przez NICKski Wt wrz 10, 2019 9:15 Re: Sponsorzy zespołów
To wyglądało jakby coś się wydarzyło, fakt. Impreza była reklamowana z wykorzystaniem bolidów Williamsa, odbyła się bez udziału zespołu. Niespodziewana nieobecność zespołu, choroba obawiającego się hejtu Russella - wszystko razem odbieram jako świadome działanie Williamsa. Szkoda, że mogli się do tego posunąć, bo to oznacza, że Orlen się nie zabezpieczył odpowiednią umową.
Chociaż może i się zabezpieczył, ale sprawy między nimi zaszły tak daleko, że było to już bez znaczenia. Uprawdopodabnia to "wyciek" o spotkaniu Hassa z Williamsem puszczony przez TVP. Jak najbardziej mogło mieć ono miejsce. Haas już od dawna wie, że temat Rich Energy jest zamknięty. Potrafię sobie wyobrazić układankę, w której chcieli przejąć Kubicę (i Orlen) już w drugiej części sezonu. Informacja, którą podzielił się z nami jeden z forumowiczów też mogła być prawdą, chociaż pewnie jeszcze przyklepane to nie było na 100%.
No i teraz Robert i jego decyzja. Co jeśli gdzieś po drodze pojawiły się jeszcze inne możliwości? Oczywiście w odwodzie jest jakaś solidna opcja na DTM, powiedzmy. Orlen jako Star spokojnie może wejść tam i zyskać. Ale co by było gdyby Vettel odszedł z Ferrari, Kimi poszedł tam na drugiego i pojawiło się miejsce dla Kubicy? Możliwe do zrobienia?
Williams oczywiście będzie grał swoje i przeciągał póki nie przyklepie kasy od Latifiego. Ogłoszenie Kubicy i Orlenu w Haasie ogranicza im pole manewru, fotel robi się tańszy. Gutowski mówi, że już w kwietniu mówiło się o dogadaniu Williamsa z Latifim, ale wtedy jeszcze mogło nie wypalić z powodu superlicencji. Wraz z upływającym czasem ta przeszkoda znika, więc gdzieś w okolicach Vervy w Gdyni mogło dojść do przesilenia, Williams poczuł się mocny, mógł sobie pozwolić na chamówę i olanie imprezy.
Czy potrafi ktoś ustawić na osi czasu domniemane rozmowy Haasa z Williamsem, Vervę, informację, że Hass klepnięty od przyszłego sezonu, itd.?
Who KERS?