|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | ramiona i popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Koni |
Koła: | | O.Z. z magnezu, przednie szerokie na 325 mm, tylne szerokie na 360 mm |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki AP Racing, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem |
Kierownica: | | konstrukcja z włókna węglowego |
Siedzenie: | | z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona) |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 100 kg |
Paliwo: | | Elf |
Oleje i smary: | | Nisseki |
Akumulator: | | kwasowo-ołowiowy 12V 5Ah |
Instr. w kokpicie: | | wyświetlacz na kierownicy B.A.R |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów B.A.R - Xtrac, siedem biegów, mechanizm zmiany hydrauliczny |
Sprzęgło: | | trzytarczowe z włókna węglowego AP Racing |
System chłodzenia: | | powietrze/olej - powietrze/chłodnice wodne |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1460 mm |
Tylny ślad: | | 1420 mm |
Rozstaw osi: | | 3050 mm |
Długość: | | 4550 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
|
•Statystyki bolidu BAR 004 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 11 | J. Villeneuve | Honda RA002E 3.0 V10 | | 13 | NS | tylne skrzydło/poślizg | | Albert Park | 12 | O. Panis | Honda RA002E 3.0 V10 | | 12 | NS | wypadek | | Sepang | 12 | O. Panis | Honda RA002E 3.0 V10 | | 18 | NS | sprzęgło | | Sepang | 11 | J. Villeneuve | Honda RA002E 3.0 V10 | | 13 | 8 | | | Interlagos | 12 | O. Panis | Honda RA002E 3.0 V10 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 11 | J. Villeneuve | Honda RA002E 3.0 V10 | | 15 | 10 | silnik | | Imola | 12 | O. Panis | Honda RA002E 3.0 V10 | | 12 | NS | przepustnica | | Imola | 11 | J. Villeneuve | Honda RA002E 3.0 V10 | | 10 | 7 | | | Catalunya | 12 | O. Panis | Honda RA002E 3.0 V10 | | 13 | NS | układ wydechowy | | Catalunya | 11 | J. Villeneuve | Honda RA002E 3.0 V10 | | 15 | 7 | | | Red Bull Ring | 11 | J. Villeneuve | Honda RA002E 3.0 V10 | | 17 | 10 | silnik; kara przejazdu przez boksy za wypchnięcie z toru Frentzena | | Red Bull Ring | 12 | O. Panis | Honda RA002E 3.0 V10 | | 9 | NS | silnik | | Monte Carlo | 12 | O. Panis | Honda RA002E 3.0 V10 | | 18 | NS | kolizja z Buttonem | | Monte Carlo | 11 | J. Villeneuve | Honda RA002E 3.0 V10 | | 14 | NS | usterka mechaniczna |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|