|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego i epoksydu WilliamsF1 |
Zawieszenie: | | WilliamsF1 |
Układ kierowniczy: | | WilliamsF1 |
System chłodzenia: | | dwie wodne i dwie olejowe chłodnice po obu stronach podwozia |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego, szczęki AP Racing |
Koła: | | O.Z.Racing; przednie 13 x 12 cali, tylne 13 x 13,7 cali |
Opony: | | Michelin Pilot |
Instr. w kokpicie: | | cyfrowy system wyświetlania danych WilliamsF1 |
Kierownica: | | WilliamsF1 |
Siedzenie: | | z kompozytu włókna węglowego i epoksydu, dostosowane do budowy ciała kierowcy, z obiciem firmy Alcantara |
System gaśnic: | | WilliamsF1/Safety Devices |
Lakiery: | | DuPont Cromax |
Oleje i smary: | | Castrol |
Paliwo: | | Petrobras |
Przekładnia: | | 7-biegowa skrzynia biegów WilliamsF1 |
Sprzęgło: | | AP Racing |
Waga: | | 600 kg, wliczając kierowcę i kamery |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1460 mm |
Tylny ślad: | | 1400 mm |
Rozstaw osi: | | 3140 mm |
Długość: | | 4540 mm |
|
•Statystyki bolidu Williams FW24 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 6 | 2 | | | Albert Park | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 3 | NS | kolizja z Barrichello | | Sepang | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 1 | | | Sepang | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 2 | 2 | kara przejazdu przez boksy za spowodowanie kolizji z M. Schumacherem (naj. okr.) | | Interlagos | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 1 | 5 | (naj. okr.) | | Interlagos | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 3 | 2 | | | Imola | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 3 | 3 | | | Imola | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 4 | | | Catalunya | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 2 | | | Catalunya | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 3 | 11 | silnik | | Red Bull Ring | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 3 | | | Red Bull Ring | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 2 | 4 | | | Monte Carlo | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 1 | NS | silnik | | Monte Carlo | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 1 | NS | silnik (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 7 | | | Nürburgring | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 2 | 4 | | | Nürburgring | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 1 | NS | kolizja z Coulthardem | | Silverstone | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 1 | 3 | | | Silverstone | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 8 | | | Magny-Cours | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 5 | 5 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie białej linii w wyjeździe z boksów | | Magny-Cours | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 1 | 4 | | | Hockenheim | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 2 | | | Hockenheim | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 2 | 3 | | | Hungaroring | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 11 | | | Hungaroring | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 3 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 5 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 5 | | | Monza | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 1 | NS | zawieszenie | | Monza | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 3 | NS | silnik | | Indianapolis | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 5 | 16 | | | Indianapolis | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 4 | 4 | | | Suzuka | 6 | J. P. Montoya | BMW P82 3.0 V10 | | 6 | 4 | | | Suzuka | 5 | R. Schumacher | BMW P82 3.0 V10 | | 5 | 11 | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|