Mr President napisał(a):Jedyną kontrowersją wyścigu był wyjazd samochodu bezpieczeństwa, kiedy Norris zaparkował przy bandzie. Wyglądało to trochę tak, jak gdyby spodziewając się nudnej końcówki, dyrekcja wyścigu postanowiła zredukować różnice czasowe. Full-course yellow czy też wirtualny samochód bezpieczeństwa wystarczyłby do usunięcia samochodu. Ale trzeba powiedzieć, że zadziałało, było jeszcze odrobinę rywalizacji w końcówce.
.
.
.
Wiesz jak nazywa się takie
zadziałanie sędziów FIA ? To ewidentny wałek oraz próba drukowania/wpływania na wyniki wyścigu.
Wiadomo, że takiego HAM na prowadzeniu mało kto by żałował, ale TU miał zastosowanie wyłącznie VSC.
Zauważ jednak, że gdyby wyścig tak się ułożył, że gdyby przed taką awarią auta, prowadziłby z przewagą 11-12 s nad HAM lub VER np.: NOR, RIC, SAI, ALB, PER, etc... to też chciałbyś, żeby
zadziałał SC ?
Nie, no oczywiście byłby VSC.
To aż wali w gały, jak Merc i HAM są prymitywnymi sposobami i metodami mobbingowani i rugowani przez sędziów, oczywiście to płynie z góry, z samej FIA. Próbne starty LEC w Belgii ws. próbne starty HAM w Sochi...? Ciągłe SC z dupy wyjęte i z niej samej czerwone flagi.
Zastanawiam się po jaki chul Niemce przedłużyli bycie w tym kurwidołku ? Zostawiliby to całą stawkę loserów, zarządzaną przez tęczowo-lewackich wykolejonych neomarksistów.
Założysz się, że "wymażą pozytywnie" zespół Mercedesa wraz z kierowcami ? I stanie się to już przed kolejną eliminacją.