|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu |
Karoseria: | | z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | górne i dolne tytanowe ramiona, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze z przodu i z tyłu, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Sachs (wykonane zgodnie ze specyfikacją Minardi) |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy Minardi |
Hamulce: | | tarcze i podkładki Hitco z włókna węglowego, sześciotłokowe szczęki Brembo |
System chłodzenia: | | zaprojektowane przez Minardi chłodnice wodne i olejowe |
Instr. w kokpicie: | | umiejscowione w kierownicy oprzyrządowanie Magneti Marelli |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż TWR Sabelt |
Siedzenie: | | Minardi |
System gaśnic: | | SPA |
Koła: | | O.Z. z magnezu, 13,0 x 12,0 cali przednie/13,0 x 13,7 cali tylne |
Opony: | | Michelin Pilot |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL |
Skrzynia biegów: | | sekwencyjna półautomatyczna Minardi, sześć biegów, podłóżnie zamontowana, obudowa z tytanu, sterowanie hydrauliczne, elektroniczna skrzynka kontrolna (ECU) Magneti Marelli, oprogramowanie Minardi |
Dyferencjał: | | Minardi, lepkie/programowalne jednostki |
Waga: | | 600 kg (wliczając kierowcę i kamerę) |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1480 mm |
Tylny ślad: | | 1410 mm |
Rozstaw osi: | | 3097 mm |
Długość: | | 4509 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Minardi PS02 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 21 | 7 | | | Albert Park | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 18 | 5 | | | Sepang | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 21 | NS | elektryka | | Sepang | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 22 | 13 | | | Interlagos | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | 11 | | | Imola | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 19 | 11 | | | Imola | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | NZ | - | | | Catalunya | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 21 | NW | tylne skrzydło/wycofany przez zespół | | Catalunya | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | NW | tylne skrzydło/wycofany przez zespół | | Red Bull Ring | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 21 | 12 | kara przejazdu przez boksy za ignorowanie niebieskich flag | | Red Bull Ring | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 22 | NS | silnik | | Monte Carlo | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 19 | 11 | | | Monte Carlo | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 22 | NS | wypadek/zawieszenie | | Gilles Villeneuve | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 21 | 11 | | | Gilles Villeneuve | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 22 | 14 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości | | Nürburgring | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | 15 | | | Nürburgring | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 22 | NS | hydraulika; kara przejazdu przez boksy za falstart | | Silverstone | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | NZ | - | | | Silverstone | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | NS | poślizg/sprzęgło | | Magny-Cours | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 18 | 8 | | | Magny-Cours | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 19 | 10 | | | Hockenheim | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | NZ | - | | | Hockenheim | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 21 | NS | hydraulika | | Hungaroring | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 19 | 16 | | | Hungaroring | 22 | A. Davidson | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | NS | poślizg | | Spa-Francorchamps | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 22 | A. Davidson | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | NS | poślizg | | Monza | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 19 | NS | elektronika silnika | | Monza | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | 13 | | | Indianapolis | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 18 | NS | układ kierowniczy | | Indianapolis | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | NS | silnik | | Suzuka | 22 | A. Yoong | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 20 | NS | poślizg | | Suzuka | 23 | M. Webber | Asiatech AT02 3.0 V10 | | 19 | 10 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|