|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Tyrrell P34 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1976 | |
| Járama | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NS | hamulce/wypadek | | Zolder | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | NS | silnik | | Zolder | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | 4 | | | Monte Carlo | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | 2 | | | Monte Carlo | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 3 | | | Anderstorp | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 2 | | | Anderstorp | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | | | Paul Ricard | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 6 | | | Paul Ricard | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 2 | | | Brands Hatch | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | silnik | | Brands Hatch | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 2 | | | Nürburgring | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NW | kolizja z Regazzonim | | Nürburgring | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 2 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | zawieszenie | | Red Bull Ring | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | zawieszenie/wypadek | | Zandvoort | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | 7 | | | Zandvoort | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 5 | | | Monza | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 5 | | | Monza | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 6 | | | Mosport Park | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Mosport Park | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | 4 | | | Watkins Glen | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 2 | | | Watkins Glen | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | NS | przewód paliwowy | | Fuji | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 2 | | | Fuji | 3 | J. Scheckter | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | przegrzanie | |
Sezon 1977 | |
| Buenos Aires | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NS | przegrzanie | | Buenos Aires | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | poślizg | | Interlagos | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | NS | wypadek | | Interlagos | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | NS | wypadek | | Kyalami | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 3 | | | Kyalami | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | NS | układ paliwowy | | Long Beach | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 4 | | | Long Beach | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | układ paliwowy | | Járama | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | silnik | | Járama | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 8 | | | Monte Carlo | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | NS | hamulce | | Monte Carlo | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Zolder | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | 8 | | | Zolder | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 3 | | | Anderstorp | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | zapłon | | Anderstorp | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | 4 | | | Dijon-Prenois | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | NS | kolizja ze Stuckiem | | Dijon-Prenois | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | 12 | | | Silverstone | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | hamulce/wypadek | | Silverstone | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | silnik | | Hockenheim | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | NS | silnik | | Hockenheim | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | 9 | silnik | | Red Bull Ring | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 13 | | | Red Bull Ring | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 5 | | | Zandvoort | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | NS | zapłon | | Zandvoort | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | silnik | | Monza | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | silnik | | Monza | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 6 | | | Watkins Glen | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | 16 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 14 | | | Mosport Park | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | 2 | | | Mosport Park | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NS | wyciek paliwa | | Fuji | 4 | P. Depailler | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 3 | | | Fuji | 3 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | kolizja z Villeneuve'em |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|