F1V0 napisał(a):Co oni mogli niby zrobić więcej? Jakiś Marshal miał wybiec pod koła Grosjeana żeby ten łaskawie się zatrzymał?
Mało to razy Whiting przekazywał zespołowi:
"jeśli zawodnik zrobi/nie zrobi tego a tego to wtedy to i to..."?
Tak było w przypadku nieprzepisowej obrony, naruszania limitów toru czy jazdy w niebezpieczny sposób lub jazdy uszkodzonym bolidem. Było tak również w przypadku ignorowania niebieskich flag.
Zespoły są w kontakcie z Charlim a on z nimi. Wiele razy słyszałeś, jak inżynier mówił kierowcy przez radio:
"rozmawiamy o tym z Charlim". Wielokrotnie różni zawodnicy dostawali przez radio ostrzeżenia typu:
"Charli mówi, że...". Możliwe, iż w tym przypadku Charlie nic nie robił i po kilku zakrętach ignorowania niebieskich flag Grosjean przez radio
nie usłyszał "Charlie mówi, żebyś nie ignorował 'blue flags' i dał drogę szybszym zawodnikom, bo..." Może stwierdził, że źle zrobił?
Nie musiał wbiegać na tor ani wysyłać tam marshala - wystarczyło powiadomić zespół, że zawodnik przegina i mają go postawić do pionu.