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu | | Long Beach | 18 | R. Keegan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | NW | wypadek | | Monte Carlo | 18 | R. Keegan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|