sowa_kubica_fan napisał(a):PS A ciekawe czy byś na szybcika powiedział wszystkich mistrzów świata.
Ciekawe czt byś na szybcika wymienił składowe kolory druku offsetowego... Co to w ogóle ma do rzeczy ? Od recytowania tabelki z mistrzami nie dostaje się tytułu znawcy F1 bo dla szpanu i tak każdy by się mógł tego wykuć i w towarzystwie pokazywał innym jacy to są malutcy.
sowa_kubica_fan napisał(a):Poza tym kiedyś na pewno w F1 będą prędkości przekraczające 500 km/h
Za dużo gier w stylu Ballistic ?
sowa_kubica_fan napisał(a):lecz wiem więcej o aerodynamice niż ty
Słodkim narcyzmem, w najlepszym przekonaniu dużą dawką przekonania do się samego mi tu zalatuje. I nic nie jest w stanie wytworzyć oporu aerodynamicznego by te zapędy wyhamować.
sowa_kubica_fan napisał(a):Chcąc usunąć te wszystkie elementy, które są dzisiaj bardzo ważne (deflektory, kominki, skrzydełka na osłonie silnika itd.) spowodują spadek sztywności konstrukcji, a co za tym idzie kokpitu, strefy zgniotu i zmniejszenie przyczepności a nie na odwrót jak planują.
Więc panie ekspert, jak taki boczny deflektor wpływa na bezpieczeństwo podobnie jak rogi McLarena czy BMW ? Jak coś doczepionego do pokrywy silna wpływa na poziom bezpieczeństwa które jest zdeterminowane konstrukcją monocoque'a do którego tas pokrywa jest tylko dokręcona ? Zechciej najpierw choć rzucić okiem na plany konstrukcyjne bolidu a potem uważać się za lepszego od innych i brać się za pisanie takich bzdur. Zapewne przy okazji wypadku Roberta naoglądałeś się jak testuje się na bezpieczeństwo taki kokpit -
zero podczas tego crash-testu lotek na kokpicie.
I jeszcze jedno. Kto kiedykolwiek napisał ze te zmiany mają zwiększyć przyczepność ? no tak, zapomniałem znasz się lepiej od nas wszystkich razem wziętych. Zawsze przy okazji tych zmian mówiono o utracie przyczepności aerodynamicznej jako celowym i planowanym zabiegu, a zrekompensować to miało zwiększenie przyczepności mechanicznej przez przywrócenie slicków.