|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | górne i dolne ramiona, wewnętrzne sprężyny i amortyzatory Sachs, poruszane przez popychacze |
Hamulce: | | szczęki Brembo, podkładki i tarcze hamulcowe z włókna węglowego Carbone Industries/Hitco |
Elektronika: | | Magneti Marelli |
Koła: | | 13-calowe O.Z. |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Przekładnia: | | półautomatyczna podłużnie zamontowana 7-biegowa skrzynia biegów Sauber |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego Sachs Race Engineering |
Waga: | | 600 kg (wliczając kierowcę i płyny) |
| Wymiary |
Długość: | | 4410 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
Wysokość: | | 1000 mm |
Przedni ślad: | | 1470 mm |
Tylny ślad: | | 1410 mm |
Rozstaw osi: | | 2980 mm |
|
•Statystyki bolidu Sauber C18 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 14 | NS | układ przeniesienia napędu | | Albert Park | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 15 | NS | kolizja | | Imola | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 15 | NS | poślizg | | Imola | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 13 | 6 | | | Monte Carlo | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 15 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 14 | NS | wypadek/zawieszenie | | Catalunya | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 12 | NS | układ przeniesienia napędu | | Catalunya | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 5 | NS | elektryka/układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 18 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 8 | NS | kolizja z Trullim | | Magny-Cours | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 2 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Silverstone | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 12 | 6 | | | Silverstone | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 10 | 14 | | | Red Bull Ring | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 17 | NS | brak paliwa | | Red Bull Ring | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 16 | 6 | | | Hockenheim | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 16 | NS | kolizja z Villeneuve'em | | Hockenheim | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 21 | 8 | | | Hungaroring | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 12 | NS | poślizg | | Hungaroring | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 11 | 16 | ciśnienie paliwa; kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości | | Spa-Francorchamps | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 18 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 16 | 9 | | | Monza | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 16 | NS | poślizg | | Monza | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 13 | 9 | | | Nürburgring | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 16 | NS | półoś napędowa | | Nürburgring | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 13 | NS | kolizja z Wurzem | | Sepang | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 17 | NS | poślizg | | Sepang | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 15 | 7 | | | Suzuka | 11 | J. Alesi | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 10 | 6 | | | Suzuka | 12 | P. Diniz | Petronas SPE 03A 3.0 V10 | | 17 | 11 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|