Tor bardziej "silnikowy", więc Williams będzie bliżej reszty stawki. Także w tym kontekście bardzo jestem ciekaw dyspozycji Red Bulla, a raczej na jakim etapie znajdują się silniki Hondy względem mocy i wytrzymałości.
Dobry tor dla Williamsa również z tego powodu, że w miarę bezpiecznie można testować "wartości graniczne" samochodu
Szerokie pobocza dają większe szanse na zaoszczędzeniu części "aero" podczas szukania limitu. Liczę też, że Robert będzie bliżej Russela, zdecydowanie bliżej. To w końcu jeden z bardziej lubianych przez Roberta torów (jedyne w historii Pole Position) i czas powoli operację "odrdzewianie" zaczynać.
Nie ukrywam, że bardzo mnie też interesuje tempo Bottasa względem Hamiltona, kiedy ten ostatni nie będzie już mógł zasłonić się uszkodzoną podłogą. Czuję, że w tym roku Lewis może mięć kolegę podobnie zdeterminowanego jakim niegdyś był Rosberg.