Co ciekawe - Servia był na oku Haasa od kilku miesięcy
a to amerykanska GP2 Series, to jesli autochtonow nie tac na FIL dlaczego nie ida w Atlantic? Pewnie wlasnie, jak twierdzisz, ze wzgledu na slaba pozycje ICS, wola smigac w Dodge'ach regionalnych, Grand-Am czy tez ARCA.
W USA fakt system - o czym przekonałem się osobiście - wyławiania młodych i zdolnych do open wheels. Obecnie ani tatuś, ani mamusia, ani tymbardziej dokładnie liczący dziengi sponsor nie włoży kasy w gościa, który za cel postawił sobie "jakąś tam" ICS, czy ALMS, a nie NASCAR.
Dlatego obecnie AOW to zabawa dla cudzoziemców z kasiorą - w kraju młodziakom robi się prania mózgu i nie daje szansy na promocję, więc prędzej czy później kończą albo w ARCA, albo karierę.
To zaburzona równowaga - która powoli szkodzi też NASCAR, które zbyt mocno eksponowane w tv straci swoją moc. Dla dobra AOW i w ogóle ścigania w USA - muszą postać mocne struktury AOW, obecnie w stock carach jest zbyt wielu chętnych, którzy nie zawsze mają talent do jazdy w krówkach, a zawsze kasiorę na starty. Ci goście powinni albo iść do wozów sportowych albo do Sar Mazda, AC czy IL. Teraz tego nie ma - po się nie opłaca.....
PS: A co do samego ICS - jak pisał Kirby ostatnio - zarówno zawodnicy jak i widzowie muszą mieć świadomość, ze to najszybsze maszyny, wymagające porządnego skilla, które mają w cholerę mocy i dobrze brzmią. Zresztą niektóry sam przetestują 00RL i IR5 (oba z jednostkami Hondy, prosto od Fernandeza i Rahala) i jak coś to opiszę i zarzucę zdjęcia....