|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Shadow DN9 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1978 | |
| Long Beach | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | NW | wypadek | | Long Beach | 39 | D. Ongais | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NP | - | | | Monte Carlo | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | kolizja z Keeganem/układ kierowniczy | | Zolder | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | NS | poślizg | | Zolder | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu | | Járama | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | 15 | przewód paliwowy | | Járama | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | zawieszenie | | Anderstorp | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 5 | | | Anderstorp | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 11 | | | Paul Ricard | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | elektryka | | Paul Ricard | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 11 | | | Brands Hatch | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Brands Hatch | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 5 | | | Hockenheim | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | kolizja z Massem | | Hockenheim | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Red Bull Ring | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | NS | niesklasyfikowany | | Red Bull Ring | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | wypadek | | Zandvoort | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 39 | D. Ongais | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NP | - | | | Zandvoort | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Monza | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Monza | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | NS | niesklasyfikowany | | Watkins Glen | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | 14 | | | Watkins Glen | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | układ paliwowy | | Gilles Villeneuve | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | NS | kolizja z Fittipaldim | | Gilles Villeneuve | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 7 | | | Buenos Aires | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | NS | układ przeniesienia napędu | | Interlagos | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 12 | | | Interlagos | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 14 | | | Kyalami | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | NS | wypadek | | Kyalami | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | NS | kolizja z Rebaque | | Long Beach | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 7 | | | Long Beach | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | zawieszenie | | Járama | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | NS | silnik | | Járama | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 12 | | | Zolder | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | kolizja z Giacomellim | | Zolder | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 10 | | | Monte Carlo | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Dijon-Prenois | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 16 | | | Dijon-Prenois | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 18 | | | Silverstone | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 11 | | | Silverstone | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 12 | | | Hockenheim | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 11 | | | Hockenheim | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 10 | | | Red Bull Ring | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | wypadek | | Zandvoort | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | sprzęgło | | Monza | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | zapłon | | Watkins Glen | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 4 | | | Watkins Glen | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|