Wiec podaje przyklad, nawet dwa.
1: ) Hockenheim 2005. Kimi odpada na 36 okrazeniu jadac na prowadzeniu, zgodnie z zalozeniem klasyfikacja koncowa tego wyscigu wyglada nastepujaco:
1) Kimi. 10 pkt. (+10)
2) Alonso. 8 pkt. (-2)
3) J.P.M. 6 pkt. (-2)
5) Fisico. 4 pkt. (-1)
Oto jak przedstawia sie zmiana w obecnej klasyfikacji pkt.
Renault- (152-2-1= 149)
McLaren- (146+10-2= 154)
2: ) Budapeszt 2005. Montoya odpada z wyscigu na 41 okrazeniu jadac na pierwszej poz.
1) J.P.M. 10 pkt. (+10)
2) Kimi. 8 pkt. (-2)
10) Fisico 0 pkt
12) Alonso 0 pkt.
Zmiany w klasyfikacji konstr.
Renault- (149+/-0= 149)
McLaren- (154+10-2= 162)
Corvi78 napisał(a):Chodzi Ci o to, ze, gdyby McLaren nie mal defektow itp. to by byl na pierwszym miejscu tu i tu 8)
Nie przylozyles sie do czytania. Napisalem,ze przyczyna nie ukonczenia wyscigu jest
obojetna
W analogiczny sposob mozesz obliczyc pozostale N.S. dla Renault i McLarena. Dlatego wlasnie tak mnie rozbawila argumentacja wielbiciela margaryny Rama.